lijkt er wel op, das ook bij mijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:23 schreef DennisMoore het volgende:
Je lichaam went er ook aan, volgens mij.
En in de jaren dat er door mams wél netjes iedere avond een warme prak voor m'n neus gezet werd, woog ik even weinig. Dus tja... blijkbaar een soort 'natuurlijk gewicht' ofzo...
4x per dag fastfood met daarvoor 4IU insuline (snelwerkende).quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:21 schreef murp het volgende:
JA, dunne mensen hebben het zwaar.... en ja ik ben te dun... overal zijn producten te koop om dunner te worden.. kijk maar: tell sell en al die kutprogramma's ik zie nou nooit spulletjes om dikker te worden
krijg ik als reacte: dan eet je toch veel meer.... kan ik ook makkelijk zeggen tegen dikkers... dan vreet je toch minder??
dit wou ik effe kwijt...bedankt
Het verschil is dat dunne mensen LEKKERE dingen mogen eten, zoals veeeeeeeel pizza, mc donalds, ijs, snoep enz enzo....Dikke mensen moeten het doen met een blaadja sla en kouwen op een wortelquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:21 schreef murp het volgende:
JA, dunne mensen hebben het zwaar.... en ja ik ben te dun... overal zijn producten te koop om dunner te worden.. kijk maar: tell sell en al die kutprogramma's ik zie nou nooit spulletjes om dikker te worden
krijg ik als reacte: dan eet je toch veel meer.... kan ik ook makkelijk zeggen tegen dikkers... dan vreet je toch minder??
dit wou ik effe kwijt...bedankt
totdat je aderen dichtslippenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Het verschil is dat dunne mensen LEKKERE dingen mogen eten, zoals veeeeeeeel pizza, mc donalds, ijs, snoep enz enzo....Dikke mensen moeten het doen met een blaadja sla en kouwen op een wortel![]()
Dikke mensen hebben genoeg LEKKERE vette dingen gegeten, dat ze er dik van zijn geworden. Dunne mensen eten niet altijd hun dagelijkse behoefte (caloriëen) of hebben genoeg aan een pizza op een dag.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Het verschil is dat dunne mensen LEKKERE dingen mogen eten, zoals veeeeeeeel pizza, mc donalds, ijs, snoep enz enzo....Dikke mensen moeten het doen met een blaadja sla en kouwen op een wortel![]()
Ik denk dat die dikke mensen al genoeg lekkers hebben binnen gekregen.... In veel te grote porties ook, moet ik me daar schuldig of bezwaard door voelen dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:09 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat die dikke mensen al genoeg lekkers hebben binnen gekregen.... In veel te grote porties ook, moet ik me daar schuldig of bezwaard door voelen dan?
Ik eet trouwens ook alleen maar lekkere dingen: Evergreen koeken, groenteburgers, rijstwafels, aardbeien, broodjes kaassalade, appeltjes, pasta, en inderdaad ook af en toe chocola, een héle pizza of een flink sorbet. Bite me.
Ja in Afrika daar zijn ze pas dun! laten we alle KLB topics maar sluiten want vergeleken met mensen in de 3e wereld mag niemand hier klagen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Avani het volgende:
Stel je niet zo aan man.Als dit nou zo'n issue voor je is, heb je wel ergere problemen dan dun zijn.
Dikke mensen mogen dat ook wel eten, als ze dat willen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Je snapt de strekking van de post nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja in Afrika daar zijn ze pas dun! laten we alle KLB topics maar sluiten want vergeleken met mensen in de 3e wereld mag niemand hier klagen.
Dat is bullshit en de zaken omdraaien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dikke mensen mogen dat ook wel eten, als ze dat willen.
Helaas leven we echter in een maatschappij waarin het ideale maatje de taille van een lantaarnpaal heeft, en dikke mensen zich vaak dus maar bij de worteltjes en de sla houden omdat ze anders als vreetzak gezien worden.
Het heeft ook veel met aanleg te maken, Mr.J.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat is bullshit en de zaken omdraaien.
Als je eruit ziet alsof je de stand in bent voor het Nijlpaard in Artis als die ziek is zie je er gewoon niet uit. Heel lullig, maar dat heb je zelf gewoon in de hand.
De taille van een lantaarnpaal gaat meestal samen met goede voeding en regelmatig sporten. En dat is dan niet één keer in de week een stukje hardlopen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dikke mensen mogen dat ook wel eten, als ze dat willen.
Helaas leven we echter in een maatschappij waarin het ideale maatje de taille van een lantaarnpaal heeft, en dikke mensen zich vaak dus maar bij de worteltjes en de sla houden omdat ze anders als vreetzak gezien worden.
Lekker??quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:09 schreef beestjuh het volgende:
Ik eet trouwens ook alleen maar lekkere dingen: Evergreen koeken, groenteburgers, rijstwafels, aardbeien, broodjes kaassalade, appeltjes, pasta, en inderdaad ook af en toe chocola, een héle pizza of een flink sorbet. Bite me.
Over smaak valt te twisten. Ik ben ontzettend blij met mijn voedselvoorkeuren en het gevrijwaard zijn van vet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |