Ja, er kwam zelfs geen seks aan te pasquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Ik kon wel een leuk verhaal gebruiken, valt een beetje tegen dit.
En je kunt ze niet buitensmijten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt, maar die komen mij geen chocolademelk brengen hoor
Ik dacht bij HP toch aan wat andersquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, er kwam zelfs geen seks aan te pas
vast wel. Maar levert dat chocolademelk op denk je?quote:
alsof jij niet weet waar die zijn toverstaf heeftquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe zou dat trouwens zijn met een tovenaar? Kan wel grappig zijn waarschijnlijk
hewlett packard?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht bij HP toch aan wat anders
Hij heeft er twee... dat is het hem netquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alsof jij niet weet waar die zijn toverstaf heeft
nou en? Jij hebt toch ook 2 gaatjes?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij heeft er twee... dat is het hem net![]()
ik spreek ook niet van een probleem eh... (drie trouwens hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou en? Jij hebt toch ook 2 gaatjes?
Ik zie het probleem niet
multitasken is okeequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
ik spreek ook niet van een probleem eh... (drie trouwens hoor) Het lijkt me gewoon spannend
![]()
Die heeft waarschijnlijk een heel leuke toverstafquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe zou dat trouwens zijn met een tovenaar? Kan wel grappig zijn waarschijnlijk
niet zo bescheiden hequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
ik spreek ook niet van een probleem eh... (drie trouwens hoor) Het lijkt me gewoon spannend
![]()
En daarom denk ik dat je daarvoor een tovenaar nodig hebt.. want een gewone vent en multitaskenquote:
dat lijkt me best lekkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef qu63 het volgende:
ook weer even zwaait
buikje rond gegeten met lekkere Cointerau toe
Nose insertionsquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet zo bescheiden he
ik tel er zo al 8
Jij moet echt oppassenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En daarom denk ik dat je daarvoor een tovenaar nodig hebt.. want een gewone vent en multitasken![]()
![]()
ik heb je nooit horen klagen anders hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En daarom denk ik dat je daarvoor een tovenaar nodig hebt.. want een gewone vent en multitasken![]()
![]()
quote:
http://www.hermans.org/culinair/FAB/grog.htmlquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat lijkt me best lekker
Weet iemand hoe je grog moet maken? Schijnt wel goed te zijn voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |