WTF. Hoe kun je nou 1000 russen in een kamp midden in een bos verborgen houden ? Kan me niet voorstellen dat er tegenwoordig nog plaatsen zijn waar jarenlang niemand komt, en dan zeker geen 15000 m2quote:MOERS/REPELEN 11:58
Nazi-werkkamp ontdekt bij Moers
De moordafdeling van de politie Duisburg heeft dinsdag een nazi-werkkamp ontdekt in een bos bij het stadsdeel Repelen in Moers. In het 15.000 vierkante meter groot kamp waren meer dan duizend Russische dwangarbeiders ondergebracht. Niemand wist van het bestaan van het kamp. Het kamp werd ontdekt op aanwijzing van de regionale krant Neuen Rhein Zeitung. Moers ligt vlakbij Duisburg aan de autoweg A40 die in Venlo begint
Bron: www.limburger.nl.
En de Volksunie dan en al die wannabees die in DL rondlopen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef _The_General_ het volgende:
Interessant nieuws, TS, de SS bestaat al jaren niet meer hoor. Het kamp was heus niet meer operationeel
Ja, "waren",quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kun jij dat ergens afleiden uit dit bericht ??
Daar kan ik niet uit afleiden dat dit kamp in 1940 in gebruik was.quote:
Is het echt nieuws? of vergeten?quote:Hart traf es auch die Kriegsgefangenen und die aus Russland, Polen und der Ukraine verschleppten Zwangsarbeiter. 1940 gab es etwa 1.000, Anfang 1942 wurden im Kreis Moers 3.000 Kriegsgefangene in 23 Ausländerlagern gezählt
Ik zie het idd. Toevallig ken ik de meeste Journalisten op de redactie daar. Ik zal eens mailen met wat vragen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ja ik verzin het niet hoor ! Check zelf maar www.limburger.nl
Vond het ook al vreemd, maar het bericht is erg vaag zeg. Als er ipv 1000 mensen 100 had gestaan, dan had ik 100% geloofd dat het over het huidige ging.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:07 schreef wh00t het volgende:
Vage berichtgeving.. Hoe dan ook: Lijkt me sterk dat 1000+ mensen jarenlang in de bossen hebben geleefd zonder dat het ooit iemand is opgevallen
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Daar kan ik niet uit afleiden dat dit kamp in 1940 in gebruik was.
Wazig bericht... zal ook wel een kamp van vroeger zijn, maar in eerste instantie dacht ik dus echt nu![]()
Die liggen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef Pony-Lover het volgende:
dus daar zitten nu ook echt nog russen?![]()
je vergeet en tquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:21 schreef HenkieSpankie het volgende:
Heet dat niet toevallig Kamp Linfort
Je kan zelf niet bedenken dat dit het kamp niet meer in 'gebruik' was.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
WTF. Hoe kun je nou 1000 russen in een kamp midden in een bos verborgen houden ? Kan me niet voorstellen dat er tegenwoordig nog plaatsen zijn waar jarenlang niemand komt, en dan zeker geen 15000 m2
Klopt, of de documentatie over dat kamp moet al vernietigd zijn tegen het einde van de oorlog.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef _The_General_ het volgende:
Echt vreemd dit. Vooral omdat de Duitsers een uitstekende boekhouding op dit gebied hadden. Ieder Ausländerlager had een Stalag naam en nr.
Dat maakt het een stuk makkelijker om de holocaust te ontkennenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:47 schreef Trinity79 het volgende:
[..]
Klopt, of de documentatie over dat kamp moet al vernietigd zijn tegen het einde van de oorlog.
De Duitsers zijn op een gegeven moment begonnen met het wissen van bewijzen.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je kan zelf niet bedenken dat dit het kamp niet meer in 'gebruik' was.![]()
![]()
![]()
Zie jij het je al voor je, een werkkamp dat bestaat uit slaven van over de 80?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kun jij dat ergens afleiden uit dit bericht ??
Ik meende dat er een paar simpele zielen ( van die Volksunie stemmers ) zelf een of ander kamp hadden gemaakt en daar wat van die Oostblokkerts in hadden gestopt om ze te laten werkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zie jij het je al voor je, een werkkamp dat bestaat uit slaven van over de 80?
Dat het nu pas wederontdekt wordt vind ik ook raar, maar de Duitsers in het algemeen vinden niet dat zij de foute partij waren in 'het conflict'. Oorlogsmisdadigers leven er nog steeds in weelde.
Als je eerste zin waarheid was zou het wél wereldnieuws zijn natuurlijk. Waar zouden die dan voor moeten werken, of waaraan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik meende dat er een paar simpele zielen ( van die Volksunie stemmers ) zelf een of ander kamp hadden gemaakt en daar wat van die Oostblokkerts in hadden gestopt om ze te laten werken
En NEE ik kijk van niets meer op tegenwoordig. Maar goed, dat was een eerste gedachte, na 20 seconden wist ik al beter. Maar heb OP niet aangepast.
Het wordt nog nergens bvestigd iig, ja, door de telegraaf :")quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef _The_General_ het volgende:
Echt vreemd dit. Vooral omdat de Duitsers een uitstekende boekhouding op dit gebied hadden. Ieder Ausländerlager had een Stalag naam en nr.
Ja WTF. Het was een eerste ingeving en die postte ik in alle enthousiasme hier.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als je eerste zin waarheid was zou het wél wereldnieuws zijn natuurlijk. Waar zouden die dan voor moeten werken, of waaraan?
Kijk even naar het C&H nieuws topic. Iets voor jou,quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het wordt nog nergens bvestigd iig, ja, door de telegraaf :")
Thanks! Maarre, ik had het alquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:51 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Kijk even naar het C&H nieuws topic. Iets voor jou,
Nadenken voordat je post is er niet meer bij, met de nieuwste lichting usersquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja WTF. Het was een eerste ingeving en die postte ik in alle enthousiasme hier.
NATUURLIJK KAN HET NIET.![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |