je wordt oudquote:
*klik*quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor, mijn nichtje maakt boekjes, mss wat voor Mudje?
www.zo-genaamd.nl echt leuk
Moet je het voetbalboekje eens invullen met haar naam (voorbeeld)
en alweer afgelopenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:42 schreef rubbereend het volgende:
portret van Jomanda op 1, best geinig
Whaha:quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Bjoor, mijn nichtje maakt boekjes, mss wat voor Mudje?
www.zo-genaamd.nl echt leuk
Moet je het voetbalboekje eens invullen met haar naam (voorbeeld)
quote:Hij sprong tegen haar op om het beslissende doelpunt met haar te vieren. Alle spelers van Ajax renden naar Maud toe en sprongen en schreeuwden van opwinding en zij liepen haar bijna omver. Het publiek juichte haar luidruchtig toe: 'Maud! Maud! Maud! Een minuut na de spelhervatting floot de scheidsrechter de wedstrijd af. De technisch directeur rende naar Maud toe. Hij stond erop dat Maud boven de cup voor Ajax in ontvangst nam. Maud nam de cup aan en draaide zich om naar het overvolle stadion. Maud tilde de cup op. Het gejuich en applaus werd alsmaar luider en toen.....
Vanwaar die Whahaquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:48 schreef golfer het volgende:
Whaha:
Hij sprong tegen haar op om het beslissende doelpunt met haar te vieren. Alle spelers van Ajax renden naar Maud toe en sprongen en schreeuwden van opwinding en zij liepen haar bijna omver. Het publiek juichte haar luidruchtig toe: 'Maud! Maud! Maud! Een minuut na de spelhervatting floot de scheidsrechter de wedstrijd af. De technisch directeur rende naar Maud toe. Hij stond erop dat Maud boven de cup voor Ajax in ontvangst nam. Maud nam de cup aan en draaide zich om naar het overvolle stadion. Maud tilde de cup op. Het gejuich en applaus werd alsmaar luider en toen.....
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:52 schreef Bjoro het volgende:
New Wembley, in 2028 sta ik daar trots te wezen op mijn meissie !
de eerste vrouw in de geschiedenis die het winnende doelpunt maakt in de Champions League-finale !quote:
is Wembley dan al wel af??quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Vanwaar die Whaha![]()
heb je die boete gezien voor dat bouwbedrijf ?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:52 schreef Bjoro het volgende:
Daar gaan ze toch al dik overheen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je die boete gezien voor dat bouwbedrijf ?
ik denk dat ze een vertraging van 2 weken max. kunnen permiteren !
weet de exacte data niet !quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar gaan ze toch al dik overheen?
weet neit hoe hoog ik weet wel dat de toekomst van het bedrijf op het spel staat, aandeelhouders morren zoelen zich bedrogen over de risico's. Één grote rommel en ze gaan het nooit op tijd afkrijgen, dat denkt de FA inmiddels ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je die boete gezien voor dat bouwbedrijf ?
ik denk dat ze een vertraging van 2 weken max. kunnen permiteren !
Goede observatie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:00 schreef Bjoro het volgende:
het is donderdag !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |