Zou ik doen! Vooral op de 4-ledige cd "join the dots" staat een hele zwik pareltjes die ze verder nooit hebben uitgebracht op reguliere cd... download koop-materiaal genoeg dacht ik zoquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:24 schreef Kloningin het volgende:
Ik kwam er eigenlijk pas onlangs achter dat ze nog bestaan. 'Close to me' heb ik altijd een erg mooi nummer gevonden. Ik kan wel weer eens wat van ze downloaden kopen.
Ehm, sinds de tijd van MTV's Most Wanted enzo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:08 schreef kamagurka het volgende:
Zou ik doen! Vooral op de 4-ledige cd "join the dots" staat een hele zwik pareltjes die ze verder nooit hebben uitgebracht op reguliere cd... download koop-materiaal genoeg dacht ik zo
Maar hun laatste cd, simpelweg 'the cure' geheten, is behoorlijk goed. Sinds wanneer volg je ze al niet meer?
Ah! De meesterlijke "lullaby" en "close to me" clipsquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:20 schreef Kloningin het volgende:
[..]
Ehm, sinds de tijd van MTV's Most Wanted enzo.
Volgens mij stond het vorige topic al een jaartje of 3..quote:
Topickick dan maar weer nsquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:42 schreef Curiosity het volgende:
Ik kom hier net kijken , anders was het al lang vol geweest![]()
, maar ik ga me best doen, op naar deel 3.
Maar ken je wel genoeg van de band om zo'n statement te maken? Ze hebben nl. geweldig veel muziek gemaakt en nogal uiteenlopend, dus...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:43 schreef Chen het volgende:
Ik vind The Cure verder niet zo'n leuke band maar 1 nummer vond ik wel helemaal geweldig maar het was een remix van MTV Mash, samen met Busta Rhymes. Kent iemand dit?
Hmm dat is misschien wel een goede vraag en misschien heb je wel gelijk maar wat ik van hun heb gehoord is het gewoon niet iets wat ik echt leuk vindquote:Op zondag 12 maart 2006 00:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar ken je wel genoeg van de band om zo'n statement te maken? Ze hebben nl. geweldig veel muziek gemaakt en nogal uiteenlopend, dus...
Als ik van the cure alleen "love cats", "let's go to bed" of "friday i'm in love" zou hebben gehoord zou ik ook denken... laat maarquote:Op zondag 12 maart 2006 14:35 schreef Chen het volgende:
[..]
Hmm dat is misschien wel een goede vraag en misschien heb je wel gelijk maar wat ik van hun heb gehoord is het gewoon niet iets wat ik echt leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |