Zekers zekers jongedame!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:17 schreef Curiosity het volgende:
[..]
En , en... was het het wachten waard ?![]()
Of "from the edge of the deep green sea"quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:43 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Briljante site!
Enige uitleg bij "babble":... drugs![]()
OK ok, maar er zijn dan ook gewoon erggg veel verdraaid goede cure-songs (m.i. stukken meer dan van enig andere band die ik kenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:57 schreef Andrea001 het volgende:
Tof hoor, die site, maar ik heb het idee dat de meeste lezers gewoon ernstige fans zijn, die overal een 10 invullen. Ik bedoel, hoe is het mogelijk dat elk nummer gemiddeld een 9,5 heeft.
Ik vind ze ook geweldig!! Maar er zijn echt wel nummers die ik minder vind en dus ook een 6 of 7 geef. (zoals Inbetween Days)
Maarrrr Where the Birds always sing: 10Offeh Maybe Someday
:10
Zo zijn er natuurlijk veel meer, want ik vind niet alle nummers even goed.
Heb net een uur lang die site doorgebladerdquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:05 schreef devlinmr het volgende:
Hier een site met alle songteksten + een kleine verklaring van dhr Smith waar de text over gaat.
http://www.musicfanclubs.org/cure/songs.html
Kijk! Een ware fan verloochent zich nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:00 schreef Curiosity het volgende:
Was even aan het spitten tussen een aantal videobanden die ik in de kast heb staan.
Er stonden zowaar nog 3 banden van The Cure tussen.
The Cure in Orange, The show en Staring at the Sea: The Images, wist niet eens meer dat ik deze had. Ik heb gelukkig nog een video, dus maar weer eens een keer kijken.
![]()
The best of DvDquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:49 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Kijk! Een ware fan verloochent zich niet![]()
Ik heb qua beeld alleen ooit hun mtv unplugged sessies eens opgenomen, maar of ik díe nog terug kan vinden...
Grappig, je ziet Smith af en toe van alles rommelen en een beetje op en neer kuieren, en dan weer iets onduidelijks staan frommelen (net buiten beeld)quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:09 schreef devlinmr het volgende:
btw die eastereggs vind je als volgt:
Easter Eggs ...
Dat is zeker een hele mooie foto!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:19 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Even uppen , dan maar met mooie foto![]()
Staat niet echt een datum bij, wel de periode 87 - 97, is wel erg ruim.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat is zeker een hele mooie foto!![]()
Die ga ik gebruiken bij het vervolgtopic (wat er over een aantal posts moet aankomen)
Is uit 2002?
That's a promisequote:Op maandag 6 maart 2006 16:25 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Staat niet echt een datum bij, wel de periode 87 - 97, is wel erg ruim.
En dat vervolgtopic, gaat er, als het aan mij ligt zeker komen![]()
Stom! Ik bedoel idd Jason Cooperquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:40 schreef Curiosity het volgende:
Nee, Lol Tol staat hier niet op.
Als ik het goed heb is het van links naar rechts:
Jason Cooper - Simon Gallup - Robert Smith - Perry Bamonte - Roger O'Donnel.
But correct me, if i'm wrong![]()
Dit lijstje doet wel een beetje vermoeden wat voor heerschap(pij) meneer Smith ongeveer isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:08 schreef Curiosity het volgende:
Robert Smith (zang, gitaar, keyboards)
Michael Dempsey (basgitaar, tot 1979)
Lol Tolhurst (percussie, keyboards; tot 1989)
Porl Thompson (gitaar; 1977-1978, 1984-1992 en terug vanaf 2005)
Simon Gallup (basgitaar; 1979-1982, sinds 1985)
Matthieu Hartley (keyboards; 1979-1980)
Phil Thornalley (basgitaar; 1984-1985)
Andy Anderson (percussie; 1983-1984)
Boris Williams (percussie; 1984-1994)
Roger O'Donnell (keyboards; 1987-1990, 1995-2005)
Perry Bamonte (keyboards, gitaar; 1990-2005)
Jason Cooper (percussie; sinds 1995)
Hierboven zie je een lijst van wie er allemaal bij The Cure hebben gespeeld en van wanneer tot wanneer. Er zijn nogal wat wijzigingen geweest.
Groots werk Curiosityquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:46 schreef Curiosity het volgende:
Laurence Tolhurst moest de groep verlaten omdat hij een drankprobleem had.
Michael Dempsey werd aan de kant geschoven door Robert en vervangen door Simon Gallup, terwijl hij 1 van de medeoprichters is geweest.
Porl Thompson is zelf opgestapt en weer teruggekeerd.
Simon Gallup is na een ruzie met Robert opgestapt, maar deze ruzie is bijgelegd en Gallup is teruggekomen.
matthieu hartley verlaat de band omdat hij niet zo goed overweg kon met de dominante Robert.
Phil Thornalley moest weg omdat Simon weer terugkwam.
De ingehuurde Andy Anderson wordt vervangen door Boris Williams nadat hij slaags is geraakt met beveiligingsmensen.
Boris Williams heeft na tien jaar de groep verlaten om zijn eigen band te starten.
Roger O'Donnell heeft de band verlaten omdat er nogal verschillende opvattingen zouden zijn over de muziek, er gaan ook geruchten dat boris en simon niet zo goed met hem overweg konden, echter toen boris de band had verlaten was alles weer koek en ei tussen simon en roger.
Perry Bamonte is ontslagen omdat Porl weer terug kwam, en robert wilde niet dat hij zich 2e keus zou voelen, het leek hem dus beter om hem te ontslaan.
Jason Cooper is niets mis mee, speelt nog steeds bij de band.
Met dank aan Google![]()
Waar luistert uwe majesteit nu naar dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:08 schreef Kloningin het volgende:
Ik was fan vroeger, en vlieft op Robert.
Vrij weinig eigenlijk... Ik heb niet zo vaak muziek op. Portishead komt nog het vaakst langs de laatste tijd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:13 schreef kamagurka het volgende:
Waar luistert uwe majesteit nu naar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |