Dat hebben ze van de taart van Fortuyn afgekeken, ook daar was er geen sprake van kots en stront.quote:
Jij mag nog niet eens stemmen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:26 schreef Monidique het volgende:
Op naar de 52 zetels!
Blijkt wel weer dat bij Bos men het niet een aantasting van de democratie is. Moet je diezelfde mensen horen toen het bij fortuyn of Verdonk gebeurdequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:21 schreef mikerw het volgende:
nou Boslimmetje....., hoeveel dagen zaten er tussen het bekogelen van Fortuyn en 6 mei???
Dan wacht jou een stevige portie blauwe bonen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ieder krijgt de tractatie die hij verdient
Dat lijkt mij ook. Niet echt vergelijkbaar met Pim Fortuyn die een taart in zijn snufferd kreeg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het zijn maar eitjes.![]()
Het is vast een kwajongens-streek.
Inderdaad, eieren zijn een stuk erger!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:23 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Niet echt vergelijkbaar met Pim Fortuyn die een taart in zijn snufferd kreeg.
Geef mij maar taartquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:23 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Niet echt vergelijkbaar met Pim Fortuyn die een taart in zijn snufferd kreeg.
zo he, stoer zeg. ''even een eitje gooien''quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:02 schreef -scorpione- het volgende:
Shit ik ben nog langs de Monza gelopen gisteren en zag dat idd de pvda daarbinnen was, wist ik veel dat die eikel van een bos daar ook was, had ik beter nog even kunnen wachten, had ik ook een eitje kunnen gooien.
Het begint met taart maar het eindigt met enkele kogels.quote:
Dat zal nog wel lastig bij Bos worden, die is zo glad en nauwelijks vast te leggen op één vast punt, de kans is groot dat alle kogels gewoon langs hem heen gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:28 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het begint met taart maar het eindigt met enkele kogels.
Zo glad als een Bos?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat zal nog wel lastig bij Bos worden, die is zo glad en nauwelijks vast te leggen op één vast punt, de kans is groot dat alle kogels gewoon langs hem heen gaan![]()
bron?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:27 schreef Heerlijkheid het volgende:
Meer nieuws volgt.
Dan weet je niet wat democratie is. Ja, democratie is ook eieren en tomaten gooien naar politici. Of maakt me dat een terrorist?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Blijkt wel weer dat bij Bos men het niet een aantasting van de democratie is. Moet je diezelfde mensen horen toen het bij fortuyn of Verdonk gebeurde![]()
Twee aandachts punten voordat je 'bron?' blaat:quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:38 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
bron?
Denk dat je het uit je duim hebt gezogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |