quote:Doordat ik ongewenst zwanger ben geworden, zou ik graag mijn kind willen afstaan.. Natuurlijk wel met de bekende voogdijpapieren. Ik kan nu niet voor mijn dochter zorgen.
Ik zoek een goede familie die voor Lisa kan zorgen!
Ze luistert toch nog niet naar d'r naam, dus je kan makkelijk een nieuwe kiezen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Lisa, naaah, laat maar hangen dan...
quote:
Bij die krijg je er een brandblusser bij!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:43 schreef funkmaster het volgende:
[afbeelding]
ze liggen ook al in de etalage![]()
Ze zijn wel langzaam bij Marktplaats, het staat er al een uur.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:44 schreef MeneerMuis het volgende:
En over een aantal minuten is het verwijderd
dude....seriously, you need some professional helpquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:45 schreef mstx het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een marktplaats bent.
Het gaat zo.
Je klikt op een bieding waar zo'n kansloos figuur kinderen voor een halve euro zit te verkopen.
Je biedt 50 eurocent op de advertentie en koopt een kindje voor dat geld.
Dan leg je het kindje op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Vrouwtje helemaal flippen natuurlijk (mijn kind wat doe je?)
Dat werd over girly17 (haar moeder) ook gezegdquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als Lisa 16 is mag ze me bellen![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:46 schreef funkmaster het volgende:
[..]
dude....seriously, you need some professional help![]()
Ik zo van, ja, ik heb het kindje toch gekocht!?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:45 schreef mstx het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een marktplaats bent.
Het gaat zo.
Je klikt op een bieding waar zo'n kansloos figuur kinderen voor een halve euro zit te verkopen.
Je biedt 50 eurocent op de advertentie en koopt een kindje voor dat geld.
Dan leg je het kindje op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Vrouwtje helemaal flippen natuurlijk (mijn kind wat doe je?)
Fatima ofzo. En dan inclusief alle rechten en plichten die bij een vrouw horen volgens de Islam.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze luistert toch nog niet naar d'r naam, dus je kan makkelijk een nieuwe kiezen.
1,50 vind ik idd aan de hoge kant. Krijg je er geen extra's bij ofzo? Luiers, flesje, rompertje?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Fatima ofzo. En dan inclusief alle rechten en plichten die bij een vrouw horen volgens de Islam.
Jammer dat er al zo'n hoog bod staat..
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Fatima ofzo. En dan inclusief alle rechten en plichten die bij een vrouw horen volgens de Islam.
Jammer dat er al zo'n hoog bod staat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |