amenquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn een verwend kutvolk die niet weten wat ze willen. Eerst PvdA afstraffen en nu weer massaal links stemmen. Ach, en wat maakt het ook uit. Links of rechts, genaaid worden we toch. Politici zijn toch allemaal ruggegraatloze angsthazen die er alleen maar zitten om er zelf beter van te worden.
Heb je gemist gisteren mijn rode vriend !quote:
Ik jullie ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Heb je gemist gisteren mijn rode vriend !
Plan +7quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:17 schreef Quinny het volgende:
@B. Ik zal als ik jullie was even het consultatieburo bellen (telefonisch spreekuur). Tenzij jullie een bijsluiter hebben, want daar staat het ook vaak bij of je het mag hebben als je bv geeft.
whehehe hij kan ze toch niet zien op zijn werkquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind de Gijsjes leuker zonder PI's
ohquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben vanochtend vrij! Ik hoef om 11:00 uur pas naar het werk.
Shit,... kan die niet bekijken hierquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:45 schreef mr_Brown het volgende:
zooooo'n zin in deze film![]()
![]()
http://www.apple.com/trailers/fox/tls/trailer/large.html
Geen idee wat er fout was eigenlijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:48 schreef NJ het volgende:
Als 't goed is, is alles gefixed, dus weer centraal..
De rechten van Strolie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee wat er fout was eigenlijk.
Dat die jongen rechten heeft is eigenlijk wel schrikbarend.quote:
gijs ...................... hij is goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shit,... kan die niet bekijken hier![]()
Ook zin in X-men 3 !!
Ze wil mequote:Op woensdag 8 maart 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
Dat die jongen rechten heeft is eigenlijk wel schrikbarend.
Wat zou Femke Halsema daar van vinden?
Welke rechten.... die Arier moet luisteren... dan moet die doen. En koken !quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:45 schreef mr_Brown het volgende:
zooooo'n zin in deze film![]()
![]()
http://www.apple.com/trailers/fox/tls/trailer/large.html
Beste verfilming van een comic oooooooooooiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier kunnen we ook niet wachten (vooral Keagan flipt als ie filmpjes ziet)
ja kan ik me helemaal in vinden, Batman, the shadow en Hulk sucked (en nog vele andere onbekendere karakters), Hellboy, superman was okish, Spiderman best cool, maar X-men helemaal geweldigquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Beste verfilming van een comic oooooooooooiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttt![]()
![]()
maar ze blijven ook gewoon trouw aan de verhaallijnen van de comicquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja kan ik me helemaal in vinden, Batman, the shadow en Hulk sucked (en nog vele andere onbekendere karakters), Hellboy, superman was okish, Spiderman best cool, maar X-men helemaal geweldig
Misschien ook door de verschillende karakters met hun mogelijkheden.(iedereen kan er wel iemand in vinden wie ie wil "zijn" )
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
X-men 2 was zooooooooo goedVorig weekend weer eens gekeken
jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
Die laatste Batman-film vond ik best goed.
Dark Phoenixquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maar ze blijven ook gewoon trouw aan de verhaallijnen van de comicen de special effects zijn briljant....
Wolverine![]()
klopt ja, maar wel veel minder stripboekerig. Bij die eerste hielden ze zich erg aan die kleurtjes enzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaadie is ook heeeel erg goed ja.... Veeeeeeeeeeeeeel beter dan die andere bagger Batmans
![]()
Gijs.... heb ze allemaal gelezenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik las vroeger ook altijd de X-men comics, dus het is wel een feest van herkenning.
heb hier ook nog een stapel liggenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
Ik las vroeger ook altijd de X-men comics, dus het is wel een feest van herkenning.
heerlijk hèquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
The Dark Phoenix Saga...ik heb de graphic novel hier nog liggen
Ik ging ook gillen in de bios toen ik dat logo in het water zag verschijnen aan het einde van deel 2. De rest van de zaal:
Het is wel mooi dat ze elementen uit verschillende verhaallijnen combineren tot 1 film. Vorige keer God Loves, Man Kills en Weapon X.
Ik ben een nerd
dittoquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
The Dark Phoenix Saga...ik heb de graphic novel hier nog liggen
Het is wel mooi dat ze elementen uit verschillende verhaallijnen combineren tot 1 film. Vorige keer God Loves, Man Kills en Weapon X.
Ik ben een nerd
Ik ging ook gillen in de bios toen ik dat logo in het water zag verschijnen aan het einde van deel 2. De rest van de zaal:quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:12 schreef mr_Brown het volgende:
gilde jij ook zo aan het eind van X-Men 2 ......
ik kwam zowat klaar toen ik de Phoenix teken in het water zag![]()
![]()
OMGGGGG je gaat me niet vertellen datquote:
Natuurlijk wel, heb de SE DVD's ook natuurlijk, en ik keek vroeger de tekenfilms. Beastquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:13 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt de films wel gezien toch Gijs? Gijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |