amenquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn een verwend kutvolk die niet weten wat ze willen. Eerst PvdA afstraffen en nu weer massaal links stemmen. Ach, en wat maakt het ook uit. Links of rechts, genaaid worden we toch. Politici zijn toch allemaal ruggegraatloze angsthazen die er alleen maar zitten om er zelf beter van te worden.
Heb je gemist gisteren mijn rode vriend !quote:
Ik jullie ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Heb je gemist gisteren mijn rode vriend !
Plan +7quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:17 schreef Quinny het volgende:
@B. Ik zal als ik jullie was even het consultatieburo bellen (telefonisch spreekuur). Tenzij jullie een bijsluiter hebben, want daar staat het ook vaak bij of je het mag hebben als je bv geeft.
whehehe hij kan ze toch niet zien op zijn werkquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind de Gijsjes leuker zonder PI's
ohquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben vanochtend vrij! Ik hoef om 11:00 uur pas naar het werk.
Shit,... kan die niet bekijken hierquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:45 schreef mr_Brown het volgende:
zooooo'n zin in deze film![]()
![]()
http://www.apple.com/trailers/fox/tls/trailer/large.html
Geen idee wat er fout was eigenlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:48 schreef NJ het volgende:
Als 't goed is, is alles gefixed, dus weer centraal..
De rechten van Strolie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee wat er fout was eigenlijk.
Dat die jongen rechten heeft is eigenlijk wel schrikbarend.quote:
gijs ...................... hij is goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shit,... kan die niet bekijken hier![]()
Ook zin in X-men 3 !!
Ze wil mequote:Op woensdag 8 maart 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
Dat die jongen rechten heeft is eigenlijk wel schrikbarend.
Wat zou Femke Halsema daar van vinden?
Welke rechten.... die Arier moet luisteren... dan moet die doen. En koken !quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:45 schreef mr_Brown het volgende:
zooooo'n zin in deze film![]()
![]()
http://www.apple.com/trailers/fox/tls/trailer/large.html
Beste verfilming van een comic oooooooooooiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier kunnen we ook niet wachten (vooral Keagan flipt als ie filmpjes ziet)
ja kan ik me helemaal in vinden, Batman, the shadow en Hulk sucked (en nog vele andere onbekendere karakters), Hellboy, superman was okish, Spiderman best cool, maar X-men helemaal geweldigquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Beste verfilming van een comic oooooooooooiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttt![]()
![]()
maar ze blijven ook gewoon trouw aan de verhaallijnen van de comicquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja kan ik me helemaal in vinden, Batman, the shadow en Hulk sucked (en nog vele andere onbekendere karakters), Hellboy, superman was okish, Spiderman best cool, maar X-men helemaal geweldig
Misschien ook door de verschillende karakters met hun mogelijkheden.(iedereen kan er wel iemand in vinden wie ie wil "zijn" )
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
X-men 2 was zooooooooo goedVorig weekend weer eens gekeken
jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
Die laatste Batman-film vond ik best goed.
Dark Phoenixquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maar ze blijven ook gewoon trouw aan de verhaallijnen van de comicen de special effects zijn briljant....
Wolverine![]()
klopt ja, maar wel veel minder stripboekerig. Bij die eerste hielden ze zich erg aan die kleurtjes enzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaadie is ook heeeel erg goed ja.... Veeeeeeeeeeeeeel beter dan die andere bagger Batmans
![]()
Gijs.... heb ze allemaal gelezenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik las vroeger ook altijd de X-men comics, dus het is wel een feest van herkenning.
heb hier ook nog een stapel liggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik las vroeger ook altijd de X-men comics, dus het is wel een feest van herkenning.
heerlijk hèquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
The Dark Phoenix Saga...ik heb de graphic novel hier nog liggen
Ik ging ook gillen in de bios toen ik dat logo in het water zag verschijnen aan het einde van deel 2. De rest van de zaal:
Het is wel mooi dat ze elementen uit verschillende verhaallijnen combineren tot 1 film. Vorige keer God Loves, Man Kills en Weapon X.
Ik ben een nerd
dittoquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
The Dark Phoenix Saga...ik heb de graphic novel hier nog liggen
Het is wel mooi dat ze elementen uit verschillende verhaallijnen combineren tot 1 film. Vorige keer God Loves, Man Kills en Weapon X.
Ik ben een nerd
Ik ging ook gillen in de bios toen ik dat logo in het water zag verschijnen aan het einde van deel 2. De rest van de zaal:quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:12 schreef mr_Brown het volgende:
gilde jij ook zo aan het eind van X-Men 2 ......
ik kwam zowat klaar toen ik de Phoenix teken in het water zag![]()
![]()
OMGGGGG je gaat me niet vertellen datquote:
Natuurlijk wel, heb de SE DVD's ook natuurlijk, en ik keek vroeger de tekenfilms. Beastquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:13 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt de films wel gezien toch Gijs? Gijs?
Ik hou niet van stripfilms.. maar x men is echt tofquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
OMGGGGG je gaat me niet vertellen dat![]()
![]()
..................................................
zeg me dat je die films gezien hebt gijs![]()
heb mijn emoties blijkbaar iets beter onder controlequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ging ook gillen in de bios toen ik dat logo in het water zag verschijnen aan het einde van deel 2. De rest van de zaal:
Je bedoeld deel 4 gijs.... JAAAA die wil ik ook zien. Waar heb je hem besteld?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:14 schreef Bastard het volgende:
15 Maart komt Harry Snotter 3 uit op dvd trouwens.. 2 disc besteld voor mn vrouwtje natuurlijk
Logoquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
whahahahhahahahahaquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:18 schreef Chocobo het volgende:
Qua comics vond ik Spiderman 2 ook wel cool.... komt niet in de buurt van de eerste 2 X-men films maar toch... wel cool. Heb echter vroeger nooit strips gelezen... !
Ik denk dat ik vroeger Spidey toch wel toffer vond dan Xmen eigenlijk... Qua films zijn de X beter, maar ook Spider-Man 1 en 2 vond ik erg leuk hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:18 schreef Chocobo het volgende:
Qua comics vond ik Spiderman 2 ook wel cool.... komt niet in de buurt van de eerste 2 X-men films maar toch... wel cool. Heb echter vroeger nooit strips gelezen... !
Neequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:20 schreef QueenR het volgende:
Hebben de hele secret wars 1 en 2die moet je maar eens lezen!! alle superhero's tegen de Beyonder (marvel)
(mint condition)
Spiderman vind ik ook veeeel beter dan X-men.... de boeken dan hè....quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vroeger Spidey toch wel toffer vond dan Xmen eigenlijk... Qua films zijn de X beter, maar ook Spider-Man 1 en 2 vond ik erg leuk hoor
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:20 schreef QueenR het volgende:
Hebben de hele secret wars 1 en 2die moet je maar eens lezen!! alle superhero's tegen de Beyonder (marvel)
(mint condition)
Waaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Spiderman vind ik ook veeeel beter dan X-men.... de boeken dan hè....![]()
de films![]()
Ik trek die Tobey Mcdinges niet ... wat een slechte Parker is dat zeg
![]()
en dan die lelijke Kirsten Dunst
![]()
![]()
Mary Jane is een lekker wijf
![]()
en zij
![]()
NEEEEEE MAN!! ze fucking lelijk..... lelijk gebitquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WaaaaaaaaaaaaaaaaatJe vindt Kirsten Dunst niet leuk?
![]()
Ik ben er verliefd op![]()
Ik vind het ook niks hoor Gijs... eng hoofdquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WaaaaaaaaaaaaaaaaatJe vindt Kirsten Dunst niet leuk?
![]()
Ik ben er verliefd op![]()
MJ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
NEEEEEE MAN!! ze fucking lelijk..... lelijk gebit![]()
lelijke ogen
![]()
raar haar
![]()
blehhhh
Ik snap eeeecht niet waarom ze haar voor MJ hebben gecast
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
NEEEEEE MAN!! ze fucking lelijk..... lelijk gebit![]()
lelijke ogen
![]()
raar haar
![]()
blehhhh
Ik snap eeeecht niet waarom ze haar voor MJ hebben gecast
Mary Janequote:
Ohquote:
whahhahahaha ja iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks hoor Gijs... eng hoofdZie altijd dat meisje uit Interview with the Vampire voor me
3 tochquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bedoeld deel 4 gijs.... JAAAA die wil ik ook zien. Waar heb je hem besteld?
nee.... iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OhJa nou ik vind haar wel leuk in die rol maar ik zie haar niet als wow,....
quote:
Maar Gijs dat is toch deel 1quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:33 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. de SE komt dus uit.. gewone versie was er al
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=dXgSWSxuepwSRmhg0X8sbsy5d1RnPkUxFL0=?BOL_OWNER_ID=1002004000077893&Section=VIDEO&lgl=1&plid=J%2e2R5LdDKMcAAAEJjtzF2Nkw&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
goh nu ben ik het weer met je eens, rare kop heeft dat mensquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks hoor Gijs... eng hoofdZie altijd dat meisje uit Interview with the Vampire voor me
Rare tanden ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
goh nu ben ik het weer met je eens, rare kop heeft dat mens
damnitquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
[afbeelding]
enneh Brown.. bigamie mag hier niet he. Ik weet het waar je roots liggen is dat normaal, maar hier gedragen we ons iets beter![]()
yepquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rare tanden ookGewoon raar.... vreemde blik !
was ff aan het aankledenquote:
hier vind ik ze nu eigenlijk weer wel gaanquote:
Gewoon een heel leuk meisjequote:
weet je dan niet meer dat als ik met jou praat ik altijd naakt achter de pc Mac zitquote:
Schilder je ook naaktquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
weet je dan niet meer dat als ik met jou praat ik altijd naakt achter de pc Mac zit
Ik zeg een leuke housewarming presentquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:37 schreef Chocobo het volgende:
4 april komt deze![]()
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=dXgSWSxuepwSRmhg0X8sbsy5d1RnPkUxFL0=?BOL_OWNER_ID=1002004000124559&Section=VIDEO&lgl=1&plid=U26R5LdDqjgAAAEJ_8bF2Nk2&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
wat was dat slecht zegquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
hier vind ik ze nu eigenlijk weer wel gaan![]()
Maar het gaat iedereen toch om die kus met haar natte t-shirt in de regen?![]()
ja maar het geeft zo'n opstopping in het verkeer en dat vinden de buren niets als ik buiten op die ladder staquote:
surequote:Op woensdag 8 maart 2006 10:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat was dat slecht zeg![]()
![]()
![]()
heb me zooooo zitten irriteren toen
![]()
![]()
ik kijk die films omdat het spiderman ismaar verder bleh...
quote:
WHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
"cancelled"
Ow
Ok.. wat is dan wel de titel van deel 3 dammit
Die komt dus ook op 15 maart uitquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHHAHAHAHA![]()
prisoner of azkaban volgens mij....
whahahahahahahaquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
"cancelled"
Ow
Ok.. wat is dan wel de titel van deel 3 dammit
serieus....quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:12 schreef Chocobo het volgende:
Prachtige foto's !!
http://www.leenks.com/gallery432-all.htm
Ja dat vond ik dus ook.... zwaaaar respectquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vond hier en daar de belichting wat te scherp of out of focus
Ik mis mn kind ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Ik mis mijn vrouw en kinderen eerlijk gezegd
Quinnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyy![]()
zag ik net bij de blokker staan anders, 2 discs..quote:
Dit heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
zag ik net bij de blokker staan anders, 2 discs..
ZAG HET NET NOG BIJ DE BLOKKER STAAN, 2 DISKS!!quote:
WHOEHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
zag ik net bij de blokker staan anders, 2 discs..
wat?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
ZAG HET NET NOG BIJ DE BLOKKER STAAN, 2 DISKS!!
![]()
omdat je ons lief vindtquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:38 schreef Bastard het volgende:
Die puinhoop hier.. word er zo flauw van
Waarom boeit het mij?
Kennis +9 iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er is allang besloten dat Wiegel terugkomt, Van Artsen kan die als excuus gebruiken om met geheven hoofd exit te gaan.
Nee niet hier.. maar hier op mijn werkquote:
lekkere collega's heb jijquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet hier.. maar hier op mijn werk
ik ben door mn workflow heen.. sta nu weer netjes op 7 calls.. mn collega's op 20 plus.. voeren geen flikker uit.
Verwachten dat problemen zichzelf oplossen als ze maar lang genoeg wachten.. 17-2: cd sturen asap... kheb het zelf maar even gedaan bijvoorbeeld.
yep hier ook, is weer bende kids meegekomen dus 7 monden te voerenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef Chocobo het volgende:
lunch enzo !
En die van Sjoquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:12 schreef Bastard het volgende:
MIJN SPEL IS BINNEN!!!!!
quote:
Gunt +10quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:12 schreef Bastard het volgende:
MIJN SPEL IS BINNEN!!!!!
WHAHAHAHAHAHA zo om gelachenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:35 schreef Quinny het volgende:
Daan voelt wel aan als die een poepje moet doen (houd zijn hand tegen zijn billen en rent naar de keuken),
Dan gaat die bij de prullenbak staanquote:
Post is er al maar geen pakje.quote:
WHAHAHHAHAHAHAHHAquote:
.............................................quote:
Heb je je vrouw al gebeld of ze geen geintje maakt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
.............................................
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
.............................................
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:14 schreef Bastard het volgende:
Tam had ik aan de lijn.. die zei eerst dat het verkeerde spel was binnen gekomen..
En toen " Nee hoor is toch de juiste.. hahaha"
Ik : "Hoor je mij lachen?"
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:14 schreef Bastard het volgende:
Tam had ik aan de lijn.. die zei eerst dat het verkeerde spel was binnen gekomen..
En toen " Nee hoor is toch de juiste.. hahaha"
Ik : "Hoor je mij lachen?"
Iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier mogen geen geintjes over gemaakt worden...
Je hebt hem binnenquote:
Heb nog niet gekeken of het hem is zit nog in de envelop, ga ook niet kijken voor jequote:
Heel snel iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken of het hem is zit nog in de envelop, ga ook niet kijken voor jeBen je misschien sneller thuis
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:30 schreef Quinny het volgende:
Ik haaaaaaaaat de winterIk wiiiiiiiiilllllllllllllllllllllll het voorjaar
Waarom?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:31 schreef Bastard het volgende:
Van mij mag het best voorjaar worden, maar eerst nog even -15 een nachtje ergens please
oke, maar dan 1 nachtje maar hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat het dan een lekkere wespenloze zomer gaat worden
Hequote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef Bastard het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5464505634137914176&q=trading+spouses
Ik vind het jammer dat ik geen geluid heb.. maar dit is de amerikaanse versie van jouw vrouw, mijn vrouw wat niet goed afloopt ofzo..
tvp vooor vanaaf
Hoe ik dat heb gedaan, hmm. Om te beginnen moet ik helaas zeggen dat ik gewoon erg veel geluk heb gehad, aangezien beide kids gewoon al met 2 dag en nacht zindelijk waren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:35 schreef Quinny het volgende:
QueenR als jullie uitgegeten zijn, kan je dan mij uitleggen hoe jou kids zindelijk zijn geworden?
Daan voelt wel aan als die een poepje moet doen (houd zijn hand tegen zijn billen en rent naar de keuken), maar wil niet naar de wc of op het potje. Hoe heb jij het aantrekkelijk gemaakt voor ze om op de wc of potje te gaan zitten?
Gijs dat heb ik wel eens gezien.... die vrouw is gestoord... en gestoord... ik zou haar de tanden (wat ze nog heeft) letterlijk uit haar mond TYFTEN met een paar schoppen op haar hoofd als ze zo in het bijzijn van mijn kinderen praat..... Gijs je moet dat zien... gestoord is ze... het vreemde is dat zij beweerd dat de andere niet gelovig is en aan duivelse shit doen....quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef Bastard het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5464505634137914176&q=trading+spouses
Ik vind het jammer dat ik geen geluid heb.. maar dit is de amerikaanse versie van jouw vrouw, mijn vrouw wat niet goed afloopt ofzo..
tvp vooor vanaaf
Daan is nu 2,5 jaar. En misschien moet ik ook maar eens die luier af laten bij hem. Straks maar eens een paar onderbroekjes kopen.Dat aanbieden van wc doe ik al. Maar dat vind die voor 2 sec leuk en dan moet er weer af.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
Hoe ik dat heb gedaan, hmm. Om te beginnen moet ik helaas zeggen dat ik gewoon erg veel geluk heb gehad, aangezien beide kids gewoon al met 2 dag en nacht zindelijk waren.
Ik had er zelf een beetje genoeg van van die luiers. En heb eigenlijk van de ene op andere dag besloten om hoofdzakelijk nog maar broekjes te gaan dragen en geen luiers meer. Een miljoen keer per dag aan ze vragen of ze misschien naar de wc moeten, op wc/potje zetten en errrrrug veel wassenZe moeten dan natuurlijk idd wel al in de fase zitten dat ze merken dat ze moeten, om dit evt te stimuleren iig geen hele goede luiers gebruiken zodat ze wel merken als ze een plasje doen. Succes ermee!! Het is zoooo fijn als ze ervanaf zijn. Hoe oud is Daan nu?
Jullie poepen altijd in de keuken?heb ik hier wel een gunstig huis voor jullie, onze ingang naar de wc is in de keuken
![]()
jouw inbreng +2quote:
dank jequote:
haha dan gaan ze maar boven zitten. Maar verder is het goed geventileerd enzo heb er eigenlijk niet zoveel last van. Maar ik vind het zelf ook niet de meest geweldige constructie hoor, maar het verplaatsen was zoveel werk, dat zag ik ook niet echt zittenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan is nu 2,5 jaar. En misschien moet ik ook maar eens die luier af laten bij hem. Straks maar eens een paar onderbroekjes kopen.Dat aanbieden van wc doe ik al. Maar dat vind die voor 2 sec leuk en dan moet er weer af.
Over over dat toilet bij jullie. Is er wel een afspraak dat er niet gepoept mag worden als er gekookt word
inbreng +10quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef kepler het volgende:
[..]
dank je
helpt het als ik zeg dat ik twee keer ben nat geregend vandaag en dat gister mijn reserve-fiets ook kapot is gegaan
Ik heb niet eens een fietsquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef kepler het volgende:
[..]
dank je
helpt het als ik zeg dat ik twee keer ben nat geregend vandaag en dat gister mijn reserve-fiets ook kapot is gegaan
Luie donderquote:
Mond houden anders vouw ik je dubbelquote:
Doe je toch nietquote:
Dan geef ik je de prikkeldraadquote:
ik gister dus ook niet, maar ik heb nu een echte opa-fiets gekochtquote:
Leuke gozer hoorde ik ! Spontaan en liefquote:
"oke een spel in de vuilnisbak"quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leuke gozer hoorde ik ! Spontaan en lief
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Leuke gozer hoorde ik ! Spontaan en lief
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef kepler het volgende:
[..]
ik gister dus ook niet, maar ik heb nu een echte opa-fiets gekocht
in Delft zit de Brikfit, een fietsen werkplaats waar mongooltjes werken. Ik ging die fiets kopen daar en al die mensen gelijk klappen en superblij![]()
Die padvinders pet past jouw als gegoten Gijsquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef kepler het volgende:
[..]
ik gister dus ook niet, maar ik heb nu een echte opa-fiets gekocht
in Delft zit de Brikfit, een fietsen werkplaats waar mongooltjes werken. Ik ging die fiets kopen daar en al die mensen gelijk klappen en superblij![]()
*ahum*quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die padvinders pet past jouw als gegoten Gijs
Jammer dat die bank te klein is voor Surferquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:21 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
voor de echte voetbal liefhebber
En jij verdwijnt er inquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jammer dat die bank te klein is voor Surfer![]()
Lekker hequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:25 schreef Quinny het volgende:
Ik zit hier met een heel lief klein mannetje op schoot. Die lekker in de armen van mama in slaap is gevallen. Mijn kleine blonde maantje
Maar wel met een b ervoor als ze wakker zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker he![]()
Het zijn net kleine engeljtes die kleine kinderen
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:30 schreef Bastard het volgende:
Ik wil mn username aanpassen.. Bastard past me niet meer
Wussy lijkt me wel geschiktquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:30 schreef Bastard het volgende:
Ik wil mn username aanpassen.. Bastard past me niet meer
Doet FOK! dat eigenlijk Gijs... usernames aanpassen ?quote:
nopequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doet FOK! dat eigenlijk Gijs... usernames aanpassen ?
Alleen als je de hond van Danny wil verkrachten zoals Swets ooit zei. Hij en z'n klonen werden toen 'empty-#'quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doet FOK! dat eigenlijk Gijs... usernames aanpassen ?
Hoe zou je willen heten Gijs?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik ook,... maar dat kan niet... moet je een ander account nemen.
Cool, een soort van subtiele aanpassing.. het viel me eerst helemaal niet opquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:01 schreef Sjotime het volgende:
Nee heb mijn Sjotime account geactiveerd
Alles hetzelfde oooookquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:01 schreef Sjotime het volgende:
Nee heb mijn Sjotime account geactiveerd
Ben Chocobo ook echt goed zat hoor Gijsquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cool, een soort van subtiele aanpassing.. het viel me eerst helemaal niet op
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:15 schreef Sjotime het volgende:
Naar huis.... naar mijn spel !
mij ook nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cool, een soort van subtiele aanpassing.. het viel me eerst helemaal niet op
Ja hallo hallo wij zijn er ook nogquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:16 schreef Sjotime het volgende:
Oh,.. en naar mijn vrouw en kinderen uiteraard
quote:
Hai schatquote:
Hij gaat toch pas gamen om een uur of 2100 als de kids naar bed zijn neem ik aan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:36 schreef Quinny het volgende:
Sjo kan toch nog niet gamen. Ik wil eerst even boodschappen doen,alleen. Ga niet naar buiten met die kids met dit kutweer.
en terecht, ik zou stiekum een stekker eruit trekkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:36 schreef Quinny het volgende:
Sjo kan toch nog niet gamen. Ik wil eerst even boodschappen doen,alleen. Ga niet naar buiten met die kids met dit kutweer.
Doorknippen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
en terecht, ik zou stiekum een stekker eruit trekken
Ik (wij) jou (jullie) ookquote:
Zou cool zijn als we bij de Gijsjes dan allemaal een stripnaam hadden ofzoquote:
die heeft hij al meen ik, heb ik ooit aan hem gegeven geloof ikquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:58 schreef Theofiel het volgende:
[..]
die heeft hij al meen ik, heb ik ooit aan hem gegeven geloof ik
racistische stripquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:57 schreef Bastard het volgende:
Roy word Lambik
O-ren ->Sidonia
Quinny-> Wiske
Kepler->Schanulleke
Surfer -> Suske (net echt!!)
Cho-> Lambik
Wie is het in hemelsnaam?quote:
PROESTquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:09 schreef de_swingende_kaars het volgende:
da zeg ik nie, ben geen verrader. Deze heb ik net nog ff geregged
Huhquote:
neequote:
Ik poep op Suske en Wiske, maar posten onder klonen de dag dat Surfer terugkomt lijkt me wel een goed planquote:
Kijk naar jezelf bollequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iedereen heeft er wel één afaik
CTRL+ENDquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:18 schreef Strolie75 het volgende:
del del del del del del del del del del del del del del del del del del del del...
waarom hebben jullie een gijsjes topic?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:25 schreef kepler het volgende:
Schanulleke oook
ik heb wel ergens Barabas nog, maar ik ben het wachwoord kwijt
password recoveryquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:25 schreef kepler het volgende:
Schanulleke oook
ik heb wel ergens Barabas nog, maar ik ben het wachwoord kwijt
ja maar het is jou email adresquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
password recoveryhet was die idd en niet schanulleke die lukte me niet meer geloof ik
Om lekker in een kringetje elkaar te kunnen aftrekken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:26 schreef King_Gijs het volgende:
[..]
waarom hebben jullie een gijsjes topic?
idd ik mag ook al niet meedoenquote:
quote:
tequote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lijk wel Bastard getikt. Ik ben gewoon een pissige notitie voor mijn manager aan het tikken.
Het houd je bezig he.quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:16 schreef Bastard het volgende:
Oooo... ik heb echt waar, de hele nacht liggen dromen over GRaw en gamen...![]()
Tot een uur of 0400 werd ik steeds wakker als ik werd gekilledEn daarna droomde ik dat ik aan het gamen was met vrienden.. Gears of War en Huxley zijn coole spellen trouwens
Cool spel Gijs?quote:Op donderdag 9 maart 2006 07:16 schreef Bastard het volgende:
Oooo... ik heb echt waar, de hele nacht liggen dromen over GRaw en gamen...![]()
Nee valt vies tegen, echt een xbox 1.5 spelquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:38 schreef Theofiel het volgende:
fietsje kopen?
Hype me eens Gijsquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:22 schreef Bastard het volgende:
Nee valt vies tegen, echt een xbox 1.5 spel
Opgeklopte hype, bewaar je centen maar in je zak voor wat echt leuks.
Dan ga ik allemaal dingen zeggen die je helemaal niet wil horen.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan ga ik allemaal dingen zeggen die je helemaal niet wil horen.
Geen bullshit.. dit is grafisch het mooiste spel wat ik ooit hebt gezien. Op ieder gegeven moment kan je stoppen met lopen, even vergeten waar je bezig bent, en je sterk verbazen over de hoge details in je directe omgeving.
Als je uit een donkere steeg komt lopen, een zonnig plein op, ben je even een klein beetje verblind alsof je ogen er aan moeten wennen. Als je naast een brandende auto staat, waarvan je net de meest realistiche explosie hebt gezien,, zie je de warmte in de lucht trillen.
Maar dat is nog maar puur wat je ziet, en absoluut zegt het nog niets over de gameplay zelf... maar het is zo al een genot om er door heen te lopen.
Je voelt je als het ware midden in een guarilla oorlog als je door de stad heen loopt. Iedere hoek die je om gaat kan wel een hinderlaag hebben.. de samenwerking met je team is daarin goed uitgewerkt en bruikbaar. Legervoertuigen die je kan gebruiken om straten schoon te vegen voor je uit, autoalarmen die afgaan na een explosie, ambulances die je hoort rijden... het geknal van een mitrailleur door een lege straat heen, de kogels die om je oren suizen en in de muur schieten waarvan dan de brokken afvallen...
Gijs... please.. dit wil je helemaal niet horen toch?
En ik heb de MP nog niet eens aangeraakt... die is ook erg uitbereid en steeds anders in te stellen... en dan de Coop nog..
Ik vind het wel een klaar eerlijk gezegd..
Die verwoordingquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan ga ik allemaal dingen zeggen die je helemaal niet wil horen.
Geen bullshit.. dit is grafisch het mooiste spel wat ik ooit hebt gezien. Op ieder gegeven moment kan je stoppen met lopen, even vergeten waar je bezig bent, en je sterk verbazen over de hoge details in je directe omgeving.
Als je uit een donkere steeg komt lopen, een zonnig plein op, ben je even een klein beetje verblind alsof je ogen er aan moeten wennen. Als je naast een brandende auto staat, waarvan je net de meest realistiche explosie hebt gezien,, zie je de warmte in de lucht trillen.
Maar dat is nog maar puur wat je ziet, en absoluut zegt het nog niets over de gameplay zelf... maar het is zo al een genot om er door heen te lopen.
Je voelt je als het ware midden in een guarilla oorlog als je door de stad heen loopt. Iedere hoek die je om gaat kan wel een hinderlaag hebben.. de samenwerking met je team is daarin goed uitgewerkt en bruikbaar. Legervoertuigen die je kan gebruiken om straten schoon te vegen voor je uit, autoalarmen die afgaan na een explosie, ambulances die je hoort rijden... het geknal van een mitrailleur door een lege straat heen, de kogels die om je oren suizen en in de muur schieten waarvan dan de brokken afvallen...
Gijs... please.. dit wil je helemaal niet horen toch?
En ik heb de MP nog niet eens aangeraakt... die is ook erg uitbereid en steeds anders in te stellen... en dan de Coop nog..
Ik vind het wel een klaar eerlijk gezegd..
Daarom stuurde ik ook "sterkte" aan je... wist het gewoon niet uit te drukken anders.. sterkte met wat je tegen gaat komen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:02 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Die verwoordingGijs ik heb een aantal keer aan je gedacht
Ik dacht echt van 'nouuuuu die gozer is volgens mij aan het gillen op dit punt
'
Af,... het is af !
Ja ik zat al van WTFquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarom stuurde ik ook "sterkte" aan je... wist het gewoon niet uit te drukken anders.. sterkte met wat je tegen gaat komen.
Die tutorial inderdaad.. ja zat wel ff te kutten met alle besturing.. ik denk zal wel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik zat al van WTFWat bedoeld die. Die gehele tutorial is me trouwens volledig voorbij gegaan. Eerste level ook hoor. Besefte gewoon af en toe niet dat ik gamede en wat er gebeurde. Daarna nogmaals training gedaan en level 1. Toen kwam het besef......... die spel is te goed voor woorden. En ik moet nog naar level 3 Gijs.....
Zit nu ergens in 2. Gisteren aan flarden geschoten door een tactische fout van mijn kant. Dat plein stak ik verkeerd over en ik positioneerde mijn team foutief. Tevens moet ik een ander wapen hebben. Ga dat vanavond proberen....
Gijs..........
Misschien durft ie niet te startenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:08 schreef Sjotime het volgende:
Waarom gamede Struikrover gisteren in Godsnaam Kameo? GCshop heeft dat spel ook allang binnen. Waarom heeft hij hem niet gekregen?
Als je goed positioneerd tijdens het rennen kan je precies op een hoek rennen en direct vastplakken zeg maar.... briljant... ik gebruik meestal Y om van de muur af te gaan, maar soms vergis ik me wel eens en sta ik terwijl ik beschoten wordt ineens in sniperstand en probeer ik in paniek met een vizier aan weg te rennen....quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die tutorial inderdaad.. ja zat wel ff te kutten met alle besturing.. ik denk zal wel.
Maar je moet het wel ff door hebben om door te lopen. Ik zat op een bepaald moment vast aan een muur.. wilde doorlopen ging niet, moet eerst uit die muurpositie en dan doorlopen. Dat soort dingen.. maar als je het in je vingers hebt laat het zien hoe fucking realistisch je aan het spelen bent.
Hoe benader je de vijand, wat doe je als je een open plein over wil steken, heb je de zon in je rug, is er een gebouw waar ik naar boven kan om zo de vijand te verrassen.. ongeloofelijk gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |