sparen gaat lastig als je niks overhoudt in de maand.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:13 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Als je een baan hebt en kinderen dan neem ik aan dat je wat spaart en je goed verzekert. Maar ik ben een hele rare in die dingen hoor.
quote:
Het geboortetekort berokkent nu al schade aan onze economie...quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:09 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om geen kinderen te nemen als je een uitkering hebt?
Als je het minimumloon verdient, en je hebt al die vaste lasten én kinderen dan zal er weinig te sparen zijn vrees ik zoquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:13 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Als je een baan hebt en kinderen dan neem ik aan dat je wat spaart en je goed verzekert. Maar ik ben een hele rare in die dingen hoor.
Ja, tuurlijk. Van een laag tot modaal loon kun je makkelijk 3 kinderen onderhouden, de hypotheek aflossen, elk jaar een weekje Ardennen doen, 2x per jaar met z'n allen naar de bios en dan ook nog lekker een paar honderd euro per maand op zij zetten en een topverzekering hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:13 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om geen kinderen te nemen zolang je minimumloon verdient?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Als je het minimumloon verdient, en je hebt al die vaste lasten én kinderen dan zal er weinig te sparen zijn vrees ik zo(en dat is dan sowieso te weinig om volledig van te kunnen leven voor een langere periode).
onzinquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het geboortetekort berokkent nu al schade aan onze economie...
Dus eigenlijk mag alleen boven-modaal zich voortplanten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om geen kinderen te nemen zolang je minimumloon verdient?
gelulquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:14 schreef Floripas het volgende:
Het geboortetekort berokkent nu al schade aan onze economie...
bron? stats?quote:
Alles mag van mij maar kom dan niet janken dat je geen geld meer overhoudt en dat ik verplicht ben om je dat geld te geven.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus eigenlijk mag alleen boven-modaal zich voortplanten?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:07 schreef Floripas het volgende:
[..]Ben beneiuwd wanneer de rode partij waar hij zo hekel aan heeft onder vuur wordt genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat de VVD al minstens 10 jaar achter elkaar regeert en zich al 10 jaar in de luren laat leggen en instemde met het beleid.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
nee laat zo'n kind maar creperen omdat de ouders het niet kunnen betalen. Heeft dat kind vast verdiend.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:18 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Alles mag van mij maar kom dan niet janken dat je geen geld meer overhoudt en dat ik verplicht ben om je dat geld te geven.
Oftewel: alleen boven-modaal mag zich voortplanten.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:18 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Alles mag van mij maar kom dan niet janken dat je geen geld meer overhoudt en dat ik verplicht ben om je dat geld te geven.
als het alleen om eten ging kon jij je ook wel redden met je stufi, die had je niet eens nodig. maar ja, daar gaat het niet alleen om..quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:08 schreef McCarthy het volgende:
[..]
maar in dit topic gaat het om het vreten. Het is spotgoedkoop.
dat zegt hij toch niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oftewel: alleen boven-modaal mag zich voortplanten.....
Je kunt niet lezen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oftewel: alleen boven-modaal mag zich voortplanten.....
alleen het goede is van de vvd en de marktwerking. de rest is de schuld van links..quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zoiets kan niet aan vraag en aanbod liggen.
Ik trek de enige logische conclusie. Of je moet het logischer vinden dat de kinderen van ouders die per ongeluk onder een vrachtwagen lopen of kanker krijgen een gruwelijke hongerdood sterven....quote:
Erg heh die ¤ 100,- ofzo die je meer betaald omdat we nu eenmaal fatsoenlijk voor onze mensen zorgen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:18 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om je goed te verzekeren als je kinderen krijgt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik trek de enige logische conclusie. Of je moet het logischer vinden dat de kinderen van ouders die per ongeluk onder een vrachtwagen lopen of kanker krijgen een gruwelijke hongerdood sterven....
Dat kan niet als je minimum tot modaal hebt. Of je moet jezelf opsluiten in een betonnen cel, enkel McC-voer eten, niet buiten komen en niet sparen voor een vervolgopleiding voor je kinderen. Dan kan je je hier tegen verzekeren....quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om je goed te verzekeren als je kinderen krijgt?
of geen kinderen nemenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat kan niet als je minimum tot modaal hebt. Of je moet jezelf opsluiten in een betonnencel, enkel McC-voer eten en niet sparen voor een vervolgopleiding voor je kinderen. Dan kan je je hier tegen verzekeren....
Laten de logica even concretiseren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:08 schreef McCarthy het volgende:
[..]
maar in dit topic gaat het om het vreten. Het is spotgoedkoop.
Oftewel: alleen boven-modaal mag zich voortplanten. Cirkeltje rond. Sack heeft gelijkquote:
weet je hoe slecht dat voor de economie is? Beetje erg aan de korte termijn aan het denken?quote:
ook al zo'n links succesverhaal. De pensioenen betalen van van de grote pot en of het in de toekomst we eens fout kan gaan daar denken we niet aanquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, hoor. De vergrijzing gaat een probleem worden.
Verzekeren tegen wat? Armoede?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om je goed te verzekeren als je kinderen krijgt?
Hoor ik je klagen?quote:
Voor die pensioenen hebben we gespaard. We gaan alleen een groot arbeidspotentieeltekort oplopen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:28 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ook al zo'n links succesverhaal. De pensioenen betalen van van de grote pot en of het in de toekomst we eens fout kan gaan daar denken we niet aan
als de totale werledbevolking zou krimpen, dan zou het pas slecht zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
weet je hoe slecht dat voor de economie is? Beetje erg aan de korte termijn aan het denken?![]()
Daar heeft de VVD al 10 jaar de tijd voor gehad om een plan voor te maken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:28 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ook al zo'n links succesverhaal. De pensioenen betalen van van de grote pot en of het in de toekomst we eens fout kan gaan daar denken we niet aan
Ik gun mezelf een Ferrari, geeft me meer levensvreugde dan kinderen, mag ik die van jouw belastingcenten bestellen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:27 schreef EvilFaith het volgende:
Ik snap niet hoe sommige hier kunnen denken!?
Dus je gunt het iemand niet om kinderen te krijgen omdat andere mensen die vaak genoeg geld hebben hen dan een beetje moeten bijstaan dmv hogere belasting.
ongelooflijk...
Die heeft nog geen dag in zijn leven gewerkt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoor ik je klagen?
Neem een bijbaantje
dat doe je ook zomaar eventjes. En er is geen oppositie en kabinetspartners die het wel eens oneens zouden kunnen zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Daar heeft de VVD al 10 jaar de tijd voor gehad om een plan voor te maken.
Het komt echt lachwekkend over om overal links de schuld van te geven.
wat is dat nu voor rare redenering? Dus de vergrijzing is ook geen probleem omdat in Iran 60% van de bevoling rond de 30 jaar is?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:29 schreef McCarthy het volgende:
[..]
als de totale werledbevolking zou krimpen, dan zou het pas slecht zijn.
Nee, tegen ziekte en ongevallen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:28 schreef Floripas het volgende:
Verzekeren tegen wat? Armoede?
Die ferrari gaat jouw luiers verschonen later, zeker. Gezellig, hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ik gun mezelf een Ferrari, geeft me meer levensvreugde dan kinderen, mag ik die van jouw belastingcenten bestellen?
Doe maar 2 Ferrari's trouwens, eentje is zo zielig.
Nogmaals, er zijn ook veel werkende armen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Nee, tegen ziekte en ongevallen.
Alles waarbij je arbeidsongeschikt kan raken. En dan ook echt alles. En dat alles maximaal, want anders heb je als nog bijstand nodig. En dan ook nog je verzekeren tegen het verliezen van je baan....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |