Nee ik ben de kloon van Darkwing die kennen ze hier ook nog welquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:13 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Nee ik ben de kloon van Darkwing die kennen ze hier ook nog wel
sterktequote:Op woensdag 8 maart 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra's oma was niet dement, ze had een hersentumor... Ze haalt de nacht waarschijnlijk niet.Morgen gaan we naar Den Haag, tot na de begrafenis.
sterkte Sandra en Alexquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra's oma was niet dement, ze had een hersentumor... Ze haalt de nacht waarschijnlijk niet.Morgen gaan we naar Den Haag, tot na de begrafenis.
Ai.. Sterkte beidequote:Op woensdag 8 maart 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet doen danquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:35 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb geen zin om mijn kamer op te ruimen.
het regentquote:
hup hup Nina komt zo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:35 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb geen zin om mijn kamer op te ruimen.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
als hij het nog maar paar dagen uit houdquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
het regent![]()
ik stond in de file en ineens zag ik een beetje stoom of rook over m'n motorkap gaan![]()
Naja hij vloog niet in de fik, het meurde wel verdacht toen ik thuis in de garage ff de kap open deed.
Ach we zien wel![]()
lekker handig iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
Welke Zaadlul bedenk nou dat ik morgen EN overmorgen in limburg moet werken
Iemand die het verste er van weg woont![]()
idd ja, zou kut zijn als ie morgen in de fik vliegtquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
als hij het nog maar paar dagen uit houd
sjoewe lag er laatst toch ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Misschien bied Mukie me nog een slaapplaats aan
Ze zal toch wel een 2 persoons bed hebben?![]()
ja echt vervelend, ze zetten echt even je eigen leven stil zodat je er voor diegene kan zijn wat dan wel weer mooi is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:julie zijn lief
wat een geregel ook.. verjaardag afgezeg, oldtimerbeurs gaat niet door, twee fotoreportages gaan niet door, rijles meot ik nog afzeggen, mn moeder moet twee keer per dag hier komen om de kat een pilletje te geevn, en moet er maandag mee naar de dierenarts, enzovoort, enzovoort, enzovoort...
Wat moet ik met sjoem dan? das toch een kerel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
sjoewe lag er laatst toch ook
als je maar van mijn sjoemmetje afblijft![]()
ik ben geen homoquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat moet ik met sjoem dan? das toch een kerel?
als ik hem zou krijgen ja maar ik zou hem niet kopenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je wil wel een 159 want die voorkant is echt ubergeil.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat moet ik met sjoem dan? das toch een kerel?
Nou, ik begin pas wanneer ze belt.quote:
Sorry dat ik dat ook niet wilquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet in je ster wil nemen![]()
ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga ff in badff iets warm maken in m'n lichaam wat fking pijn doet
quote:
mijn schouder doet pijn, maar heb geen idee waarvanquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jawel..... een kliertje erges in me nek
Geen ranzige vunzige dingen dus
ze is van mij jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar kom ik gewoon nu al achter
Vandaar dat bo zo raar doetIk begon al raar over hem te denken
Lushenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jawel..... een kliertje erges in me nek
Geen ranzige vunzige dingen dus
ja dus... ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Dude jij bent toch keigelukkig met je alfa enzo?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dus... ?
ik heb een mannelijke 155 geen gay 159![]()
toen waren er nog geen gaysquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk dat 10 jaar terug de 155 wel op 1 stond![]()
wtfquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:54 schreef jozef444 het volgende:
Gefeliciteerd he Bo tis internationale vrouwendag![]()
En oja Sjoem, foto is pre bij je soli
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
Anyway ik ga de veronica gids ff doornemen in bad
tot over een half uur![]()
![]()
Eindelijk een man die het weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:54 schreef jozef444 het volgende:
het gaat om het innerlijk dude, en aangezien ze van F1 houd mag het een plork zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:54 schreef jozef444 het volgende:
Doeiquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
Anyway ik ga de veronica gids ff doornemen in bad
tot over een half uur![]()
![]()
néh vrouwen in de crew zijn hard zat nodig, we moeten t nou doen met nuon dus je kan t alleen maar beter doenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Eindelijk een man die het weet.
Nu nog een man die er ook iets aan doet
Oh, dan trek ik mijn sollicitatie in
Ik ben geen plorkquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
het gaat om het innerlijk dude, en aangezien ze van F1 houd mag het een plork zijn
aaaahhh...quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:54 schreef Sjoem het volgende:
[..]
http://www.lush.nl
Klik doen en naar Wiccy Magic Muscles gaan.
Doet Nuongirl het niet goed dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef jozef444 het volgende:
[..]
néh vrouwen in de crew zijn hard zat nodig, we moeten t nou doen met nuon dus je kan t alleen maar beter doen
Zeg maar dat je het niet kentquote:
je moet ff wachten, ik ga niet 2 uur in mijn 205 zittenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Eindelijk een man die het weet.
Nu nog een man die er ook iets aan doet
Oh, dan trek ik mijn sollicitatie in
je doet maar ik maak der voor veel ergere dingen uitquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:56 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Doet Nuongirl het niet goed dan?![]()
Dat ga ik tegen haar zeggen hoor!
Ej, dat lijstje heb zó ingevuld om iemand te pestenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:56 schreef jozef444 het volgende:
ohja ze is niet van de F1 ze is van een of andere deutscher
tactvolquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
het gaat om het innerlijk dude, en aangezien ze van F1 houd mag het een plork zijn
Een bosje bloemen kun je ook laten bezorgen hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet ff wachten, ik ga niet 2 uur in mijn 205 zitten![]()
ik had er idd nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Zeg maar dat je het niet kent
Het is meer iets voor vrouwen.
Alhoewel ze tegenwoordig ook dingetjes hebben voor de mannen onder ons.
Sorry meneerquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet![]()
Ik zeg dat het zou mogen, aangezien je van F1 houd
Tijgerbalsemquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had er idd nog nooit van gehoord
mijn tactieken bestonden altijd uit VSM of tijgerbalsem![]()
je wilde me je adres niet gevenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een bosje bloemen kun je ook laten bezorgen hoor
* BoJo zich oud voeltquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef Sjoem het volgende:
[..]
TijgerbalsemDat is nog iets van vroeger
Ga je schamenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:57 schreef jozef444 het volgende:
[..]
je doet maar ik maak der voor veel ergere dingen uit
hou je er buitenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef jozef444 het volgende:
bojo's hormonen gieren door zen keel heen, volgens mij is ie de komende 4 maanden nog niet aanspreekbaar na die opmerking sjoem
welnee, tis maar zo'n kutquote:
duurt uren bij onsquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ja ik ben er nog even want het bad moet vol lopen
wist je nog niet dat ik een hekel had aan blauw volk ?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je straks een kloon bent van ijsmeis dan ga je wat beleven![]()
ze is wschlijk blond boquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:01 schreef Sjoem het volgende:
Hey wacht eens. SA staat voor Site Admin?
Dat ben je zelf ook
Zelfkennisquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:01 schreef jozef444 het volgende:
[..]
wist je nog niet dat ik een hekel had aan blauw volk ?zwart volk kun je tenminste nog mee praten
waarom denk je dat ik hier zit ipv achter de schermen
hebben we meer dan genoeg torque voor iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
Dan help ik je op die crx in elkaar te poeieren![]()
Jij je alfa aan de achterkant.... ik de volvo aan de voorkant en dan die bak uit elkaar trekken![]()
Hoeveel pk en NM hebben we samenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
hebben we meer dan genoeg torque voor idd![]()
we kunnen er ook 1 auto van hobby bobbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
226 en 300
Dus totaal 401 pk en 525 Nm
Dat zijn mooie cijfers voor in 1 auto![]()
Die discussie begin in niet aanquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
we kunnen er ook 1 auto van hobby bobben
jouw motor achterin bij mij bijvoorbeeld![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die discussie begin in niet aan![]()
![]()
Bad![]()
quote:
de mutsquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:09 schreef Sjoem het volgende:
Nou zeg, ze duurt wel erg lang met bellen.
Maar ik vertik het om háár te bellen
ik ken jou wel mannetjequote:Op woensdag 8 maart 2006 19:10 schreef jozef444 het volgende:
[..]dream on
je ziet toch wat er in men icon staat
vlovloquote:
ik onthou allesquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef jozef444 het volgende:
[..]
vlovlo![]()
en tis al zo lang geleden ik denk dat weten jullie allemaal we lniet meer
quote:
wat?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:14 schreef jozef444 het volgende:
[..]hou je mond jozef hou die opmerking voor je
![]()
tuurlijk bo
néh die kun je zelf ook wel verzinnen en die vergelijking met jou en een bepaald dier vind ik voor t dier niet echt aardigquote:
ik snap er geen ruk van wat je nou zegtquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef jozef444 het volgende:
[..]
néh die kun je zelf ook wel verzinnen en die vergelijking met jou en een bepaald dier vind ik voor t dier niet echt aardig![]()
ohja, bedankt dat je me eraan herinnerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:18 schreef Sjoem het volgende:
Heb je het filmpje nou al bekeken BoJo?
ik snap er nog geen kont vanquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:18 schreef jozef444 het volgende:
jij riep wat over ik onthou alles bojodan moet je m nu toch wel ongeveer gaan snappen
oja als ik wat warrig overkom, dat kan want ben tegelijkertijd dingen voor men scriptie aan t tikken
Klikquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja, bedankt dat je me eraan herinnerd![]()
![]()
Hou eens op met die hintsquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:18 schreef jozef444 het volgende:
jij riep wat over ik onthou alles bojodan moet je m nu toch wel ongeveer gaan snappen
oja als ik wat warrig overkom, dat kan want ben tegelijkertijd dingen voor men scriptie aan t tikken
quote:
Domboquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:20 schreef jozef444 het volgende:
[..]
dat ik je met een olifant ging vergelijken, maar dat ik dat voor dat best wel zielig vond (ja vrij lame i know maar ik kon op niks anders komen)
ohja theoretisch kader schrijven is kut
ik ben niet zo dikquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:20 schreef jozef444 het volgende:
[..]
dat ik je met een olifant ging vergelijken, maar dat ik dat voor dat best wel zielig vond (ja vrij lame i know maar ik kon op niks anders komen)
ohja theoretisch kader schrijven is kut
oooooohhhhhquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dombo
[afbeelding]
Disney is altijd okay
Huh?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
oooooohhhhh![]()
![]()
nu snap ik hem. Ach die namen doen me niks, we hebben ook nog BoJo KloJo![]()
dat moet er geen 1 bij mij flikken zoietsquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Huh?
Ik snap hem zelf niet
Trouwens.. als mijn moeder zo zou flippen zou ik echt wel gaan
domboquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Huh?
Ik snap hem zelf niet
Trouwens.. als mijn moeder zo zou flippen zou ik echt wel gaan
Ik moet wel zeggen dat ik meer had verwacht van Bambi laatstquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:24 schreef BoJo het volgende:
en Disney is idd okay, wel grappig hoeveel meer er in zo'n film zit als je hem nog eens op oudere leeftijd ziet![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:26 schreef jozef444 het volgende:
hypocriete trut, uiteindelijk wel gewoon t geld aanpakken![]()
ik heb hem laatst ook gekekenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:26 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik meer had verwacht van Bambi laatst
Volgens mij leek ie véééél langer te duren toen ik nog klein was.
En weet je wat ook grappig is?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb hem laatst ook gekeken![]()
en Bambi 1 paar dagen ervoor ook ja
vroeger leek alles veel langer te duren denk ik![]()
als ik ergens een hekel aan heb is het wel schreeuwenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Anders luistert er NIEMANNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
helemaal als t onverstaanbaar is dan moet ik moeite doen om te luisterenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ik ergens een hekel aan heb is het wel schreeuwen![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ik ergens een hekel aan heb is het wel schreeuwen![]()
Weet je wat ik vaag vind?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:29 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En weet je wat ook grappig is?
Dat je heel vaak bambi op een bepaalde manier ziet bewegen en dat je die beweging 5 minuten later in de film weer tegenkomt
Bij de Aristokatten deden ze ook héél veel herhalen qua bewegingen.
En toch ziet het er best stoer uit
ik kan het wel maar ik kan echt op 1 hand tellen dat ik dat weleens gedaan heb. Dan moet ik wel erg ver gepusht zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik dat nooit. Ik vraag me af of ik het wel kan
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Weet je wat ik vaag vind?
In Bambi ging de moeder heen
in Lion King de vader
in Brother Bear weer de moeder![]()
En in Terminator de halve wereld............quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Weet je wat ik vaag vind?
In Bambi ging de moeder heen
in Lion King de vader
in Brother Bear weer de moeder![]()
meestal beginnen eerst anderen te schreeuwen voordat ze mij zo ver krijgenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan het wel maar ik kan echt op 1 hand tellen dat ik dat weleens gedaan heb. Dan moet ik wel erg ver gepusht zijn
* BoJo houd van rust![]()
<- zie het iconquote:
RWD babyquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef jozef444 het volgende:
[..]
<- zie het icondas een soep van men vorige gebakje men
340
![]()
we hadden het over Disney maar ik zie je puntquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
En in Terminator de halve wereld............
Hij hapt naar luchtquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:35 schreef BaraCuda het volgende:
Anyway, waarom wil je pimol in bad altijd omhoog?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:35 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Hoe 'jouw vrouw, mijn vrouw' heel fout kan gaan...
tmiquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:35 schreef BaraCuda het volgende:
Anyway, waarom wil je pimol in bad altijd omhoog?
Ik wil het eigenlijk niet eens wetenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk je?Volgends mij heeft zo'n ding geen lucht nodig
ik wacht op bojo's uitnodiging om t eens wetenschappelijk te testenquote:
Hoe kun je zoiets testen dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:38 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik wacht op bojo's uitnodiging om t eens wetenschappelijk te testen
edit: valt mee
heb ik gezegd dat je met haar mag praten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
maare sjoem,
kijk je ook A1 gpof alleen f1
![]()
zo hoort het mien jong, alles op het allerlaatste moment doenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:42 schreef jozef444 het volgende:
hmzz morgen maar eens verder gaan aan die kutscriptie hoef toch pas om half 5 bij die begeleidster te zijn
Ga je 205 blussen manquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb ik gezegd dat je met haar mag praten?![]()
![]()
zo heb ik men hbo ook binnen nu kijken of ik t op een universiteit ook kan flikkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo hoort het mien jong, alles op het allerlaatste moment doen![]()
![]()
Neej dude das veel te veel werk en ik volg F1 niet zo sterk als A1, Rally, Nascar, Moto Gpquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:43 schreef jozef444 het volgende:
oi baracuda ga jij je is inschrijven voor de f1 managera1gp kijken is ook f1 meedoen
zou niet zo mooi zijn als ie echt in de fik zou gaan nu, hij staat nl. in de garage onder dit gebouwquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ga je 205 blussen man
Ik probeer hier over iets fatsoenlijks te lullen.
rallyquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Neej dude das veel te veel werk en ik volg F1 niet zo sterk als A1, Rally, Nascar, Moto Gp
je weet t maar nooit met die peugeot's hequote:Op woensdag 8 maart 2006 19:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
zou niet zo mooi zijn als ie echt in de fik zou gaan nu, hij staat nl. in de garage onder dit gebouw![]()
![]()
zelfs ik heb het gedaan, zo veel werk kan het dan nooit geweest zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Neej dude das veel te veel werk en ik volg F1 niet zo sterk als A1, Rally, Nascar, Moto Gp
ach ze halen t toch nooit bij t WRCquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
Ik geef F1 race of 2 a 3 de kans om beter te zijn dan afgelopen 4 jaar en anders kunnen ze de pot op.
1e seizoen heb ik meegedaan is dat niet genoeg?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:45 schreef jozef444 het volgende:
[..]
rallymotogp
![]()
maar dan nog geen smoes om niet mee te doen aan de f1 managersteun fok en mij toch een beetje man
verrek ja 3 dagen geledenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
zelfs ik heb het gedaan, zo veel werk kan het dan nooit geweest zijn![]()
Of A1 of Nascar of Moto gpquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:46 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ach ze halen t toch nooit bij t WRC
toen was ik er nog geen baasquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1e seizoen heb ik meegedaan is dat niet genoeg?
nascar heeft me nooit zo kunnen boeienquote:
braaf mede volvo mannetjequote:Op woensdag 8 maart 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal in het weekend wel even kijken dan![]()
ja dan moet ik weer in een ander schermpje kijken, deze kon ik gewoon met een search intikkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb overigens maar wat gedaan kwa team opstelling![]()
IRL ook tof ja...quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:47 schreef jozef444 het volgende:
[..]
nascar heeft me nooit zo kunnen boeienIRL wel
ah ja nooit echt aan toegekomen omdat t hier nou ook niet echt op tv isquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
IRL ook tof ja...
Nascar is gewoon leuk, die taktieken enzo![]()
you're too good to be truequote:Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef Sjoem het volgende:
A1 heb ik niet zo actief gevolgd als F1Maar ik heb wel een aantal races gezien.
Verder vind ik de DTMraces ook wel de moeite waard om te kijken.
of je kan me ook gewoon op het woord gelovenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ja dan moet ik weer in een ander schermpje kijken, deze kon ik gewoon met een search intikken![]()
DTM is ook wel ok jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef Sjoem het volgende:
A1 heb ik niet zo actief gevolgd als F1Maar ik heb wel een aantal races gezien.
Verder vind ik de DTMraces ook wel de moeite waard om te kijken.
dat doen we maarquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
of je kan me ook gewoon op het woord geloven![]()
23 april kan ik zelf over zandvoort rijdenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:50 schreef jozef444 het volgende:
als t goed is zit ik trouwens 1-3 sept. in een hosteltje in zandvoort en 13-15 oktober in centerparcs zandvoort
mja en yoong laat zien dat ie toch niet zo bagger is dan wat ik dachtquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
DTM is ook wel ok ja![]()
Mja ik heb altijd vertrouwen in Josje Verstappen gehad...
En nu laat hij zien wat hij werkelijk kan met een fatsoenlijke auto![]()
toch nie tzo'n alfa dagje he ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
23 april kan ik zelf over zandvoort rijden![]()
Die is wel erg wisselvallig..quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:51 schreef jozef444 het volgende:
[..]
mja en yoong laat zien dat ie toch niet zo bagger is dan wat ik dacht
die moet je ff 1 rondje alleen de baan op laten gaan, daarna heb je der geen last meer vanquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
maar Peu gaat rijden zei ie dus dan heb ik weinig trek om ook de baan op te gaan![]()
![]()
Ik rij er gewoon eens heenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:50 schreef jozef444 het volgende:
als t goed is zit ik trouwens 1-3 sept. in een hosteltje in zandvoort en 13-15 oktober in centerparcs zandvoort
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:52 schreef jozef444 het volgende:
[..]
die moet je ff 1 rondje alleen de baan op laten gaan, daarna heb je der geen last meer van
je mag ook met mij mee de 23ste heurquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik rij er gewoon eens heen
Een kaartje is trouwens niet door voor de DTMraces. Ik had wel 100 euro verwacht, maar de duurste zijn iets van 60 euro
komt ie weer met zijn skeltersquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
Als ik een schakelkart heb ga ik ook wel een keertje naar zandvoort denk ik![]()
klopt a1gp is nog goedkoperquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een kaartje is trouwens niet duur voor de DTMraces. Ik had wel 100 euro verwacht, maar de duurste zijn iets van 60 euro
Dat is voordeel van dat soort raceklasses.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een kaartje is trouwens niet duur voor de DTMraces. Ik had wel 100 euro verwacht, maar de duurste zijn iets van 60 euro
ik rij over je heen manquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sgoed bo doen we tegen die tijd een wedstrijdje
Jou V6 tegen die skelter
moet je wel goed mikken in dat rondje dat hij je laptquote:
anders het volgende rondje nog een kans... en het rondje erna.. etc.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef jozef444 het volgende:
[..]
moet je wel goed mikken in dat rondje dat hij je lapt
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:57 schreef jozef444 het volgende:
[..]
moet je wel goed mikken in dat rondje dat hij je lapt
goed gedacht jochiequote:Op woensdag 8 maart 2006 19:59 schreef vlad het volgende:
* vlad gaat ook maar eens kijken of hij mee gaat doen aan de f1 manager![]()
als je solliciteerd bij een f1 team moet je natuurlijk wel meedoen![]()
je zit op FOK! en je hebt vriendenquote:
eenschquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
Net 5 friends voor de 5e keer kijken![]()
blijft toch geweldig![]()
quote:
probeer scrubs eens, vind m persoonlijk nog 10x beter dan friendsquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
Net 5 friends voor de 5e keer kijken![]()
blijft toch geweldig![]()
maar maar maar de clubspecials zijn overdagquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Behalve als er echt iets tussen komt
En aankomende zondag ook niet, omdat we elkaar zaterdag al zien
Ik zei toch dat ik speciaal wasquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:02 schreef jozef444 het volgende:
[..]
je zit op FOK! en je hebt vrienden
mensen bij deze is sjoem een beschermde diersoort/user die maken we niet veel meer mee
Uitgebreid koken voor 10 man is niet binnen 2 uurtjes gedaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar maar maar de clubspecials zijn overdag![]()
Scrubs? nooit van gehoord?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef jozef444 het volgende:
[..]
probeer scrubs eens, vind m persoonlijk nog 10x beter dan friends![]()
en dat elke zondag?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Uitgebreid koken voor 10 man is niet binnen 2 uurtjes gedaan
mij de schuld geven he... jij schoft !quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bo zat ruzie te zoekenDus vandaar dat is de helft mis
Zowieso Zondag kokenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, maar om nou elke zondag voor 10 man te moeten koken![]()
We doen het samenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat geloof ik graag, maar om nou elke zondag voor 10 man te moeten koken![]()
Bij je instellingen, en msn adres invullenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef Sjoem het volgende:
Hoe krijg ik eigenlijk zo'n vlindertje?
Ze is net overleden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:23 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ze is net overleden.![]()
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.
gecondoleerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:23 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Thanksquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij je instellingen, en msn adres invullen![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:23 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
gecondoleerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:23 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |