tis een rage mn jongquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:33 schreef Richard_dubbelB het volgende:
zow zow deden ze toen toch ook met fortuyn of heb ik het mis ?
Idd. Foptopic.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:36 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Volgens mij is het maar een verzinsel allemaal
het is gewoon een lage actie van mensen die het niet met woorden kunnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:40 schreef -scorpione- het volgende:
'Bos bekogeld met eieren'
de dader moet een lintje krijgen.
dat zou dan wel een goede zaak zijn...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zag net op Nederland 3 onderin beeld voorbij komen dat er twee mannen voor zijn opgepakt.
beveiliging heeft hij al lang.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Haha grappig. Nu hopen dat ie niet zo zielig is dat ie aangifte gaat doen of om beveiliging gaat vragen...
Scherp!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:01 schreef HassieBassie het volgende:
Waarom zou Wouter Bos bekogeld worden? Op een mening is die man niet te betrappen, hoe kan je het dan met hem oneens zijn?
omdat hij het grote kwaad is volgens van aartsenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:01 schreef HassieBassie het volgende:
Waarom zou Wouter Bos bekogeld worden? Op een mening is die man niet te betrappen, hoe kan je het dan met hem oneens zijn?
Stiekem moest ik grinniken toen ik het lasquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Fortuyn werd ook bekogeld. Dus zowel links als rechts zijn er slechte verliezers.
hoe kan de partij dan de ''puinhopen'' hebben veroorzaakt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:01 schreef HassieBassie het volgende:
de hoogste boom is misschien overbodig. pleit wel voor je dat je zo over politike mensen denkt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:07 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Stiekem moest ik grinniken toen ik het lasmaar dat ligt denk ik aan mijn totale afkeer voor Bos. Bij Fortuyn met die taart was ik echt stunned, maar dat lag er meer aan dat ik niet dacht dat zoiets zou kunnen gebeuren, niet om mn liefde voor zn politieke denken.
Maar als ze gepakt zijn mogen ze hangen aan de hoogste boom van mij. Aan politieke figuren wordt NIET gezeten. Óók niet met ketchup! Allemaal het cachot in.
noujah ik vind met eieren bekogelen of ketchup of taarten natuurlijk een stuk ludieker dan een kogelbriefquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:07 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Stiekem moest ik grinniken toen ik het lasmaar dat ligt denk ik aan mijn totale afkeer voor Bos. Bij Fortuyn met die taart was ik echt stunned, maar dat lag er meer aan dat ik niet dacht dat zoiets zou kunnen gebeuren, niet om mn liefde voor zn politieke denken.
Maar als ze gepakt zijn mogen ze hangen aan de hoogste boom van mij. Aan politieke figuren wordt NIET gezeten. Óók niet met ketchup! Allemaal het cachot in.
SCH loopt gewoon te posten anders?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:14 schreef Roi het volgende:
Ik lees dat 'ie ook is verkracht ?!
good old daysquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:12 schreef NightH4wk het volgende:
Eieren, eieren, wat is er mis met ouderwets lynchen?
simpel. wij zijn beschaafd, doen we niet meer, wij zijn geen wilden .quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:12 schreef NightH4wk het volgende:
ghe ghequote:Op woensdag 8 maart 2006 00:12 schreef NightH4wk het volgende:
Dan zal ik me wel vergist hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:14 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
SCH loopt gewoon te posten anders?
De halve bevolking komt uit de bushbush, dus klanten genoeg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:16 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
simpel. wij zijn beschaafd, doen we niet meer, wij zijn geen wilden .
Democratie, weet je nog?
Ach, wat is beschaving. Ik ken nog wel een paar landen waar ze er pap van lusten. Die vinden ook dat ze beschaafd zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:16 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
simpel. wij zijn beschaafd, doen we niet meer, wij zijn geen wilden .
Democratie, weet je nog?
pech dat die klanten hem niet kennen. die herkennen hem niet eens op straat, omdat die mensen nooit de straat opkomen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:17 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
De halve bevolking komt uit de bushbush, dus klanten genoeg.
Dat was voor zijn tijd. Na Fortuyn had de PvdA ineens door dat een goede uitstraling belangrijker is geworden dan de inhoud. Na een lange zoektocht binnen eigen gelederen vonden ze ergens in een beautyfarm Wouter Bos. Een hetero man met een goede uitstraling en een lekker kontje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:10 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hoe kan de partij dan de ''puinhopen'' hebben veroorzaakt?
Misschien wil Wendy het wel doen met Hart in Actie, even maar een jankbrief schrijven zo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:22 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
pech dat die klanten hem niet kennen. die herkennen hem niet eens op straat, omdat die mensen nooit de straat opkomen.
mensen met een schoteltje op t balkon gaan niet stemmen, laat staan iemand linchen, die hebben wel wat anders te doen, tv kijken, en niet SBS 6 of zo, uitgesloten, triest maar waar.
Opkomst onder allochtonen was 37%. 80% heeft pvda gestemdquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:22 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
pech dat die klanten hem niet kennen. die herkennen hem niet eens op straat, omdat die mensen nooit de straat opkomen.
mensen met een schoteltje op t balkon gaan niet stemmen, laat staan iemand linchen, die hebben wel wat anders te doen, tv kijken, en niet SBS 6 of zo, uitgesloten, triest maar waar.
Alles van de positieve kant bekijken idd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:25 schreef wierdo6 het volgende:
Tenminste weer iets positiefs vandaag... ik raad alleen de volgende keer aan bakstenen te gebruiken.
jah, blonde vrouwen " tranentrekkers op TV " mogen we niet afschieten, jammer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:23 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Misschien wil Wendy het wel doen met Hart in Actie, even maar een jankbrief schrijven zo.
iedereen die mag stemmen is nederlands, hoe komen ze aan die uitkomst? moet je invullen of je allochtoon bent of zo?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:23 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Opkomst onder allochtonen was 37%. 80% heeft pvda gestemd
Hmz, als die poes op tv komt kijk ik iig toch nog even.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:29 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
jah, blonde vrouwen " tranentrekkers op TV " mogen we niet afschieten, jammer.
laat ze gaan stemmen zou ik zeggen, dat helpt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Hmz, als die poes op tv komt kijk ik iig toch nog even.
Op mijn tweewekelijkse treinreis kom ik nu bijna uitsluitend langs linkse gemeenten.Ik wil laten weten dat elke keer dat ik langs zo'n dorp rijd aan de arme zielen moet denken die er de komende jaren onderdrukt zullen worden.
Dat recht is ook al ontnomen door die linkse honden daar.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:35 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
laat ze gaan stemmen zou ik zeggen, dat helpt.
dat meen je niet. leg eens uit. hier, in Nederland?quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:36 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dat recht is ook al ontnomen door die linkse honden daar.
Ja, als je de brug over de rivier overrijd met de trein zie je gewoon dat ze er lijken in dumpen. En het wordt met de week erger, ik zweer het, laatst heb ik nog Rambo-style twee meisjes van 11 bevrijd uit dit helse bolwerk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:39 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat meen je niet. leg eens uit. hier, in Nederland?
Bron: www.rtvutrecht.nlquote:7 maart 2006 23:38 uur
Bos met eieren bekogeld in Utrecht
UTRECHT - Voor een discotheek in Utrecht hebben twee jongeren dinsdagavond geprobeerd PvdA-leider Wouter Bos met eieren te bekogelen.
Alleen de chauffeur van Bos werd geraakt.Het incident deed zich voor toen de fractievoorzitter de disco verliet, waar zijn partij de overwinning bij de gemeenteraadsverkiezingen vierde.
De politie heeft de twee jongens aangehouden en meegenomen naar het bureau.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:01 schreef HassieBassie het volgende:
Inderdaad, totaal irrationeel die tegenstanders van Bos.quote:
Op 20 meter afstand is een internet cafe, niks geen alibiquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:39 schreef Oosthoek het volgende:
Ik zat thuis! Ik zat thuis! Jullie zijn mijn alibi!
Dat hebben ze van de taart van Fortuyn afgekeken, ook daar was er geen sprake van kots en stront.quote:
Jij mag nog niet eens stemmen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:26 schreef Monidique het volgende:
Op naar de 52 zetels!
Blijkt wel weer dat bij Bos men het niet een aantasting van de democratie is. Moet je diezelfde mensen horen toen het bij fortuyn of Verdonk gebeurdequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:21 schreef mikerw het volgende:
nou Boslimmetje....., hoeveel dagen zaten er tussen het bekogelen van Fortuyn en 6 mei???
Dan wacht jou een stevige portie blauwe bonen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ieder krijgt de tractatie die hij verdient
Dat lijkt mij ook. Niet echt vergelijkbaar met Pim Fortuyn die een taart in zijn snufferd kreeg.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het zijn maar eitjes.![]()
Het is vast een kwajongens-streek.
Inderdaad, eieren zijn een stuk erger!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:23 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Niet echt vergelijkbaar met Pim Fortuyn die een taart in zijn snufferd kreeg.
Geef mij maar taartquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:23 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Niet echt vergelijkbaar met Pim Fortuyn die een taart in zijn snufferd kreeg.
zo he, stoer zeg. ''even een eitje gooien''quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:02 schreef -scorpione- het volgende:
Shit ik ben nog langs de Monza gelopen gisteren en zag dat idd de pvda daarbinnen was, wist ik veel dat die eikel van een bos daar ook was, had ik beter nog even kunnen wachten, had ik ook een eitje kunnen gooien.
Het begint met taart maar het eindigt met enkele kogels.quote:
Dat zal nog wel lastig bij Bos worden, die is zo glad en nauwelijks vast te leggen op één vast punt, de kans is groot dat alle kogels gewoon langs hem heen gaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:28 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het begint met taart maar het eindigt met enkele kogels.
Zo glad als een Bos?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat zal nog wel lastig bij Bos worden, die is zo glad en nauwelijks vast te leggen op één vast punt, de kans is groot dat alle kogels gewoon langs hem heen gaan![]()
bron?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:27 schreef Heerlijkheid het volgende:
Meer nieuws volgt.
Dan weet je niet wat democratie is. Ja, democratie is ook eieren en tomaten gooien naar politici. Of maakt me dat een terrorist?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Blijkt wel weer dat bij Bos men het niet een aantasting van de democratie is. Moet je diezelfde mensen horen toen het bij fortuyn of Verdonk gebeurde![]()
Twee aandachts punten voordat je 'bron?' blaat:quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:38 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
bron?
Denk dat je het uit je duim hebt gezogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |