Nee ik ben de kloon van Darkwing die kennen ze hier ook nog welquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:13 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Nee ik ben de kloon van Darkwing die kennen ze hier ook nog wel
sterktequote:Op woensdag 8 maart 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra's oma was niet dement, ze had een hersentumor... Ze haalt de nacht waarschijnlijk niet.Morgen gaan we naar Den Haag, tot na de begrafenis.
sterkte Sandra en Alexquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra's oma was niet dement, ze had een hersentumor... Ze haalt de nacht waarschijnlijk niet.Morgen gaan we naar Den Haag, tot na de begrafenis.
Ai.. Sterkte beidequote:Op woensdag 8 maart 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet doen danquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:35 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb geen zin om mijn kamer op te ruimen.
het regentquote:
hup hup Nina komt zo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:35 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb geen zin om mijn kamer op te ruimen.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
als hij het nog maar paar dagen uit houdquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
het regent![]()
ik stond in de file en ineens zag ik een beetje stoom of rook over m'n motorkap gaan![]()
Naja hij vloog niet in de fik, het meurde wel verdacht toen ik thuis in de garage ff de kap open deed.
Ach we zien wel![]()
lekker handig iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
Welke Zaadlul bedenk nou dat ik morgen EN overmorgen in limburg moet werken
Iemand die het verste er van weg woont![]()
idd ja, zou kut zijn als ie morgen in de fik vliegtquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
als hij het nog maar paar dagen uit houd
sjoewe lag er laatst toch ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Misschien bied Mukie me nog een slaapplaats aan
Ze zal toch wel een 2 persoons bed hebben?![]()
ja echt vervelend, ze zetten echt even je eigen leven stil zodat je er voor diegene kan zijn wat dan wel weer mooi is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:julie zijn lief
wat een geregel ook.. verjaardag afgezeg, oldtimerbeurs gaat niet door, twee fotoreportages gaan niet door, rijles meot ik nog afzeggen, mn moeder moet twee keer per dag hier komen om de kat een pilletje te geevn, en moet er maandag mee naar de dierenarts, enzovoort, enzovoort, enzovoort...
Wat moet ik met sjoem dan? das toch een kerel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
sjoewe lag er laatst toch ook
als je maar van mijn sjoemmetje afblijft![]()
ik ben geen homoquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat moet ik met sjoem dan? das toch een kerel?
als ik hem zou krijgen ja maar ik zou hem niet kopenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je wil wel een 159 want die voorkant is echt ubergeil.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat moet ik met sjoem dan? das toch een kerel?
Nou, ik begin pas wanneer ze belt.quote:
Sorry dat ik dat ook niet wilquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sorry dat ik je niet in je ster wil nemen![]()
ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga ff in badff iets warm maken in m'n lichaam wat fking pijn doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |