abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215512883
Vandaag voor het eerst gedraaid in de auto, maar de mix klinkt daarin inderdaad wat gekkig. Drums zijn wat dun, bas te overstuurd.

Vreemd, op de bank met een koptelefoon op klinkt het prima wmb.
Robert Moog died for our synths
  vrijdag 8 november 2024 @ 07:28:45 #52
461242 Geluiden
Mountains & websites
pi_215515387
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2024 21:03 schreef Gehenna het volgende:
Vandaag voor het eerst gedraaid in de auto, maar de mix klinkt daarin inderdaad wat gekkig. Drums zijn wat dun, bas te overstuurd.

Vreemd, op de bank met een koptelefoon op klinkt het prima wmb.
Volgens mij is het zo’n geval van ‘loudness war’ waarbij alle hoge en lage details uit de mix zijn gesneden. Als resultaat klinkt alles hard, maar wat vlakker en kan niets echt ademen of naar voren komen in de muziek.
  vrijdag 15 november 2024 @ 22:14:24 #53
14505 OProg
A Life in Music
pi_215592850
De Goden van The Cure, uiteraard Robert Smith voorop, mikken een compleet proffesioneel opgenomen concert van twee weken terug online. :)

Bekijk deze YouTube-video

Niet zeiken, gewoon genieten. :D :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 11 december 2024 @ 19:50:56 #55
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215839841
quote:
:Y
Hebben ze al eerder gemeld. Althans; genoeg materiaal voor een tweede plaat.

Nog een derde, da’s voor mij ook nieuws.

Songs of a lost World bevalt mij nog steeds prima.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215839877
Zit nog steeds te wachten op de dvd van de concerten uit 2008 zoals Robert had beloofd
  woensdag 11 december 2024 @ 20:45:30 #57
14505 OProg
A Life in Music
pi_215840681
Dat zien we wel. Robert is wispelturig natuurlijk.

Ik ben in de basis altijd een liefhebber van Prog geweest en nog steeds. En misschien is dit een lulverhaal als ik kijk waar ik allemaal naar luister. Maar The Cure met deze, en Nick Cave met zijn album. Mannen van in de zestig hebben voor mij de meest relevante platen van het jaar gemaakt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')