quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:42 schreef TrenTs het volgende:
Je taalvaardigheid heb je d'r ook uitgeflatst zo te lezen.
Is dat een echt advies of een Fok!-advies in het rijtje van:quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:45 schreef Gizmo112 het volgende:
Weet je wat je moet doen ? Als je klaarkomt je adem inhouden. Probeer maar eens en post je ervaringen even.
Probeer maarquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef splendor het volgende:
[..]
Is dat een echt advies of een Fok!-advies in het rijtje van:
Mijn lens zit vast, hoe krijg ik hem los? Even flink spoelen met zout water!![]()
Hé?, hoe doe je dat toch?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:26 schreef Darkwolf het volgende:
In de meest uitzonderlijke situatie gebeurt mij wel eens het volgende.
Vorige week was ik aan het sexen met dinnetje lief en was bezig met de 2de keer.
Dit duurde ook lekker lang, dus ook het opbouwen naar mijn orgasme was goed op weg.
Op een gegeven moment kwam het ook, het gevoel dat je gaat komen, en het werdt steeds heftiger.
Maar... i.p.v dat ik dan ook echt kom, blijf ik echt op het extase punt hangen wat normaal enkele seconden hoort te duren.
Ik moet dan ook de juiste bewegingen en ritme aanhouden om dit gevoel te behouden.
Dit hield ik denk wel zo'n 3 to 4 minuten vol.
Dacht dat ik gek werdt.
En toen ik ook kwam, was dit 10x heftiger dan een normaal orgasme.
Het ging door mijn hele lichaam als een golf als nooit te voren, en mijn hele lichaam schokte hevig alsof ik onder hoogspanning stond.
Ik was ook even een paar tellen letterlijk van de wereld.
Zelfs na een kwartier op haar te hebben uitgepuft, draaide gewoon mijn beeld toen ik opstond om naar de douche te waggelen.
Waggelen ja.
Want ook mijn balans was niet meer wat het was.
Ik heb hier nooit echt over gehoord bij mannen en spreek toch met vele vrienden heel openlijk over sex.
Nu moet ik ook bekennen dat ik dit nooit met ze heb besproken en ook omdat het mij niet vaak overkomt.
Maar zeldzaam is het nu ook weer niet.
Het is een geweldige ervaring en hoop het nog vaker te mogen mee maken met mijn nieuwe girl!![]()
Bij deze dus de vraag baak betreft dit fenomeen: Wie herkend dit? Heeft dit ook wel eens gehad? Is dit normaal?
...En... hoe kan dit uberhaupt?
Soms wel, en soms gaat het sneller, verschilt per keer...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:53 schreef Darkwolf het volgende:
@ B-FliP: Cool! Inc. dus de tot wel 4 minuten extase VOORDAT je dan dat knetterende orgasme hebt wat je zo mooi en gedetaileerd beschrijft?![]()
ga ik binnekort weleens doen!Helpt dat zo goed danne?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:45 schreef Gizmo112 het volgende:
Weet je wat je moet doen ? Als je klaarkomt je adem inhouden. Probeer maar eens en post je ervaringen even.
dus dan hou je zeg maar vier minuten je adem in...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:44 schreef RizzleR het volgende:
het heeft inderdaad iets te maken met het wel of niet inhouden van je adem nu ik erover nadenk.
Ik ken geen ander orgasme als ik eerlijk ben.
Ik heb het geprobeerd, maar geen verandering of verbetering tegenover normaal, helaasquote:Op zondag 12 maart 2006 13:27 schreef PrewT het volgende:
ok je gaat niet beweren dat van alle mensen die riepen dat ze gingen proberen hun adem in te houden niet meer geneukt hebben sinds woensdag!??
Ik wil ervaringen! NU!
ja doe dat effe 3 a 4 minutenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:45 schreef Gizmo112 het volgende:
Ehmm...quote:Op zondag 12 maart 2006 13:17 schreef DemonRage het volgende:
Klinkt als een full body orgasm. En dat is niet iets 'vrouwelijks' ofzo... zowel bij mannen als bij vrouwen is het zo dat ze het of alleen 'daar' ervaren of over het hele lichaam.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:45 schreef Gizmo112 het volgende:
Ja inderdaad!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:03 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Probeer tijden het orgasme je adem in te houden!
![]()
Iemand al geprobeerd te lezen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:06 schreef bermuda17 het volgende:
iemand al geprobeerd zijn adem in te houden?
Dat heb ik wel eens jah... niet normaal meer ben dan +- 15 mins uitgeput..quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:26 schreef Darkwolf het volgende:
En toen ik ook kwam, was dit 10x heftiger dan een normaal orgasme.
Het ging door mijn hele lichaam als een golf als nooit te voren, en mijn hele lichaam schokte hevig alsof ik onder hoogspanning stond.
Ik was ook even een paar tellen letterlijk van de wereld.
Jammer dat er geen spannend muziekje kan spelen elke keer nadat mensenquote:Op maandag 10 april 2006 17:43 schreef Wyb het volgende:
dit gaat over mannen die een (bijna)vrouwlijk orgasme ervaren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |