Aangezien ik geen flauw idee heb hoe die bookmarks werken plaats ik ook maar een tvp.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:24 schreef Tobbes het volgende:
Ik bookmark gewoon, al die tvp's, topicverneuk
Mag je toch wel trots op zijn als je het jeugdjournaal haaltquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:40 schreef Jump het volgende:
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)8/verkeerdefoto.html
Bobbie!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:40 schreef Jump het volgende:
Bobbie Nijntje is boos!quote:17-jarige Bobbie schrok vandaag toen hij opeens een foto van zichzelf in de krant zag staan als crimineel!
Volgens Bobbie klopt daar niks van en hij is erg boos op de krant de Telegraaf. De Telegraaf zegt dat er inderdaad een fout is gemaakt en dat de politie nu ook gezegd heeft dat Bobbie geen crimineel is.
Op de foto zie je Bobbie met een groot speelgoedpistool. In het artikel van de krant staat dat Bobbie in een Groningse criminele jeugdbende zit. In januari heeft de politie die bende opgepakt.
Bobbie heeft de foto vier jaar geleden op de weblog Fok.nl gezet. Dat was in een forum, voor de grap, zegt hij. Nu is Bobbie 17 jaar en zag hij zijn foto opeens terug in de krant. Bobbie denkt dat een bezoeker van Fok zijn foto opnieuw als grapje gebruikt heeft in reactie op het nieuwsbericht dat de Groningse jeugdbende is opgepakt. Maandag stond zijn foto namelijk opeens weer bij Fok op de site.
Vandaag zag Bobbie zijn foto in de krant en er staat dus dat hij crimineel is. Bobbie en zijn vader zijn erg boos op de Telegraaf en laten het er niet bij zitten. Misschien gaan ze wel naar de rechter, zeggen ze.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:40 schreef Jump het volgende:
gaaastquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:40 schreef Jump het volgende:
De laatste die dat zei is nu gebanned.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef SCH het volgende:
Is die Geqxon te huur, vindt het wel een lekker ding.
Omdat?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De laatste die dat zei is nu gebanned.
Pak de Telegraf maar keihard aanquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Misschien omdat zijn naam Marthijn is en dat wel erg veel lijkt op "Vereniging MARTIJN - pedofilie" ?quote:
Maar even onder ons gezegd en gezwegen..kun je er stiekem ook niet een beetje om lachen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Misschien omdat zijn naam Marthijn is en dat wel erg veel lijkt op "Vereniging MARTIJN - pedofilie" ?
Naja ik dacht dat ie op de FP zei dat ie het toch wel vervelend vond.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
Moest hij er niet om lachen dan? Het is toch retegrappig?
En wie maakt er nou een foto van zichzelf met zo'n pistool en verspreidt die online. Dan moet je later ook niet gaan zeiken.
Hij is gewoon een beetje dom geweestquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:15 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Naja ik dacht dat ie op de FP zei dat ie het toch wel vervelend vond.
Naja ja okee ergens wel. Maar zou jij verwachten dat een foto van zo lang geleden nu nog tegen je gebruikt zou kunnen worden?quote:
1. Er zou nooit een foto van mij met pistool gemaakt wordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef Thomas__Acda het volgende:
[..]
Naja ja okee ergens wel. Maar zou jij verwachten dat een foto van zo lang geleden nu nog tegen je gebruikt zou kunnen worden?
Die is samen met zn vader boosquote:
Ga toch heen, Telegraaf was dom.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Er zou nooit een foto van mij met pistool gemaakt worden
2. Die zou al zeker niet op het web komen.
Inderdaad. Foto's overnemen waarvan je de afkomst niet weet is imo gewoon achterlijk. Degene die die foto aan het artikel toegevoegd heeft mag wat mij betreft ontslagen worden. Zo iemand kun je gewoon niet serieus nemen.quote:
Das wel waar jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad. Foto's overnemen waarvan je de afkomst niet weet is imo gewoon achterlijk. Degene die die foto aan het artikel toegevoegd heeft mag wat mij betreft ontslagen worden. Zo iemand kun je gewoon niet serieus nemen.
Nee, "Ernst en de rest"quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:36 schreef Dementor het volgende:
Wie is die adviseur trouwens?
Tante Annie van de kindertelefoon?
"Is dat je pistool of ben je blij me te zien"quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
SCH met zijn pistool in zijn hand op het internet
![]()
Wakker jostiland bedoelen ze zekerquote:De Krant van wakker Nederland
De Telegraaf, overzichtelijk en leesbaar, een betere manier om een dag te beginnen is er niet. Verzeker je makkelijk en voordelig van je eigen krant thuis in de bus. Klik hieronder voor een overzicht.
Begin de dag met een lach, want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dagquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
Van: http://kiosk.telegraaf.nl/
[..]
Wakker jostiland bedoelen ze zeker
Maar gelijk hebben ze, beter kun je je dag inderdaad niet beginnen![]()
Hoe weten ze bij het Jeugdjournaal dat jij Bobbie heet? (Zo heet de hond van Kuifje trouwens ook).quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Denk eerder dat het een verzinsel isquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoe weten ze bij het Jeugdjournaal dat jij Bobbie heet? (Zo heet de hond van Kuifje trouwens ook).
Sterkte trouwens met de situatie!!!!!!!!!!!
bronquote:Internetcrimineeltje blijkt goudeerlijk
De vader van een 17-jarige jongen uit Amersfoort keek gisteren vreemd op toen hij van heinde en verre werd aangesproken op het artikel ’Internetbluf fataal voor crimineeltje’, gisteren in deze krant.
Het bericht verhaalde over een jeugdbende die in Groningen werd opgerold nadat alerte politiemensen via internet op het spoor kwamen van jongens die autokraken en vernielingen op hun kerfstof zouden hebben. Een foto bij het stuk toonde een jongen die stoer met een pistool poseert.
"Maar dat is mijn kind! Mijn zoon woont ver van Groningen en heeft er niets mee te maken”, verzekert de vader. "De foto is een paar jaar geleden louter bij wijze van grap genomen, het ’wapen’ is een plastic ding waar je erwten mee kunt schieten”, vertelt hij. Op internet werd deze week gespeculeerd dat het deze foto kon zijn die de politie op het spoor zette van de bende in de Martinistad, maar die nuancering kwam niet bij de foto te staan. Ook volgens de Groningse politie is het inderdaad niet de jongen waar het in Groningen om ging.
Heyyy! Weten we ook meteen wie "De Adviseur" isquote:
Ze doen toch altijd juist de namen andersom? Dan wordt het B. Smulders.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:21 schreef -jos- het volgende:
Dit topic wordt steeds lachwekkender!!!
Bobbie!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens... met 1 google search vond ik zn hele naam![]()
We kunnen er dus het best Bobbie S. van maken![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:07 schreef tonks het volgende:! als dit op tv komt
! ik wil die doventolk geqxon zien zeggen
http://forum.fok.nl/topic/828502/1/50#35854022quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:18 schreef Nolius het volgende:
Zat het nou gisteren ook nog in RTL Boulevard?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
SCH met zijn pistool in zijn hand op het internet
![]()
Waarom had je die ban in DIG ook alweer? OJA..quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:23 schreef Geqxon het volgende:
Komisch dat mensen die er niks van weten over mij oordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |