quote:Van Beek tijdelijk fractievoorzitter VVD
DEN HAAG (ANP) - De VVD-fractie heeft woensdagavond besloten dat Kamerlid Van Beek tijdelijk fractievoorzitter wordt.
quote:
quote:Van Beek tijdelijk fractievoorzitter VVD
DEN HAAG (ANP) - De VVD-fractie heeft woensdagavond besloten dat Kamerlid Van Beek tijdelijk fractievoorzitter wordt. Hij zal als ,,tussenpaus'' de fractie leiden.
Van Aartsen trok zich woensdag terug als fractievoorzitter. Het ligt in de bedoeling dat Van Beek binnenkort wordt opgevolgd door een nieuwe lijsttrekker, die door de leden van de VVD wordt gekozen. Staatssecretaris Rutte van Onderwijs besluit donderdag of hij zich daarvoor kandidaat stelt.
Zijn ze niet al met het nachtprogramma bezig?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:18 schreef the_disheaver het volgende:
Ook eens.
Vraag me alleen af waarom het NOS journaal er niets over zegt. Is het soms een eerder opgenomen uitzending??
nopequote:Op donderdag 9 maart 2006 00:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zijn ze niet al met het nachtprogramma bezig?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | *************************************** ************************ woensdag ****************************22.40-06.55 22.40 2237 journaal NOS 22.48 2245 champions league t nabeschouwing olympique lyon-psv 23.05 2305 champions league t samenvattingen overige wedstrijden 23.40 2340 sportjournaal t SOCUTERA 00.05 0005 nationaal jeugdfonds/jantje beton 00.05 0000 journaal 225 NOS AVRO/TROS 00.30 0030 hh twee vandaag t 221 01.00 0100 hh journaal en NOS sportjournaal t 225 06.55 |
Ze vieren nog feest bij de NOSquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:32 schreef the_disheaver het volgende:
hmm, dit is wel het 8h journaal
Laatste dia van het weer is om 19h... beetje erg vreemd... 2vandaag is niet geweest, en hiervoor was het sportjournaal na het voetbal...
reclame na de herhalingen klopt ook niet echt... ben benieuwd wat er nu zal komenquote:
Toch vind ik niet dat de VVD echt een leider heeft, er is nog steeds geen leider waarover vriend en vijand het eens, dat is de leider van de VVD.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:50 schreef pmb_rug het volgende:
ik vind het niet zo opzienbarend, ik vind het wel mooi als Rutte de stok overneemt. dat is de Wouter Bos van de VVD
Wiegel heeft voor mij echt afgedaan, hij heeft te lang als een zwaard van Damocles boven de potentieele leiders van de VVD gehangen, dat is denk ik mede de reden dat er nu geen sterke leider aanwezig is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:54 schreef PLAE@ het volgende:
Dat had Wiegel moeten zijn. Dat blijkt helaas wederom een slappeling te zijn.
mja ik blijf de man waarderen. Maar ik vind deze actie uitermate slap.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wiegel heeft voor mij echt afgedaan, hij heeft te lang als een zwaard van Damocles boven de potentieele leiders van de VVD gehangen, dat is denk ik mede de reden dat er nu geen sterke leider aanwezig is.
Lijkt me niet nodig met Bos als belangrijkste opponent...quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:58 schreef Overlast het volgende:
Van Beek? Nog nooit van die gast gehoord.
Maar het zal wel, ben benieuwd op welke termijn er een nieuwe (charismatische!) fractieleider komt.
Die van Beek kent niemand en dat is ideaal dan is de kans dat hij de partij schade berokkend ook erg klein. En als dank zit er vast een keer een staatssecretarisschap voor hem inquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:58 schreef Kjew het volgende:
Rutte vind ik geen goed idee... zeker niet wat reputatie betreft (zoals die op mij overkomt althans...). Die Van Beek... die ken ik eigenlijk niet...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:00 schreef PLAE@ het volgende:
Had Wiegel tegenover Bos geplaatst. Dan had Wiegel hem in de pan gehakt. Dat had de PVDA zo'n 20 zetels gekost en dat had een links kabinet voorkomen!
Hij wil zijn inkomen denk ik niet opgeven voor een baan met een groot afbreukrisico.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:00 schreef PLAE@ het volgende:
Had Wiegel tegenover Bos geplaatst. Dan had Wiegel hem in de pan gehakt. Dat had de PVDA zo'n 20 zetels gekost en dat had een links kabinet voorkomen!
Nou je moet het ook niet overdrijvenquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:00 schreef PLAE@ het volgende:
Dat is ook het enige voordeel dat ik kan bedenken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die van Beek kent niemand en dat is ideaal dan is de kans dat hij de partij schade berokkend ook erg klein. En als dank zit er vast een keer een staatssecretarisschap voor hem in.
Toch had zo'n debat wel een keer mooi geweest, ik heb nog nooit een debat met Wiegel gezien namelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou je moet het ook niet overdrijvenWiegel heeft z'n beste tijd er al even opzitten en was nooit van plan om terug te gaan Den Haag lullen vanaf de zijlijn is veel makkelijker natuurlijk
.
vind je?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou je moet het ook niet overdrijvenWiegel heeft z'n beste tijd er al even opzitten
uhm ja? Verbaal had hij Bos eruit gelult.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Die elitaire dinosaurus, yeah right
Dat is waarquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Toch had zo'n debat wel een keer mooi geweest, ik heb nog nooit een debat met Wiegel gezien namelijk.![]()
Ja... maar of dat de bedoeling is van zo`n debat... retoriek en een karikatuur maken van jezelf... Neh... Retoriek op zn tijd is niets mis mee, maar in deze hoeveelheid wordt het al gauw flauw...quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is waar. Het zou zeker vermakelijk zijn.
Mwaw, ligt eraan of het debat in normale mensentaal of in elitaire grootspraak gevoerd zou worden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
uhm ja? Verbaal had hij Bos eruit gelult.
Zo zie ik de debatten op tv eigenlijk altijd, als vermaak. Echt een keus maken mensen denk ik niet naar aanleiding van een TV-debat. Ik kijk voornamelijk vanwege de pittige opmerkingen en 'flames' over en weer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is waar. Het zou zeker vermakelijk zijn.
Klopt maar politiek is ook vermaak natuurlijk. Ik denk ook niet dat Wiegel zichzelf al te serieus neemt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:07 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ja... maar of dat de bedoeling is van zo`n debat... retoriek en een karikatuur maken van jezelf... Neh... Retoriek op zn tijd is niets mis mee, maar in deze hoeveelheid wordt het al gauw flauw...
Juist. Dat hoop ik ook, maar het feit dat een groot deel van de bevolking dat niet inziet zorgt alleen maar voor weerstand; hetzelfde effect als denk ik bij Van Aartsen het geval is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt maar politiek is ook vermaak natuurlijk. Ik denk ook niet dat Wiegel zichzelf al te serieus neemt.
We praten over hetzelfde klootjesvolk dat gisteren ineens weer naar de PVDA holde, 4 jaar geleden naar de leefbaren/lpf etc. Dat zou net zo hard naar Wiegel kunnen hollen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar significant minder Pvda-stemmers zouden er echt niet zijn als Wiegel wordt ingezet. Daarvoor is ie veel te elitair en praat hij in een taaltje wat 90% van het klootjesvolk toch niet (meer) begrijpt.
"40 jaar Wiegel"quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:11 schreef Steijn het volgende:
Wiegel moet gewoon een compilatie-DVD uitbrengen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:11 schreef Steijn het volgende:
Wiegel moet gewoon een compilatie-DVD uitbrengen.
Hoezo, is er nog niet genoeg materiaal dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:18 schreef du_ke het volgende:! Dan zou er eerst ook in Diever eens wat moeten gebeuren.
Op zich wel jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoezo, is er nog niet genoeg materiaal dan?Overigens zou ik een DVD van van der Vlies ook wel kunnen waarderen.
Mij ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:57 schreef SjonLok het volgende:
Trouwens, Rutte lijkt me wel een geschikte vent voor de klus.
Botst dat niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:33 schreef Ringo het volgende:
heel pragmatische idealen
Aah, al een tijdje klaar zeker... net als Rutte zelf...quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat zijn eigen beleidsterrein betreft (onderwijs): hij erkent de problemen binnen het Nederlandse (hoger) onderwijs, maar hamert vooral op de eigen verantwoordelijkheid van studenten in plaats van zich in te graven in procedurele/financiële kwesties of de zwartepiet telkens neer te leggen bij universiteits- of schoolbesturen. Geen mededogen met de ingebakken klaagmentaliteit, maar gewoon zélf je poten uit de mouwen steken. Grijp je kans, dat idee.
Neuh, niet echt. Misschien een onzuivere woordkeus.quote:
Met alleen "willen" kom je er ook niet; dat leidt meestal tot dwingen en dat is niet liberaal.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Misschien een onzuivere woordkeus.
Wat ik bedoel:
je kan willen dat de mens alle beschikbare middelen inzet om zichzelf en de wereld te verbeteren, of verbitterd dromen van Utopia en daar je radicale plannen op baseren.
Ik kies voor het eerste.
Geef mensen gewoon de vrijheid zelf te kiezen wat ze met hun leven doen, dan komt er geen dwang aan te pas en bereik je denk ik toch dat een hoop mensen net een stapje harder gaan lopen. Dwang is dom, het is altijd het best als het beoogde gedrag automatisch voortvloeit uit de maatregelen die je neemt. Dan hoef je namelijk geen middelen in te zetten om die dwang te kunnen uitoefenen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:43 schreef Kjew het volgende:
Met alleen "willen" kom je er ook niet; dat leidt meestal tot dwingen en dat is niet liberaal.![]()
Integendeel. Net opnieuw begonnen. Avondstudie, zelf betalen, combineren met een baan overdag.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:40 schreef Kjew het volgende:
Aah, al een tijdje klaar zeker... net als Rutte zelf...![]()
Dat is het goede punt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:46 schreef Steijn het volgende:
[..]
Geef mensen gewoon de vrijheid zelf te kiezen wat ze met hun leven doen, dan komt er geen dwang aan te pas en bereik je denk ik toch dat een hoop mensen net een stapje harder gaan lopen.
Voor studenten die na 1999 zijn begonnen met studeren is het allemaal al weer een stuk strenger geworden, ik denk dat hij daar op doelt. De oude garde heeft relatief makkelijk en relaxed kunnen studeren maar wil vervolgens wel dat de huidige studenten steeds harder gaan studeren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Integendeel. Net opnieuw begonnen. Avondstudie, zelf betalen, combineren met een baan overdag.
Bovendien: als ik kijk naar mijn eigen motivatie tijdens mijn eerste studie (afgerond maar pas na acht jaar) denk ik dat ik niet, ondanks de lange studietijd, optimaal mijn mogelijkheden heb benut. Simpelweg omdat ik teveel in de watten ben gelegd en er niemand was die me achter mijn reet aanzat.
Wil niet zeggen dat ik precies in 4 jaar klaar had willen zijn, geen flitsstudie zonder verdieping, maar het studeren ging wel érg gemakkelijk, in de zin dat middelmatigheid onder studenten eerder regel dan uitzondering was en niemand zich daar iets van leek aan te trekken.
Nou en. Ik vind het zo`n bullshit om op het moment dat je klaar bent dit soort conclusies te trekken... voor de volgende generatie studenten. Tenslotte heeft Rutte zelf 7 jaar over zn studie gedaan... (ik 6,5... en nu bezig met nog 2 jaar extra nieuwe studie..). Adviseren niet naast de studie te werken, maar CV-zaken te doen en bij te lenen... daar zitten student in deze tijd en dit land echt op te wachten... Maar goed, dit topic gaat niet over Rutte`s beleidsideeen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Integendeel. Net opnieuw begonnen. Avondstudie, zelf betalen, combineren met een baan overdag.
Bovendien: als ik kijk naar mijn eigen motivatie tijdens mijn eerste studie (afgerond maar pas na acht jaar) denk ik dat ik niet, ondanks de lange studietijd, optimaal mijn mogelijkheden heb benut. Simpelweg omdat ik teveel in de watten ben gelegd en er niemand was die me achter mijn reet aanzat.
Wil niet zeggen dat ik precies in 4 jaar klaar had willen zijn, geen flitsstudie zonder verdieping, maar het studeren ging wel érg gemakkelijk, in de zin dat middelmatigheid onder studenten eerder regel dan uitzondering was en niemand zich daar iets van leek aan te trekken.
Juist. Zelf ook in 1999 begonnen; dit was al de nieuwe, strengere situatie. Gemakkelijk praten voor de oude garde.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Voor studenten die na 1999 zijn begonnen met studeren is het allemaal al weer een stuk strenger geworden, ik denk dat hij daar op doelt. De oude garde heeft relatief makkelijk en relaxed kunnen studeren maar wil vervolgens wel dat de huidige studenten steeds harder gaan studeren.
Ik zeg niet: steeds harder, steeds sneller, maar het zou goed zijn als exceptionele studieprestaties beloond worden. En met 'prestaties' bedoel ik niet: hijgerig binnen 4 jaar klaar zijn maar simpelweg uitblinken op je vakgebied. Aantoonbaar beter zijn dan de rest, en dat beloond zien. Studiebeurzen, uitwisselingsprogramma's, onderzoeksprojecten, weet ik veel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:50 schreef Steijn het volgende:
Voor studenten die na 1999 zijn begonnen met studeren is het allemaal al weer een stuk strenger geworden, ik denk dat hij daar op doelt. De oude garde heeft relatief makkelijk en relaxed kunnen studeren maar wil vervolgens wel dat de huidige studenten steeds harder moeten gaan studeren.
Aha, dat is een ander verhaal dan iemand dwingen binnen 5,5 jaar af te studeren...quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zeg niet: steeds harder, steeds sneller, maar het zou goed zijn als exceptionele studieprestaties beloond worden. En met 'prestaties' bedoel ik niet: hijgerig binnen 4 jaar klaar zijn maar simpelweg uitblinken op je vakgebied. Aantoonbaar beter zijn dan de rest, en dat beloond zien. Studiebeurzen, uitwisselingsprogramma's, onderzoeksprojecten, weet ik veel.
Sinds wanneer is genialiteit maakbaar? Goed presteren is wat anders dan genialiteit imo...quote:Ons hoger onderwijsmodel is nog steeds gebaseerd op het principe dat iedere VWO'er recht heeft op een academische titel. Genialiteit wordt nauwelijks beloond. Het is middelmatigheid dat de koers bepaalt.
Sinds nooit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:09 schreef Kjew het volgende:
Sinds wanneer is genialiteit maakbaar? Goed presteren is wat anders dan genialiteit imo...
geen idee, maar al die parlement foto's zijn licht rood gekleurd. Daar lijken ze veel ouder door, terwijl het wel om dezelfde tijd genomen kunnen zijn (zijn iig niet dezelfde fotos)quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:57 schreef SjonLok het volgende:
Op de foto roept hij in ieder geval een 'vertrouwd' gevoel op bij mij.
Zou trouwens zijn haar echt zijn? Het zit echt precies hetzelfde op de twee foto's die eerder gepost zijn, terwijl het toch echt verschillende foto's zijn.
Trouwens, Rutte lijkt me wel een geschikte vent voor de klus.
Griffith is net wethouder geworden in Amsterdam.quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:59 schreef Speth het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom alleen Rutte over zou blijven... Genoeg andere VVD'ers. Dekker, Remkes en Hoogervorst lijken me geen goede keus ivm prominentie in dit kabinet en ouderdom, maar waarom niet Griffith of Schultz ofzo? Of van Baalen? Genoeg andere VVD'ers over...
De kans dat de fractievoozitter wordt weggestemd tijdens de lijsttrekkersverkiezing is er alleen maar groter op geworden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:17 schreef Steijn het volgende:
Goede stap denk ik, anders loop je weer het risico dat tijdens de lijsttrekkersverkiezing in de zomer de fractievoorzitter van de VVD wordt weggestemd.
Erger nog, hij heeft net zo'n uitstraling van deze meneer...quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:27 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad, overduidelijk een tussenpaus. Die man heeft echt de uitstraling van de plaatselijke supermarkteigenaar die ook VVD-raadslid is.
Misschien niet erg tactisch om de toekomstige lijsttrekker zo te noemen...quote:Het ligt in de bedoeling dat Van Beek binnenkort wordt opgevolgd door een nieuwe lijsttrekker, die door de leden van de VVD wordt gekozen. Staatssecretaris Rutte van Onderwijs besluit donderdag of hij zich daarvoor kandidaat stelt.
Van Beek zei woensdagnacht dat hij fractieleider blijft zolang er geen nieuwe lijsttrekker is gekozen. Hij heeft zelf geen ambitie om dat te worden. Zodra er een lijsttrekker komt die ook fractieleider kan worden, is hij weg. ‘Ik kleef niet aan het pluche.’
Van Beek zal de politieke lijn van Van Aartsen voortzetten. ‘Maar ik sluit niet uit dat ik sommige vragen anders beantwoord dan mijn voorganger.’
De fractie koos ook een nieuwe vicefractievoorzitter in de persoon van Edith Schippers. De huidige fractievoorzitter, Bibi de Vries, zei niet meer beschikbaar te zijn voor die functie omdat ze zich te veel verbonden voelde met Van Aartsen. Om dezelfde reden was ze ook niet in de markt voor het fractievoorzitterschap. De Vries wordt door ingewijden genoemd als mogelijke opvolger van Rutte als staatssecretaris van Onderwijs.
De 41-jarige Edith Schippers zit sinds 2003 in de Kamer en doet voor de liberalen de woordvoering voor de zorg. Voordat ze Kamerlid werd, was ze onder meer beleidsmedewerkster van de fractie.
Je hebt wel een punt. Zou dat het nieuwe liberalisme zijn? De volgende generatie niet gunnen wat je zelf wel hebt gehad?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:54 schreef Kjew het volgende:
[..]
Nou en. Ik vind het zo`n bullshit om op het moment dat je klaar bent dit soort conclusies te trekken... voor de volgende generatie studenten. Tenslotte heeft Rutte zelf 7 jaar over zn studie gedaan... (ik 6,5... en nu bezig met nog 2 jaar extra nieuwe studie..). Adviseren niet naast de studie te werken, maar CV-zaken te doen en bij te lenen... daar zitten student in deze tijd en dit land echt op te wachten... Maar goed, dit topic gaat niet over Rutte`s beleidsideeen.
quote:Ringo schreef vannacht:
Rutte zou mij kunnen overhalen VVD te stemmen. Nieuw type liberaal: niks geen verstokte conservatief maar iemand met heel pragmatische idealen en een postieve grondhouding tov mens en samenleving.
quote:Ringo schreef vannacht ook:
Om ontopic te gaan: ik hoop dat de VVD een partij wordt die niet simpelweg de hand op de knip houdt, beschermheer van de economische elite, maar met doel- en zelfbewuste maatregelen het individu de mogelijkheid maar vooral de stimulans geeft, voor zijn eigen geluk te kiezen. Met alle middelen die er hier voorhanden zijn.
Ik denk dat de VVD met Rutte probeert om hun eigen Wouter Bos te creëeren en ik betwijfel of dat succesvol zal zijn. Ik denk dat een Kamp meer stemmen zou trekken, maar die stelt zich vreemd genoeg niet kandidaat.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef Ringo het volgende:
Persconferentie van Mark Rutte gezien? Hij bevestigt volledig mijn beeld, en geeft me hoop dat zelfs ik op de VVD zou kunnen stemmen.
[..]
[..]
vast dit topic goed in de gaten gehouden, Mark.
Kamp heeft nu een gigantische verantwoordelijkheid, de Afghanistan-klus te klaren. Die kan het echt niet maken te kiezen voor het fractievoorzitterschap. En ik denk dat-ie er ook gewoon geen zin in heeft.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:33 schreef Plato1980 het volgende:
Ik denk dat de VVD met Rutte probeert om hun eigen Wouter Bos te creëeren en ik betwijfel of dat succesvol zal zijn. Ik denk dat een Kamp meer stemmen zou trekken, maar die stelt zich vreemd genoeg niet kandidaat.
Ehh... nee.quote:
Ik denk dat de inhoudelijke verschillen tussen Bos en Rutte persoonlijk niet zo heel erg groot zijn en juist daarom betwijfel ik of het voor de VVD een goede zaak is om Rutte te kiezen.Of hij volgt zijn eigen politieke lijn en lijkt dan te veel op Bos, van wie hij het toch niet zal winnen denk ik. Of hij gaat geforceerd "rechts lullen" en aangezien dat niet zijn stijl is zal hij dan vermoedelijk onnatuurlijk overkomen en door de mand vallen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:39 schreef Ringo het volgende:
Je eerste opmerking: ik denk niet dat je het zó strategisch moet zien. Het is gewoon de jongere generatie die de oude links-rechts mentaliteit (babyboomers) wil doorbreken en daarbij hun eigen partijpolitieke vestingmuren.
Bos breekt langzaam door naar rechts. Hij durft het alleen nog niet toe te geven.
Rutte breekt langzaam door naar links. Hij is daar iets duidelijker over.
Zelfde gevaar dat Bos loopt... rechts denken, links lullen... Hypocriete indruk die hij maakt...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of hij gaat geforceerd "rechts lullen" en aangezien dat niet zijn stijl is zal hij dan vermoedelijk onnatuurlijk overkomen en door de mand vallen.
Ik denk niet dat Bos rechtser is dan hij zich voordoet. Althans, hij behoort zeker niet tot de linkervleugel van de PvdA, maar zo doet hij zich ook niet voor denk ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:46 schreef Kjew het volgende:
[..]
Zelfde gevaar dat Bos loopt... rechts denken, links lullen... Hypocriete indruk die hij maakt...Geef dan maar Rutte!
iedereen maar dan ook iedereen is beter dan die vreselijke van aartsen, wat kon die man lullen zonder ook maar iets informatiefs te melden. alsof het voor niemand anders interessant was om de ins en outs te kennen (stem nou maar gewoon voor europa)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |