misschien moet je je melden in BEF.? wellicht hebben de users daar nog nuttige tips voor je..quote:
Of niet, elke keer krijgen je armen een workout als je van A naar B wiltquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je verlamd raakt, de hele dag in een rolstoel moet zitten... wedden dat je dan wel aankomt?
bij de dikke mensen die t afvallen niet lukt, ligt t vaak aan de moeite die erin gestopt wordt (mits onder normale omstandigheden)quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:48 schreef murp het volgende:
[..]
nee, het is even moeilijk. Maar er zijn veel meer producten om af te vallen dan aan te komen... dunne mensen moeten het zelf allemaal proberen, maar dikke mensen krijgen overal tips: kijk maar op tv
Niet allemaal hoor... sommige posities alleen en het zal je verbazen hoe wendbaar sommige van die dikkerds zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:02 schreef Borkydude het volgende:
Ik was net bij de training van de Amsterdam Admirals, die lui zijn serieus 2x2 meter.
big dieet, hulp bij afvallen.. pilletjes, drankjes, koekjes. sport attributen, in tijdschriften, ga zo maar door.. er is echt veel meer voor dikke mensen dan voor dunne mensen, dus wat is nou zwaarderquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:24 schreef Rnej het volgende:
[..]
bij de dikke mensen die t afvallen niet lukt, ligt t vaak aan de moeite die erin gestopt wordt (mits onder normale omstandigheden)
(ja, ik ben te zwaar, en ja ik sport te weinig)
door op mijn eten te letten val ik vrij makkelijk af moet k zeggen.. tis ook niet moeilijk, maar ik kan me serieus niet voorstellen dat minder sporten en meer vet/suiker eten nou zoveel moeilijker is dan constant sla zitten kanen (want daar raak je nogal gauw gedemotiveerd van kan ik je vertellen)
....
ik vermoed dat het allebei even moeilijk is, maar ga niet lopen beweren dat afvallen 100x makkelijker is.. want dat is het echt niet....
sorry hoor, maar omdat er hulpmiddeltjes bestaan (die meestal echt niet helpen, je moet het ZELF doen) betekend nog niet het minder zwaar is om af te vallen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:29 schreef murp het volgende:
[..]
big dieet, hulp bij afvallen.. pilletjes, drankjes, koekjes. sport attributen, in tijdschriften, ga zo maar door.. er is echt veel meer voor dikke mensen dan voor dunne mensen, dus wat is nou zwaarder
Nu weet je dus waarom je dik bent...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:30 schreef octopussy het volgende:
[..]
sorry hoor, maar omdat er hulpmiddeltjes bestaan (die meestal echt niet helpen, je moet het ZELF doen) betekend nog niet het minder zwaar is om af te vallen.
Iets je hele leven moeten laten is volgens mij minstens zo moeilijk als iets Moeten doen. Er is wel een verschil in koekjes moeten eten en het laten om koekjes te eten. Ik zou liever het eerste doen, lekker eten is heerlijk!
Ik bedoelde het voorbeeld dat je gaf... "Koekjes eten" is nou niet bepaald het meest gezonde middel om aan te komen. Dat jij de vergelijking maakt met koekjes eten of koekjes laten staan is daarom een slechte vergelijking.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:39 schreef octopussy het volgende:
Ja natuurlijk weet ik waarom ik dik ben
![]()
Pfrrrr als jou dat gelukkig maaktquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:40 schreef murp het volgende:
eigenlijk is dit allemaal een welles nietes verhaal... dikke mensen hebben het makkelijker
En wat is dan volgens jou wel de gezonde manier om aan te komen? Het is wel zo dat er voor mensen die willen afvallen meer informatie beschikbaar is dan voor dunne mensen. Maar een goede dietiste kan met beide groepen omgaan, dus ik begrijp niet zo goed wat je probleem nou is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:45 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik bedoelde het voorbeeld dat je gaf... "Koekjes eten" is nou niet bepaald het meest gezonde middel om aan te komen. Dat jij de vergelijking maakt met koekjes eten of koekjes laten staan is daarom een slechte vergelijking.
hehe begrijpen we het eindelijk?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
Het is wel zo dat er voor mensen die willen afvallen meer informatie beschikbaar is dan voor dunne mensen.
dat zou ik nooooit betalenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:07 schreef Timmiejj het volgende:
Ook is zo'n pakket wel duur. Rond de ¤200-250.![]()
Niet doen. Sojaproteinen zijn sowieso niet goed voor mannen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:07 schreef Timmiejj het volgende:
Ik ben zelf ook erg dun![]()
Ook is zo'n pakket wel duur. Rond de ¤200-250.![]()
Geen snackbar in de buurt zeker?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:21 schreef murp het volgende:
ik zie nou nooit spulletjes om dikker te worden
Ik vraag me altijd af hoe gezond dat soort spul is...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:39 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Niet doen. Sojaproteinen zijn sowieso niet goed voor mannen.
Je kunt het echt allemaal veel goedkoper vinden.
Hier bijv.
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=56
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe gezond dat soort spul is...![]()
Wil je er iets aan doen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ik word ook nooit dik. Afgelopen week ben ik 3 keer na het avondeten naar de mac geweest voor 2 quarter pounders, ik eet elke avond rond 23:00 tosti's, een pizza, frituurvoedsel of andere ongezonde zooi en eet verder ook niet echt weinig.
Wat ik ook eet, ik weet nog steeds 68 kg.
al zou ik 70 of 68 of 66 kilo wegen ben ik al blij... ben al een paar jaar 65 kilo...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Soms. Maar te dik is ook weer niet relaxed. 72 kg ofzo zou wel een leuk gewicht zijn.
totdat je aderen dichtslippenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ik word ook nooit dik. Afgelopen week ben ik 3 keer na het avondeten naar de mac geweest voor 2 quarter pounders, ik eet elke avond rond 23:00 tosti's, een pizza, frituurvoedsel of andere ongezonde zooi en eet verder ook niet echt weinig.
Wat ik ook eet, ik weet nog steeds 68 kg.
en zij maar denken dat rood afkleed. ja misschien als ze zich verstopt achter een rode muur.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef Mirel het volgende:
Ik wilde dolgraag deze foto posten.
[afbeelding]
Hmmmmm....quote:Op maandag 13 maart 2006 23:01 schreef Isabeau het volgende:
Apart dan dat mensen die onregelmatig eten en plots heel regelmatig gaan eten juist afvallen
Ik zie uberhaupt veel tips om aan te komen die je ook krijgt als je wilt afvallen.
*denkt aan mensen die ze kent*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:52 schreef ivosnivo het volgende:
dun of dik zijn is toch in 99,9% van de gevallen een keuze. als je er echt wat aan wil doen kun je er echt wat aan doen. zo simpel is het gewoon, en nee dan heb ik het niet over trieste operaties.
Haalt hij zijn 3000 caloriëen per dag? Sport je vriend behalve bij je in bed ook in de sportschool? Doet hij aan krachttraining? Kun je me de verhoudingen geven tussen koolhydraten / eiwit / vet wat hij wekelijks eet? Eet hij om de twee uur een waardige maaltijd(je)? Hoe vaak eet hij per dag? Rookt hij? Eet hij een goed ontbijt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:30 schreef freecell het volgende:
[..]
*denkt aan mensen die ze kent*
Nope, sorry, maar nee!
Mijn vriend is dus bijzonder dun en eet op het moment heel goed en ook veel. Hij is nog steeds te dun. Maar..... verrassing...... Zijn vader ook! Zijn vader is nu over de 50 en nog steeds moet hij erg veel moeite doen om zijn gewicht op peil te houden.
Zou het erfelijk kunnen zijn?![]()
Mijn vader heeft zijn onderste twee ribben nog al uitsteken, waardoor het op een rolletje lijkt en... hey! dat heb ik ook! Mijn zus heeft zijn ballonkuiten (ik dan gelukkig weer niet) Die klaagt dan ook vaak over haar benen, maar ze kan er niet veel aan doen!
Stel dat hij om half 8 opstaat en om 8 uur ontbijt, dan moet hij weer een maaltijd nemen om 10:00, 12:00, 14:00, 16:00, 18:00, 20:00, 22:00 (en misschien nog om 00:00)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:20 schreef Devlinsect het volgende:
Eet hij om de twee uur een waardige maaltijd(je)?
Meer ook welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat bovengenoemd persoon absoluut makkelijk aan 3000 kcal komt![]()
Hmm, hij eet wel op al die tijdstippen even wat, maar dat kan dan ook best bijvoorbeeld 3 jodenkoeken bij de thee zijn, dat soort dingen tel ik nu meequote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Stel dat hij om half 8 opstaat en om 8 uur ontbijt, dan moet hij weer een maaltijd nemen om 10:00, 12:00, 14:00, 16:00, 18:00, 20:00, 22:00 (en misschien nog om 00:00)
Lijkt me erg veel... En wat is een waardige maaltijd???
Wie zegt dat je niet serieus genomen wordt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:49 schreef Devlinsect het volgende:
Zolang er mensen zijn die geen benul hebben, wat ze eten en hoeveel calorieen ze eten, jah dan worden ze moddervet of wegen 50 kg.
Maarre, zoek het lekker zelf uit. Blijf vooral die drie jodenkoeken eten bij de koffie. Wil je best helpen, als ik niet serieus wordt genomen(fu mod), flikker dan maar op.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |