Politie Groningen met zijn oplettende web-agenten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:37 schreef alsem het volgende:
jaja, de politie heeft die foto zeker gevonden voor de telegraaf![]()
die hadden de originele al, ze dachten zeker dat dit een update wasquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Politie Groningen met zijn oplettende web-agenten.![]()
![]()
quote:"Zulke voltreffers hebben we niet elke dag", constateert politiewoordvoerder Paul Heidanus
zal mijnheer Heidanus wel bedoelen.quote:"Zulke mistreffers hebben we niet elke dag", constateert politiewoordvoerder Paul Heidanus
Zou je hier wat meer over kunnen vertellen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:58 schreef longinus het volgende:
Ik heb ook een telegraaf, maar dan een versie zonder die foto.
Heb ik voor niks tien minuten met die abboverkooplooser lopen praten
Lijkt me vrij onmogelijk om ongemerkt de hele oplage terug te halen en nieuwe bijgewerkte kranten in de schappen te zetten op dezelfde dag.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zou je hier wat meer over kunnen vertellen?
Is het ook. Echter om de druk van het 's nachts drukken te verlichten wordt overdag vaak een tweede oplage gedrukt voor de verkoop.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij onmogelijk om ongemerkt de hele oplage terug te halen en nieuwe bijgewerkte kranten in de schappen te zetten op dezelfde dag.
Ik. En ik vroeg mij dus af hoe de tweede druk eruit ziet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:07 schreef SolidasRock het volgende:
Huh? Heeft iemand uberhaupt dat krantje inclusief artikel/foto wel in bezit?
Je hebt een abonnement genomen op de Telegraaf omdat die jongen erin staat?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:58 schreef longinus het volgende:
Ik heb ook een telegraaf, maar dan een versie zonder die foto.
Heb ik voor niks tien minuten met die abboverkooplooser lopen praten
Er komt heul geen 2e druk op 1 dag.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik. En ik vroeg mij dus af hoe de tweede druk eruit ziet?
Het is op bladzijde T9, linksboven.
Wat zei je adviseur moeder?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik. En ik vroeg mij dus af hoe de tweede druk eruit ziet?
Het is op bladzijde T9, linksboven.
http://telegraaf-i.telegr(...)0060308_9/pagina.phpquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:07 schreef SolidasRock het volgende:
Huh? Heeft iemand uberhaupt dat krantje inclusief artikel/foto wel in bezit?
De politie is niet de fout in gegaan, de telegraaf wel...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:53 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[..]
zal mijnheer Heidanus wel bedoelen.![]()
Op naar de politiestaat waar iedereen die een bewerkte foto van iemand anders plaatst als grap ervoor kan zorgen dat die betreffende persoon verdacht wordt of zelfs opgepakt kan worden.![]()
Als ik niet beter zou weten was het een grap.quote:? De politie vond op internet de foto waarop een jonge autokraker, nota bene op proefverlof, poseerde met een pistool.
Die twee naaktrijders uit het bericht daarnaast zullen ook wel fok!kers zijn geweest.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:16 schreef -jos- het volgende:
http://telegraaf-i.telegr(...)0060308_9/pagina.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |