en daar zijn we blij mee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:31 schreef Alexxxxx het volgende:
vreemd, eerst zit ik een half uur te balen dat BB het neit doet, nu doet ie het en kijk ik er neit op, omdat er toch geen kip is
Maar toch via de BB zoekfunctie dit geile 866 bakkie gevonden
quote:
Ik geloof je directquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Altijd proberen een OP te maken met eigen foto's, is wel zo leuk.
Wil je geloven dat ik extra let op de typenummers als ik op pad ben voor foto's?
Vandaag nog een graafmachien gezien... "oh das een 733, die SC hebben we al gehad, die zet ik niet op de foto"![]()
ja, vandaag een 1218 en een 1831 op de foto gezet, dus jullie zijn voorlopig nog niet van me afquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik geloof je direct[afbeelding]
Heb je al wat moois geschoten voor de toekomst?
over zo'n lange tijd pasquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, vandaag een 1218 en een 1831 op de foto gezet, dus jullie zijn voorlopig nog niet van me af
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
1. 325 Mobster273
2. 174 Lupa_Solitaria
3. 172 BoJoBojo derde
Bij de meeste mensen is het een poging tot stoer kijkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:21 schreef vlad het volgende:
mogguh![]()
waarom zit iedereen smorgens toch met een chagerijnige kop in de auto?![]()
als je zo'n hekel hebt aan werken, werk je toch niet?![]()
dat is toch alleen als ze achterover liggen in een golf met een pet op of met een kleurtje?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen is het een poging tot stoer kijken![]()
nee joh gekquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:22 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is toch alleen als ze achterover liggen in een golf met een pet op of met een kleurtje?![]()
tering, leef ik wel in het goede land dan?quote:
Veel van die Alfa 147 en A4 marketing/consultant lease pikkies kijken ook vaak heel stoer met hun dure zonnebrilquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:29 schreef vlad het volgende:
[..]
tering, leef ik wel in het goede land dan?![]()
klopt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Veel van die Alfa 147 en A4 marketing/consultant lease pikkies kijken ook vaak heel stoer met hun dure zonnebril
jij hier?quote:
Werk zequote:Op woensdag 8 maart 2006 09:46 schreef vlad het volgende:
[..]
jij hier?![]()
goedemorgen![]()
wil je met me trouwen?![]()
niet?dan ga ik weer aan het werk
![]()
![]()
-automatic reply-quote:
Is dat een hint ofzo?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:50 schreef vlad het volgende:
[..]
-automatic reply-
Vlad kan niet aangesproken worden wegens andere bezigeheden.
U kunt hem altijd bereiken via mail
![]()
er werd me anders een partijtje slecht gereden vanmorgen. Ernstig ongeluk achter het AMC gebeurd waar ik altijd langs rij. Daarna heb ik nog 3 andere ongelukken gezien op een stukje snelweg van 20 km.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:21 schreef vlad het volgende:
mogguh![]()
waarom zit iedereen smorgens toch met een chagerijnige kop in de auto?![]()
als je zo'n hekel hebt aan werken, werk je toch niet?![]()
nee niet eensquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:12 schreef Sjoem het volgende:
Ligt er nog sneeuw buiten dan, BoJo?
die hele weg was afgesloten daar, heb een stuk of 6 poltitie autos geteld en 3 ambulancesquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:18 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan hadden ze ècht geen zin om naar hun werk te gaan
Dat is niet weinigquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
die hele weg was afgesloten daar, heb een stuk of 6 poltitie autos geteld en 3 ambulances![]()
waarom zoeken vrouwen toch overal iets achter?quote:
woeiiiquote:We zijn begonnen met je V6!
> Precies op tijd, want je startmotor heeft echt zowat de geest gegeven!
> De aandrijfassen zijn al los
> De uitlaat vanaf de KAT ook. (Ziet er top uit en zou geen geluiden
> kunnen
> veroorzaken)
> De bumper en front en voorwielen zijn eraf
>
> Vanavond weer verder. Ik heb al foto's gemaakt, zet ik morgen online
> met de foto's van vanavond.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:58 schreef lipje het volgende:
Sjoem is er niet hoor.. meneer Bojoan met de hoofd in de wolken
je hebt weer een afstandsbediening voor je xbox?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt weer een afstandsbediening voor je xbox?![]()
Jaquote:
wat wordt er nu precies gedaan dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja![]()
Eindelijk, goede kans dat ik hem zondag weer kan halen![]()
![]()
ze hadden enorm veel tegenslag met die auto voor de mijne, hebben 2 weken op een motorsteun moeten wachten en toen hadden ze nog wat dingen waar ze niks aan konden doen.
Ach jah, ze zijn iig begonnen![]()
Mooi zo, 205 heb je nu alweer lang genoeg beredenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja![]()
Eindelijk, goede kans dat ik hem zondag weer kan halen![]()
![]()
ze hadden enorm veel tegenslag met die auto voor de mijne, hebben 2 weken op een motorsteun moeten wachten en toen hadden ze nog wat dingen waar ze niks aan konden doen.
Ach jah, ze zijn iig begonnen![]()
Arme jongen, ik zit al in m'n derde week van 8.30 weg van huis en om 22.00 uur pas weer thuis en dat 4 dagen per week.quote:
Ik dacht dat ze: startmotor, distributie, nokkenas en spanrol gingen vervangen, moet dan je halve voorkant uit elkaar?quote:
Vorige week 65u gewerkt en ik was dinsdag vrijquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:18 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Arme jongen, ik zit al in m'n derde week van 8.30 weg van huis en om 22.00 uur pas weer thuis en dat 4 dagen per week.
dat zijn de betere werkwekenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vorige week 65u gewerkt en ik was dinsdag vrij![]()
Gisteren vij en vanochtend ook, maar maandag 18u gewerkt en morgen kom ik ook aan de 17u, dus vrijdag nog ff een leuke dag en dan is het weer een extreme weekquote:
distri riem wisselquote:
niet lullen als je dingen niet zeker weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze: startmotor, distributie, nokkenas en spanrol gingen vervangen, moet dan je halve voorkant uit elkaar?
Ik ken ook autospuiters, uitdeukers en stucadoors die 80 uur per week draaien. Die mensen buffelen ook echt, daar heb ik respect voor, jij moet gewoon niet zeuren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren vij en vanochtend ook, maar maandag 18u gewerkt en morgen kom ik ook aan de 17u, dus vrijdag nog ff een leuke dag en dan is het weer een extreme week![]()
ja ik word schijt ziek van dat ding, elke 2e keer dat ik hem rij dan plopt er een bougiekabel uit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mooi zo, 205 heb je nu alweer lang genoeg bereden
hehehe en dan volgende week aan een student verkopen voor teveel geldquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik word schijt ziek van dat ding, elke 2e keer dat ik hem rij dan plopt er een bougiekabel uit.![]()
enne zonder muziek is al helemaal gaar, zat er bijna aan te denken om mijn iPod weer uit de kast te graven![]()
wat een prachtige verwoording van mijn gedachtequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ken ook autospuiters, uitdeukers en stucadoors die 80 uur per week draaien. Die mensen buffelen ook echt, daar heb ik respect voor, jij moet gewoon niet zeuren.
"Te Koop iPod, je krijgt er gratis een 205 bij."quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:30 schreef lipje het volgende:
[..]
hehehe en dan volgende week aan een student verkopen voor teveel geld
Daarom staat er ook "ik dacht"quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet lullen als je dingen niet zeker weet.
wat lag er nog meer in de kast wat weg kon? Doe je dat er ook bij voor een leuk prijsjequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
"Te Koop iPod, je krijgt er gratis een 205 bij."
zoiets?![]()
Nog een mp3 speler, een M$ force feedback stuur met pedalenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:35 schreef lipje het volgende:
[..]
wat lag er nog meer in de kast wat weg kon? Doe je dat er ook bij voor een leuk prijsje
Ik zeur niet, ik vind t wel relaxed zoveel uur, kan het geld goed gebruiken. Trouwens ik zie jou nog niet 18u aan een stuk door werken, en aan het begin van de dag net zoveel concentratie kunnen opbrengen als aan het einde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ken ook autospuiters, uitdeukers en stucadoors die 80 uur per week draaien. Die mensen buffelen ook echt, daar heb ik respect voor, jij moet gewoon niet zeuren.
Achterhaald amerikaans gedachtengoedquote:
Waarom zie je mij dat nog niet doen? Waarom acht je mij altijd lager dan jij?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik vind t wel relaxed zoveel uur, kan het geld goed gebruiken. Trouwens ik zie jou nog niet 18u aan een stuk door werken, en aan het begin van de dag net zoveel concentratie kunnen opbrengen als aan het einde.
Dan kan je tussendoor wel niks hoeven te doen, maar echte rust krijg je dan ook niet, je moet nl altijd voorbereid zijn op dat de cliënt belt dat hij eerder (direct) weg wil of gewoon zonder waarschuwing naar buiten komt.
Ik acht je absoluut niet lager als mij, helaas denkt alleen iedereen dat chauffeuren geen ruk voorsteld en dat iedereen met een rijbewijs dat kan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waarom zie je mij dat nog niet doen? Waarom acht je mij altijd lager dan jij?
Ik heb het overigens al lang eens gedaan dus hou je commentaar jegens mij verder even voor je.
waarom dit dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
distri riem wissel
hydraulische spanner word omgebouwd naar mechanischekoppeling en cillinder
start motor
homokineten bak zijde
en nog wat kleine dingen die ik nu ff vergeten ben![]()
ze hebben geen brug, dus ff motor uit lepelen is makkelijker voor hun denk ik. Plus dat de koppeling cillinder en start motor er precies achter zitten op een kut plek.
omdat dat beter schijnt te zijnquote:
Een hydrolische spanner werkt op de oliedruk van de olie pomp, dit is veel kwetsbaarder als een mechanische spanner die zichzelf spant.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
omdat dat beter schijnt te zijn
weet ik veel man, je kan alles aan mij verkopen, ik geloof alles![]()
Ik schrok er van, ik zei niet dat ik het vervelend vondquote:
Een hydrolische spanner werkt op de oliedruk van de olie pomp, dit is veel kwetsbaarder als een mechanische spanner die zichzelf spant.quote:
Outlook?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:01 schreef Sjoem het volgende:
Ik verveel me nu al![]()
Iets opslaan vanuit mijn mail werkt niet, dan zegt ie dat ik onvoldoende schijfruimte heb. Nu heb ik vanalles verwijderd, maar hij blijft het zeggen, terwijl het bestand maar 136 kb groot is.
Nee, Gmailquote:
prullebak leegmakenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, Gmail
En dan wil ik het op de 'server' zetten ofzoiets.
We hebben hier allemaal een eigen schijf waar je op inlogt.
Sorry dat ik het vraag, maar zoals wat dan? Praten? Op tijd komen? Auto heel houden?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vooral als ze af en toen een wat langere rit maken in een eigen auto. Niet beseffende dat bij het chauffeuren veel meer komt kijken als het gewone autorijden.
dus tijdens starten als je nog geen oliedruk hebt wordt je distr. riem niet gespannen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een hydrolische spanner werkt op de oliedruk van de olie pomp, dit is veel kwetsbaarder als een mechanische spanner die zichzelf spant.
Hmm klinkt haast alsof je geen rechten op die schijf meer hebt, ik weet niet wat voor een bestand het is, maar als het bijv een word bestand is, kan je proberen eerst het bestand te openen en dan via word het op te slaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, Gmail
En dan wil ik het op de 'server' zetten ofzoiets.
We hebben hier allemaal een eigen schijf waar je op inlogt.
Jawelquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:06 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat heeft neem ik aan niks met mijn schijf te maken
Het is een zip bestandquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:09 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm klinkt haast alsof je geen rechten op die schijf meer hebt, ik weet niet wat voor een bestand het is, maar als het bijv een word bestand is, kan je proberen eerst het bestand te openen en dan via word het op te slaan.
sjoem.zip?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:10 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is een zip bestand
Maar als ik geen rechten zou hebben zou ik ook niks kunnen verwijderen, toch?
"Toegang tot Prullenbak is geweigerd."quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
JawelWat in je prullenbak zit wordt all lege ruimte weergegeven, terwijl het toch nog aanwezig is.
comfortabel, veilig, maar toch vlot rijden, er voor zorgen dat je exact kan voorspellen wat anderen gaan doen en zelfs proberen hen reactie's te beinvloeden in je eigen voordeel. Ook moet je ervoor zorgen dat de cliënt exact op tijd aankomt 15min te vroeg aankomen is net zo erg als 15min te laat. Dit betekend dat je continu moet bekijken hoe druk het is en hoe ver/lang je nog moet rijden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:07 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag, maar zoals wat dan? Praten? Op tijd komen? Auto heel houden?
dat is dan weer jammerquote:
En lukt het om het zipbestand te openen, dus inplaats van opslaan kiezen direct openen kiezen en dan die bestanden uit te pakken naar jouw ruimte op de server?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:10 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is een zip bestand
Maar als ik geen rechten zou hebben zou ik ook niks kunnen verwijderen, toch?
misschien is dat per mens verschillendquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
comfortabel, veilig, maar toch vlot rijden, er voor zorgen dat je exact kan voorspellen wat anderen gaan doen en zelfs proberen hen reactie's te beinvloeden in je eigen voordeel. Ook moet je ervoor zorgen dat de cliënt exact op tijd aankomt 15min te vroeg aankomen is net zo erg als 15min te laat. Dit betekend dat je continu moet bekijken hoe druk het is en hoe ver/lang je nog moet rijden.
Dit klinkt allemaal heel simpel, maar is het zeker niet
Werkt ook al niet..quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:13 schreef Spyronius het volgende:
[..]
En lukt het om het zipbestand te openen, dus inplaats van opslaan kiezen direct openen kiezen en dan die bestanden uit te pakken naar jouw ruimte op de server?
hmm lief naar de systeembeheerder kijken?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:15 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Werkt ook al niet..
Dan maak ik het thuis wel.
quote:
Ik weet niet eens waar die zitquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:16 schreef Spyronius het volgende:
[..]
hmm lief naar de systeembeheerder kijken?
en een xbox?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:21 schreef Sjoem het volgende:
Nog een paar daagjes en dan heb ik weer mijn eigen icoontje
Ik denk niet dat ik hem winquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:22 schreef vlad het volgende:
[..]
en een xbox?![]()
mag ik dan bij je komen spelen?![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:21 schreef Sjoem het volgende:
Nog een paar daagjes en dan heb ik weer mijn eigen icoontje
quote:
quote:
nu pest je hem wel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:23 schreef Sjoem het volgende:
En pas op, dadelijk maak ik BoJo weer jaloers
Ja BoJo, nù pest ik je wel.
jij hebt m tochquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:25 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
dan moet eerst nog dat zipje de wijde wereld in![]()
Nou een foto van jouw mag ook wel hoor, waar je hetzelfde doet als die nijntje avatarquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Die is wel geinig, maar niet van mij
Ik heb mijn eigen eenoog.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:23 schreef Sjoem het volgende:
En pas op, dadelijk maak ik BoJo weer jaloers
Ja BoJo, nù pest ik je wel.
neejquote:
wat hij zegtquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:26 schreef vlad het volgende:
[..]
nu pest je hem wel?![]()
dus gisteravond was je serieus?![]()
en nu moet je wel, want bojo gaat met mij mee naar de pinguinsquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik deed gisteravond niks
Op vakantie gaan màg gewoon. Punt
M5quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik deed gisteravond niks
Op vakantie gaan màg gewoon. Punt
Z'n holmaatje is er vanavond vast wel weerquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
word je er weer niet goed van ?
wanneer is je vriendje sjoewe terug?
voor iemand met een dikke wagen ben je wel snel op je pikkie getraptquote:
die is op wintersport.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Z'n holmaatje is er vanavond vast wel weer
Ik kan dit niet meer grappig vinden neequote:Op woensdag 8 maart 2006 13:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
word je er weer niet goed van ?
wanneer is je vriendje sjoewe terug?
ja ik heb mijn 205 te compenserenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:37 schreef vlad het volgende:
[..]
voor iemand met een dikke wagen ben je wel snel op je pikkie getrapt![]()
dacht dat je wat te compenseren had![]()
ik had t over hermquote:
Jij hebt tenminste wat, ik zit hier aan het water, meer is hier op het kantoor niet :/quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef Sjoem het volgende:
Ik zit aan de droge Sultana die ik geeneens lekker vind
En wat eet je in de pauzes dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:41 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste wat, ik zit hier aan het water, meer is hier op het kantoor niet :/
wat een bagger bedrijf danquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:41 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste wat, ik zit hier aan het water, meer is hier op het kantoor niet :/
pauzes?! er is er hier maar 1 en dan is het opzich wel lekker, hamburger, of wat dan ook, maar de rest van de dag is het choco, koffie of waterquote:
Dat is niet altijd okayquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
en buiten dat ben ik gewoon een heel emotioneel, heet gebakkert ventje![]()
Aha, dat had ik ook op mijn stage.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef Spyronius het volgende:
[..]
pauzes?! er is er hier maar 1 en dan is het opzich wel lekker, hamburger, of wat dan ook, maar de rest van de dag is het choco, koffie of water
kloptquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja stagaires worden altijd uitgebuit
dat laatste heb ik nooit wat van gemerktquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
en buiten dat ben ik gewoon een heel emotioneel, heet gebakkert ventje![]()
1 pauze maarquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:44 schreef Sjoem het volgende:
En 1 pauze is best weinig
Meestal krijg je een grote pauze en 2 kleine pauzes. Toch?
Vektis, maar dat zegt niemand iets waarschijnlijk, is een bedrijf dat statistieken van de zorg bijhoudt, vrij klein bedrijf.quote:
mazzelaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:45 schreef Hugster het volgende:
wat een pauperscholen en bedrijven dan
Ik ben hele restaurants gewend, bij elk baantje en opleiding tot nu toe gelukkig gehad
Ik moest ook zelf mijn brood smeren. Maar dat brood werd nèt voor de middag altijd gehaald door een van de werknemersquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:46 schreef vlad het volgende:
[..]
mazzelaar![]()
bij mijn baantjes was het altijd zelf brood smeren. zelfs hier nu op m'n werk is het zo. de kantine hier is heel beperkt![]()
ik heb ook maar 1 officiele pauze. de andere pauzes mag ik nemen wanneer ik wil zeg maarquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
1 pauze maar![]()
3 is normaal dacht ik zo![]()
Daar heb je toch stagaires voorquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:46 schreef vlad het volgende:
[..]
mazzelaar![]()
bij mijn baantjes was het altijd zelf brood smeren. zelfs hier nu op m'n werk is het zo. de kantine hier is heel beperkt![]()
zo werkt dat hier ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef Spyronius het volgende:
Maar ik loop een beetje te overdrijven, je kan rustig even naar iemand lopen ofzo ff praatje hier, ff praatje daar, als je maar op tijd het gene af hebt, wat je af moet hebben.
quote:
dan schiet ik hem dood.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:43 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is niet altijd okay
Als je dan een vriendinnetje hebt en een man kijkt haar net iets langer aan dan normaal. Wat doe je dan?
Of is het niet zó erg?
dat joegoslavische temprament blijft er toch inzitten he?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:52 schreef vlad het volgende:
[..]
dat joegoslavische temprament blijft er toch inzitten he?![]()
als ik op kantoor zit heb ik er 3 + rookpauzesquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb ook maar 1 officiele pauze. de andere pauzes mag ik nemen wanneer ik wil zeg maar![]()
net als flexibele werktijden![]()
* BoJo zwaait naar beneden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:55 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Tsja sommige mensen zitten hoger op de evolutie ladder als anderen zo te zien![]()
Moet je naar de markt in Utrecht gaan, kost je een 10tje en ben je zeker van dat je telefoon simlock vrij is.quote:
Wij wel hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:53 schreef BoJo het volgende:
wij hebben een uur over de hele dag verspreid pauze. Half uur is lunch en half uur kan je zelf indelen.
Ik mag mijn eigen pauzes indelen en niemand die op me let![]()
Ik heb er al een aantal stuk zien gaan daarquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:56 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Moet je naar de markt in Utrecht gaan, kost je een 10tje en ben je zeker van dat je telefoon simlock vrij is.
Dit is dus geldklopperij. Deze software werkt waarschijnlijk niet eens....quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:56 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Moet je naar de markt in Utrecht gaan, kost je een 10tje en ben je zeker van dat je telefoon simlock vrij is.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb er al een aantal stuk zien gaan daar
Ik heb dus een kankerhekel aan marrokanen, en ik wil al helemaal niet dat ze aan m'n telefoon gaan prutsen
wat kost het als je mijn foon vrij maakt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee sorry, ik koop m'n telefoons altijd met datakabel en unlock ze zelf![]()
Ik weet nog in de tijd van de nokia's 3210, ik had ook zo'n stukje software, stond garand voor altijd een telefoon simlock vrij maken werd mij verteld, nou de eerste twee gingen goed, met die pokke datakabel, maar daarna hadden die krengen een firmware update gekregen ofzo en simlock vrij maken ho maarquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:58 schreef lipje het volgende:
[..]
Dit is dus geldklopperij. Deze software werkt waarschijnlijk niet eens....
heb toch een anti-briefbom brievenbusquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef lipje het volgende:
en TF, is je pakje er al?
* lipje stopt bombrief op de bus
quote:
Zending in distributieroute
De zending bevindt zich in het distributieproces van TPG Post: dit betreft één van de TPG Post distributielocaties. Indien deze statusmelding tweemaal is weergegeven, is de eerste afleverpoging niet geslaagd en zal er een tweede afleverpoging plaatsvinden
Ja en?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:02 schreef Sjoem het volgende:
Hey, het is vandaag Internationale Vrouwendag
wat voor toestel heb je? en je woont ook lekker dichtbijquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:00 schreef vlad het volgende:
[..]
wat kost het als je mijn foon vrij maakt?![]()
Heet jij Nina dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoelaat hadden we ook alweer afgesproken?
Oh ik wil wel extra lief tegen jouw doen, maar uhm voort wat hoort watquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan moet je extra lief doen
En eigenlijk zou ik nu vrij moeten hebbenVind ik.
Ja ik kan er ook niets aan doen, ze willen me allemaal na doenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge blauw avatar volk en niet-meelopers
Nee. Als je jarig bent ga je toch ook geen cadeautjes teruggevenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Oh ik wil wel extra lief tegen jouw doen, maar uhm voort wat hoort wat![]()
Tuurlijk wel, op je verjaardag geven ze jouw cadeautjes en jij in ruil zet een goeie film op, goede deal niet?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee. Als je jarig bent ga je toch ook geen cadeautjes teruggeven
Nee, dat doe ik nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, op je verjaardag geven ze jouw cadeautjes en jij in ruil zet een goeie film op, goede deal niet?
Al zat ik in jouw geval aan iets anders dan een film te denken
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:35 schreef PeuRac het volgende:
check dit: http://video.google.com/videoplay?docid=5464505634137914176&q=trading+spouses
Je bent niet de enige die haar eng vinden: Hoe 'jouw vrouw, mijn vrouw' heel fout kan gaan...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]kutchristen
![]()
![]()
![]()
die is bezeten![]()
of dork-sided.
dat je hier om kunt lachen.. ik vind het eng dat zulke mensen bestaan
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee
Ik denk ook niet dat je Nanny McPhee leuk vind
nu maak je me nieuwsgierig, moet wachten tot ik thuis benquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]kutchristen
![]()
![]()
![]()
die is bezeten![]()
of dork-sided.
moet je op pagan fourms komen, daar gaan ze helemaal te keer... OP BB staat ze ook in het centraal christelijk topicquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die haar eng vinden: Hoe 'jouw vrouw, mijn vrouw' heel fout kan gaan...
Ik heb hier helaas geen geluid, maar de eerste 40 sec zeggen voor mij al genoeg, die ogen van dat mens springen bijna uit haar oogkassen, freaky shitquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]kutchristen
![]()
![]()
![]()
die is bezeten![]()
of dork-sided.
Ga m niet kijken, bespaart je veel ergernis.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
nu maak je me nieuwsgierig, moet wachten tot ik thuis ben
Ik moet het nog bekijken. Geen geluid hier, maar alleen haar hoofd was al eng genoegquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je op pagan fourms komen, daar gaan ze helemaal te keer... OP BB staat ze ook in het centraal christelijk topiceng wief.
wees blij, ze scheld haar kinderen verrot.... om iets waar ze neit eens bij waren...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:19 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik heb hier helaas geen geluid, maar de eerste 40 sec zeggen voor mij al genoeg, die ogen van dat mens springen bijna uit haar oogkassen, freaky shit
Neem je een puddingbroodje voor me mee?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:20 schreef Sjoem het volgende:
Pff, ik ga zo naar huis hoor.
De helft is er al vandoor en ik zit hier toch maar niks te doen
ach nog meer opgekropte woede kan er wel bijquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga m niet kijken, bespaart je veel ergernis.
Ja, ik heb medelijden met de oudste dochter. Je ziet gewoon dat ze helemaal van streek isquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wees blij, ze scheld haar kinderen verrot.... om iets waar ze neit eens bij waren...
en waarom waren die mensen zo slecht waar ze bij was? Omdat er boeken over de maan in de kast stondenen de maan is slecht volgens haar......
Als je haar echt tegenkomt, beloof je me dan haar ook neer te paffen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach nog meer opgekropte woede kan er wel bij![]()
Die zijn opquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neem je een puddingbroodje voor me mee?
niks? NIKS!!??quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:20 schreef Sjoem het volgende:
Kom mij gezelschap houden, zit hier ook alleen, ben al de hele dag opzoek naar boeken voor mijn literatuuronderzoek gedeelte voor mijn afstudeeropdracht.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:20 schreef Sjoem het volgende:
dan heb je de jongste nog niet gezien.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, ik heb medelijden met de oudste dochter. Je ziet gewoon dat ze helemaal van streek is
Die kogels komen nooit door die vetlaag heenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je haar echt tegenkomt, beloof je me dan haar ook neer te paffen?
Hmm, ik heb alleen het begin bekeken. Daar leek ze nog wel rustig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan heb je de jongste nog niet gezien.....
Iets zoeken èn internetten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:21 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Kom mij gezelschap houden, zit hier ook alleen, ben al de hele dag opzoek naar boeken voor mijn literatuuronderzoek gedeelte voor mijn afstudeeropdracht.
Die velgen vind ik wel mooi, maar die autoquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:26 schreef ThaFreak het volgende:
die velgenwat zonde van de auto zo zeg
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:28 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Die velgen vind ik wel mooi, maar die auto
jij hebt een wansmaakquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:28 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Die velgen vind ik wel mooi, maar die auto
Je draagt een vlinderstrik?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
er zit al een strik omheen, ik ben er vanavond![]()
Je hebt het druk hè?quote:
ik heb geen flikker te doen neequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je hebt het druk hè?
Het staat ook al op geenstijl.nl en rtl4.nl dus vanavond zal het ook wel op rtl boulevard komen
Nee, dan moet het eerst nog op mokkels.nl staan, want daar haalt kwalbert zijn scoops vandaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je hebt het druk hè?
Het staat ook al op geenstijl.nl en rtl4.nl dus vanavond zal het ook wel op rtl boulevard komen
Ik vind het een beetje zonde van die velgen, die auto eromheen is al weg geroest voordat die velgen gebruikt zijnquote:
Ik hoop toch ook dat ze het nieuws van hun eigen site vandaan halen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:42 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nee, dan moet het eerst nog op mokkels.nl staan, want daar haalt kwalbert zijn scoops vandaan
kneusquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:43 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zonde van die velgen, die auto eromheen is al weg geroest voordat die velgen gebruikt zijn
ik heb nog wel 4 appels voor jequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:50 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Door dit soort praat krijg ik ook honger.
Ik heb ook een appel, maar dat is geen vette hapquote:
mazzelaarster, ik nog 1 1/2 uurquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:12 schreef Sjoem het volgende:
Nog een half uurtje en ik mag officieel naar huis
nee ik vind jou gewoon een kneusquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:10 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nou zeg, probeer je nu stoer te doen tegen over sjoem ofzo?
vet man, wil je gaan rellen? Heb ik al tijden niet meer gedaan, eigenlijk wel zin inquote:
de toestel die ik heb is een siemens a65 geloof ik uit canadaquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat voor toestel heb je? en je woont ook lekker dichtbij
alexquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn instructrice heeft gister eindelijk toegegeven dat ze bang is als ze bij mij in de auto zit
ze kan toch zelf ook remmen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik rem veel te laat voor rotondes en stoplichten
maar je hebt zelf wel gewoon de volste vertrouwen in je rijkunsten?quote:
meestal wel jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef vlad het volgende:
[..]
maar je hebt zelf wel gewoon de volste vertrouwen in je rijkunsten?![]()
zal wel eens kieken of ik iets leuks kan vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |