Lekker denigrerend over de kampioen van Nederland.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:50 schreef martinlutherking het volgende:
De provinciaaltjes worden afgedroogd.
Sorry, wat zei je.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Lekker denigrerend over de kampioen van Nederland.
Alsof je dat erg vindt, Rotterdammer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:18 schreef heiden6 het volgende:
Gaat lekker, PSV krijgt professioneel klop. Jammer. Ik ga ook maar eens even verder zappen.
Ja, dat vind ik wel jammer. Als Ajax speelt hoop ik altijd op een verlies, maar de rest van Nederlandse ploegen gun ik het succes wel. Bovendien is het goed voor de UEFA ranking.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:20 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Alsof je dat erg vindt, Rotterdammer.
Ik schat de kans dat psv wint nog op 90% dus wat betekent dat voor jou?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef Nawien het volgende:
GODVERDOMME WAT IS DIT NOU![]()
PSV maakte redelijke kans om door te gaan maar dat is nu na 2-0 achterstand + een rode kaart voor Cocu gedaald tot 0. De kans dat ik een nicht in ze kont bonk is godverdomme nog groter dan dat PSV wint
.
Klaag hier mee![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef Nawien het volgende:
GODVERDOMME WAT IS DIT NOU![]()
PSV maakte redelijke kans om door te gaan
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet tegen je verlies kan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef Crudus het volgende:
Ik had er een apart topic voor geopend (dat gesloten is, natuurlijk), maar dit was de tekst:
FRED! Ongelooflijk stupide! Domme mongool!![]()
Voor de mensen die het niet gezien hebben: de debiele speler Fred, van Lyon, vond het nodig om een speen in z'n bakkes te stoppen nadat hij een doelpunt had gescoord.
Dit omdat het stinkwijf van mijnheer Fred blijkbaar gisteren een soortgelijk stuk stront op de wereld heeft uitgescheten. WHO GIVES A FUCK, STUK STRONT!
En het mooiste van alles is nog dattie die speen tijdens het voetballen in z'n met luis gevulde schaamhaar had gestopt. RANDDEBIEL!![]()
Ik zie hem al, zittend in de kleedkamer, gniffelend een speen in z'n kruis stoppen...ZIELIGE EIKEL!!!
Moge duidelijk zijn...
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef Crudus het volgende:
Ik had er een apart topic voor geopend (dat gesloten is, natuurlijk), maar dit was de tekst:
Voor de mensen die het niet gezien hebben: de debiele speler Fred, van Lyon, vond het nodig om een speen in z'n bakkes te stoppen nadat hij een doelpunt had gescoord.
Dit omdat het stinkwijf van mijnheer Fred blijkbaar gisteren een soortgelijk stuk stront op de wereld heeft uitgescheten. WHO GIVES A FUCK, STUK STRONT!
En het mooiste van alles is nog dattie die speen tijdens het voetballen in z'n met luis gevulde schaamhaar had gestopt. RANDDEBIEL!![]()
Ik zie hem al, zittend in de kleedkamer, gniffelend een speen in z'n kruis stoppen...ZIELIGE EIKEL!!!
Moge duidelijk zijn...
7-1.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:32 schreef Nega het volgende:
Inter-Ajax 0-1
Een Amsterdammerquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:50 schreef martinlutherking het volgende:
De provinciaaltjes worden afgedroogd.
Je kan het ook overdrijvenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef Crudus het volgende:
Moge duidelijk zijn...
ik ook, het waren mooie doelpunten, en Cocu moet zo langzamerhand wel beter weten...quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:10 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb genoten gisteren
Vond die 2e overtreding niet echt een 2e geel waard maar ja. De scheids beslist he.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ook, het waren mooie doelpunten, en Cocu moet zo langzamerhand wel beter weten...
Nee, lukte niet meer. Maar tegen NEC en AZ ben ik weer van de partij. Zeikzak!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven![]()
![]()
Zaterdag ook mee naar Ajax uit ? Of zeik je liever op internet
AZ ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:14 schreef Crudus het volgende:
[..]
Nee, lukte niet meer. Maar tegen NEC en AZ ben ik weer van de partij. Zeikzak!
Doelstelling was om de 2e ronde te bereiken, dat is gehaald.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:44 schreef Djeez het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu staan die arrogante balletjes weer mooi met alle 22 beentjes op de vaste grond. Hun droom om 'eventjes' de Championsleague te winnen is als een zeepbel uit elkaar gespat. Sorry jongens, de CL is toch echt een maatje te groot voor jullie. Blijf maar mooi verder oefenen op landelijk niveau, en laat het Europese voetbal over aan de mooi voetballende clubs uit Engeland, Italië en Spanje.![]()
![]()
![]()
Ben jij ff blij dat Ajax is uitgesteld tot volgende week dinsdag hequote:
Ze zitten er wel het langst inquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ben jij ff blij dat Ajax is uitgesteld tot volgende week dinsdag heAnders had je hier niet zo kunnen lachen
![]()
Nu is het mijn beurt:quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:52 schreef VaderJacob het volgende:
En ze winnen gewoon met 0-3 dus niks aan de hand![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ben jij ff blij dat Ajax is uitgesteld tot volgende week dinsdag heAnders had je hier niet zo kunnen lachen
![]()
Waar andere clubs neer gingen, blijft Ajax toch wel doorvechten, niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:52 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ze zitten er wel het langst in![]()
En ze winnen gewoon met 0-3 dus niks aan de hand![]()
Altijdquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:54 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Waar andere clubs neer gingen, blijft Ajax toch wel doorvechten, niet?![]()
??quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:53 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Als je eerst kunt spreken van een 1-0 overwinning en vervolgens met een -zeer groot- verschil verliest, kunnen mijn lachbuien wel 's tekeer gaan
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
??
Kunt spreken van ?
Ik wist bij de loting al dat we eruit vlogen.
Zo een wat ?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
??
Kunt spreken van ?
Ik wist bij de loting al dat we eruit vlogen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zo een wat ?
Als je redeneert in sterkte bij de elftallen kon je er gif op innemen dat PSV eruit zou vliegen ja.
Net zo zeer als dat Ajax eruit vliegt.
Nogal zeker van je zaak?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zo een wat ?
Als je redeneert in sterkte bij de elftallen kon je er gif op innemen dat PSV eruit zou vliegen ja.
Net zo zeer als dat Ajax eruit vliegt.
Duidelijk is ten eerste dat jij dus onsportief bent. Niet tegen je verliest kunt etc.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef Crudus het volgende:
Moge duidelijk zijn...
Ik vond het wel leuk voor die gozerquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:05 schreef nvido het volgende:
[..]
Duidelijk is ten eerste dat jij dus onsportief bent. Niet tegen je verliest kunt etc.
Ten tweede , ik vond die actie wel overdreven , maar wel origineel.
Maar tegenwoordig hoor je er niet meer bij als je de salsa danst wanneer je een doelpunt creërt.
Ik vind ook dat als je een doelpunt maakt , best een vreugdekreet er vanaf kan , maar tegenwoordig is het allemaal zo'n show geworden.
Wordt er soms echt misselijk van.
Dit was mijn beklaag.![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef Crudus het volgende:
Moge duidelijk zijn...
het was wel zwaar bestraft inderdaad, maar als je al geel hebt moet je gewoon voorkomen dat je in een situatie komt dat je nog een keer tegen geel aan kan lopen. En dit is niet de eerste keer dat het Cocu overkomt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Vond die 2e overtreding niet echt een 2e geel waard maar ja. De scheids beslist he.
Nu zaterdag Ajaxquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Nawien het volgende:
Pff, ik ben bijgekomen van de nederlaag. Ik had nog zulke goede verwachtingen
. Mja Lyon was wel beter, maar dat maakt het niet minder kut. Maargoed, volgende week Ajax, dat wordt vermaak
![]()
Overigens ben ik niet voor PSV, maar voor Den haag, maar ik gunde ze het wel
![]()
Ach gut. Wat een kneus ben jij zeg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
AZ ?
Was vorige week zondag, je zat er vast niet he![]()
![]()
Oh wacht je bedoelt beker. Beker is kut.
Je denkt dat Ajax gaat verliezen? Ik niet.quote:
* kuch * bullshit *kuch *quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:05 schreef nvido het volgende:
[..]
Duidelijk is ten eerste dat jij dus onsportief bent. Niet tegen je verliest kunt etc.
Ten tweede , ik vond die actie wel overdreven , maar wel origineel.
Maar tegenwoordig hoor je er niet meer bij als je de salsa danst wanneer je een doelpunt creërt.
Ik vind ook dat als je een doelpunt maakt , best een vreugdekreet er vanaf kan , maar tegenwoordig is het allemaal zo'n show geworden.
Wordt er soms echt misselijk van.
Dit was mijn beklaag.![]()
Amenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:50 schreef Crudus het volgende:
Moge duidelijk zijn...
Mooi voetbal en Engeland en Spanje in 1 zinquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:44 schreef Djeez het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu staan die arrogante balletjes weer mooi met alle 22 beentjes op de vaste grond. Hun droom om 'eventjes' de Championsleague te winnen is als een zeepbel uit elkaar gespat. Sorry jongens, de CL is toch echt een maatje te groot voor jullie. Blijf maar mooi verder oefenen op landelijk niveau, en laat het Europese voetbal over aan de mooi voetballende clubs uit Engeland, Italië en Spanje.![]()
![]()
![]()
*kuch Real, Barcelona, *kuch, Liverpool, Milan kuch*quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Mooi voetbal en Engeland en Spanje in 1 zin![]()
![]()
Wat ben jij een simpele en gefrustreerde boer zeg, kut hé verliezen? Grow up, het is maar een sport en laat die spelers lekker juichen op de manier die hun leuk vinden. Als die speler van Lyon net een uur geleden vader is geworden en een uur later een doelpunt maakt tegen die Eindhovense boeren, is dat toch een leuke manier om het vieren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:38 schreef Crudus het volgende:
[..]
* kuch * bullshit *kuch *
Al was het 0-5 geworden, dan nog had ik hier lopen zeiken. Ik heb gewoon een bloedhekel aan dat soort acties. Net zoals De Jong toen met dat domme t-shirt. Stomme kermisacties. Hou toch op man.
Gewoon even juichen en door. Zielige gedoe.
En zo is het maar net !quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:50 schreef Buddha_Monk het volgende:
ongelovelijk dat er hier ajaxieden zijn die nog een grote bek durfen te hebben... jullie spelen al 2 seizoenen heel erg triest, alle supporters kotsten ajax uit, tot ze 2 monsterzeges behaalden op sparta en willem 2 (geweldige prestatie hoor) en zitten in de tweede ronde nadat ze 2e zijn geworden in de meest trieste Champions League poule ooit... haha echt grappig.... ik had als psver nooit verwacht dat psv het nog zo zou presteren dit jaar, na de leegloop van het afgelopen seizoen... en toch staan we nog 20 punten hoger als middenmoter ajax... losers... als jullie afgelopen dinsdag waren afgeslacht hadden jullie wel anders gepiept... nu is het alleen maar uitstel van executie
Wat heeft dit toch met niet tegen mijn verlies kunnen te maken? Je begrijpt er echt niks van, snor. Dit zegt meer over jezelf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:49 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wat ben jij een simpele en gefrustreerde boer zeg, kut hé verliezen? Grow up, het is maar een sport en laat die spelers lekker juichen op de manier die hun leuk vinden. Als die speler van Lyon net een uur geleden vader is geworden en een uur later een doelpunt maakt tegen die Eindhovense boeren, is dat toch een leuke manier om het vieren.
Zeg dan:quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Mooi voetbal en Engeland en Spanje in 1 zin![]()
![]()
Zwaar bestraft? You got to be shitting me. Cocu ging even vol in op de enkels van die gast. Marco van Basten zat denk ik te gruwelen bij het zien van die beelden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
het was wel zwaar bestraft inderdaad, maar als je al geel hebt moet je gewoon voorkomen dat je in een situatie komt dat je nog een keer tegen geel aan kan lopen. En dit is niet de eerste keer dat het Cocu overkomt.
Inderdaad. Voor hetzelfde geld breekt die speler van Lyon zijn been. Terechte tweede gele kaart en het had inderdaad ook in één keer rood kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:22 schreef Gunner het volgende:
Als ik scheids was dan had ik hier direct rood voor gegeven.
Had ook best rood mogen zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zwaar bestraft? You got to be shitting me. Cocu ging even vol in op de enkels van die gast. Marco van Basten zat denk ik te gruwelen bij het zien van die beelden.
Als ik scheids was dan had ik hier direct rood voor gegeven.
Oke, het was niet willem 2 maar rbc, maar daar gaat het niet om. Ajax staat 4e, en dat is geen middenmoot, verder spelen we wel slecht, maar we blijven fan van ajax en niet van psv, en daarom lachen we als psv wordt afgedroogd. En ajax mag ook wel geluk hebben met een slechte poule, maar alsnog, ze gaan door. daar gaat het uiteindelijk om, het winnen he. maar goed, het zal nooit tot een compromis komen tussen ajax en psv-fans.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:50 schreef Buddha_Monk het volgende:
ongelovelijk dat er hier ajaxieden zijn die nog een grote bek durfen te hebben... jullie spelen al 2 seizoenen heel erg triest, alle supporters kotsten ajax uit, tot ze 2 monsterzeges behaalden op sparta en willem 2 (geweldige prestatie hoor) en zitten in de tweede ronde nadat ze 2e zijn geworden in de meest trieste Champions League poule ooit... haha echt grappig.... ik had als psver nooit verwacht dat psv het nog zo zou presteren dit jaar, na de leegloop van het afgelopen seizoen... en toch staan we nog 20 punten hoger als middenmoter ajax... losers... als jullie afgelopen dinsdag waren afgeslacht hadden jullie wel anders gepiept... nu is het alleen maar uitstel van executie
Ow man, ik kan niet wachten tot zaterdag. Even met de beentjes op de grond worden gezet. Maar waarschijnlijk melden zich dan ineens geen ajacieden meer in de psv-topics.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef Nega het volgende:
[..]
Oke, het was niet willem 2 maar rbc, maar daar gaat het niet om. Ajax staat 4e, en dat is geen middenmoot, verder spelen we wel slecht, maar we blijven fan van ajax en niet van psv, en daarom lachen we als psv wordt afgedroogd. En ajax mag ook wel geluk hebben met een slechte poule, maar alsnog, ze gaan door. daar gaat het uiteindelijk om, het winnen he. maar goed, het zal nooit tot een compromis komen tussen ajax en psv-fans.![]()
ja rbc bedoelde ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef Nega het volgende:
[..]
Oke, het was niet willem 2 maar rbc, maar daar gaat het niet om.
Terecht, Lyon speelt vele malen mooier voetbal dan PSV.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:22 schreef __droogkloot__ het volgende:
Voor het voetbal is dit veel beter. Ik zie 2000 keer liever Lyon dan PSV namelijk.
Maar dat was het niet, en aangezien die andere gele kaart een beetje *ahum* overdreven wasquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor hetzelfde geld breekt die speler van Lyon zijn been. Terechte tweede gele kaart en het had inderdaad ook in één keer rood kunnen zijn.
Wat wil je nou zeggen? Dat het een onterechte rode kaart was?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maar dat was het niet, en aangezien die andere gele kaart een beetje *ahum* overdreven was![]()
Maar hij is een PSV-er, en Philips mag geen verlies draaien. Daarom wordt hij pissed en agressief. PSV, kutsponsorcluppie.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:26 schreef the_hunter het volgende:
[..]
. Maar een speler als Cocu moet zich kunnen beheersen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef Nega het volgende:
[..]
Oke, het was niet willem 2 maar rbc, maar daar gaat het niet om. Ajax staat 4e, en dat is geen middenmoot, verder spelen we wel slecht, maar we blijven fan van ajax en niet van psv, en daarom lachen we als psv wordt afgedroogd. En ajax mag ook wel geluk hebben met een slechte poule, maar alsnog, ze gaan door. daar gaat het uiteindelijk om, het winnen he. maar goed, het zal nooit tot een compromis komen tussen ajax en psv-fans.![]()
uh-huh.. zodra ajax even wat minder speelt schreeuwen de "fans" moord en brand, en moet de trainer maar weer optiefen, en vallen jullie je eigen spelers aan.quote:
Hoe slecht het dit seizoen ook is gegaan, er is geen enkele keer massaal geroepen om het ontslag van Blind. En wanneer hebben wij onze eigen spelers aangevallen? Voorbeelden graagquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:27 schreef jpg97 het volgende:
[..]
uh-huh.. zodra ajax even wat minder speelt schreeuwen de "fans" moord en brand, en moet de trainer maar weer optiefen, en vallen jullie je eigen spelers aan.
8 mei 2006quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:53 schreef Branieschopper het volgende:
wannneer is die wedstrijd?
ho hum, de joodjes zijn FC kopenhagen en Slavia Praag wel errug snel vergeten hehquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:30 schreef buzzer het volgende:
moeten ze maar niet zo kut spelen... verdediging kut, aanval kut, Cocu dom, en dan krijg je ze om je oren...
Die post werd nog voor kopenhagen geplaatstquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:03 schreef harrypiel het volgende:
[..]
ho hum, de joodjes zijn FC kopenhagen en Slavia Praag wel errug snel vergeten heh?
oh the horror, oh the dramaquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:10 schreef Zwoerd het volgende:
Die post werd nog voor kopenhagen geplaatst
waarom gebruik je 020 en ajax in dezelfde zin.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:29 schreef harrypiel het volgende:
[..]
oh the horror, oh the drama. Maargoed, het kan geen kwaad om even 020 aan het geblunder van ajax in de europese voorrondes te herinneren, aangezien dit draadje blijkbaar toch weer naar boven geschopt moest worden.
sinds wanneer mag 020 niet als synoniem voor de ajakkesfanbois gebruikt worden? sinds mensen graag omwille van de ad hominem benadering graag aan insectensex doen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
waarom gebruik je 020 en ajax in dezelfde zin.
sukkel
Droppie, 020 staat voor Ajax omdat haters het woord Ajax niet willen zien, schrijven, horen, schijten, pissen etc. Dus als het als wannebee Ajaxhater wil gebruiken moet je enkel en alleen 020 en neusen gebruiken en dus geen Ajax (of ieder zielig variantje die je erop kan verzinnen met je penutbrein)quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:37 schreef harrypiel het volgende:
[..]
sinds wanneer mag 020 niet als synoniem voor de ajakkesfanbois gebruikt worden? sinds mensen graag omwille van de ad hominem benadering graag aan insectensex doen?
ouch touchy touchyquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:36 schreef Dirty-dutch het volgende:
[..]
Droppie, 020 staat voor Ajax omdat haters het woord Ajax niet willen zien, schrijven, horen, schijten, pissen etc. Dus als het als wannebee Ajaxhater wil gebruiken moet je enkel en alleen 020 en neusen gebruiken en dus geen Ajax (of ieder zielig variantje die je erop kan verzinnen met je penutbrein)
Wannebee Ajaxhaters
gezien het feit dat 020 hieral compleet van over de zeik gaat kan jij samen met de rest nog maar beter heel goed in de spiegel kijken, calimeroquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een klapmongool en mensen wijzen je er op
Je krijgt het voordeel van de twijfel aangezien ik volleerd ajacied benquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:11 schreef Prego het volgende:
als geboren Eindhovenaar die in Lyon woont vind ik het altijd weer geweldig die wedstrijd. En als volleerd landverrader maakt het me niet uit wie er zal winnen
je krijgt het voordeel van de twijfel omdat m'n schoonzus een Amsterdamse isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je krijgt het voordeel van de twijfel aangezien ik volleerd ajacied ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |