abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:01:44 #51
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35831251
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:13 schreef Scheepschroef het volgende:
Studie afmaken en emigreren dus...

Nouja, we krijgen wel te zien wat er zou gebeuren want in Utrecht hebben de PvdA, SP en GL samen een hele ruime meerderheid gekregen.
Ja, dat zal me een feest worden hier in Utrecht Neem maar vast wat foto's van de dom, want voor je het weet maken ze er een boom van om en masse te gaan knuffelen. Om nog maar te zwijgen over het komende verkeersbeleid

Ook voor mij geldt: snel afstuderen, en dan mooi emigreren naar het oostblok. Daar valt tenminste nog geld te verdienen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_35831425
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat zullen ze ongetwijfeld gaan doen met veel extratjes voor de burger, kan nog een leuk jaar worden .
Ja, ongetwijfeld, nog meer klaplopers op straat

ik ga naar bed
pi_35831506
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:58 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Het is gewoon belachelijk.
Je kan dus beter in dit land niet dan wel werken.
Werk jij? Ik dacht dat je student was...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35831533
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:06 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja, ongetwijfeld, nog meer klaplopers op straat

ik ga naar bed
Of ze doen het niet en lijden een verpletterende verkiezingsnederlaag .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35831601
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Werk jij? Ik dacht dat je student was...
Als student móet je wel werken, omdat je niet gespekt wordt
pi_35831856
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:11 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Als student móet je wel werken, omdat je niet gespekt wordt
Meer geld naar onderwijs is volgens mij een vrij links thema, je zal wel blij zijn . Overigens wordt je als student wel degelijk gespekt, of denk jij dat die fooi die je aan collegegeld betaalt dekkend is voor alle kosten die jouw opleiding kost? De VVD pleit volgens mij al jaren voor een exorbitante verhoging van het collegegeld, misschien dat alle studenten die niet willen parasiteren op de centen van de werkende medemens daar maar op moeten gaan stemmen dan.
pi_35831919
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meer geld naar onderwijs is volgens mij een vrij links thema, je zal wel blij zijn . Overigens wordt je als student wel degelijk gespekt, of denk jij dat die fooi die je aan collegegeld betaalt dekkend is voor alle kosten die jouw opleiding kost? De VVD pleit volgens mij al jaren voor een exorbitante verhoging van het collegegeld, misschien dat alle studenten die niet willen parasiteren op de centen van de werkende medemens daar maar op moeten gaan stemmen dan.
Je hoort mij niet klagen dat ik op kosten van de staat kan studeren maar ergens is het wel vreemd natuurlijk. Aan de andere kant, studeren is nu een vrij haalbare oplossing zonder enorme schulden op te bouwen en dat is wel fijn. Op die manier heeft iedereen dezelfde kansen om te studeren.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_35831929
De apocalypse natuurlijk.
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:22:14 #59
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35831934
quote:
Parasiteren? Ik denk dat je me nog hard nodig zal hebben over 10 jaar als de vergrijzing ècht hard in zet. Helaas voor jullie ben ik dan waarschijnlijk al gevlogen naar fiscaal beter oorden.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_35832010
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:22 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Parasiteren? Ik denk dat je me nog hard nodig zal hebben over 10 jaar als de vergrijzing ècht hard in zet. Helaas voor jullie ben ik dan waarschijnlijk al gevlogen naar fiscaal beter oorden.
Dan ben jij de ultieme parasiet, eerst op kosten van de hardwerkende mens een dure opleiding afronden en dan die hardwerkende mensen in de steek laten om jezelf te verrijken, zie hier de ware aard van de rechtse mede"mens".

al een oord uitgezocht btw?
pi_35832037
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan ben jij de ultieme parasiet, eerst op kosten van de hardwerkende mens een dure opleiding afronden en dan die hardwerkende mensen in de steek laten om jezelf te verrijken, zie hier de ware aard van de rechtse mede"mens".

Dat is weer als compensatie te interpreteren voor de (onterechte) hoge belastingtarieven die zijn ouders vermoedelijk betalen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35832142
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is weer als compensatie te interpreteren voor de (onterechte) hoge belastingtarieven die zijn ouders vermoedelijk betalen .
Zijn ouders, dus niet hijzelf, dus hij parasiteert ook nog eens op zijn eigen ouders! Wat een losers...

Overigens ben ik benieuwd wie er allemaal daadwerkelijk vertrekken van al die blatende schapen.
pi_35832160
quote:

Die verhogingen ben ik al aan gewend.
Ik vind het gewoon zwak van Nl om daar te gaan spekken, waar men juist niet moet gaan spekken, maar drillen . That's it! Gewoon streng zijn dus, en niet dat zoetsappige 'kom maar hoor'. Tuurlijk, komen ze dan. Wat denk jezelf, dat sommige standpunten dit, werkgelegenheid etc, zullen verbeteren of niet? En dan heb ik het nog niet over de indirecte/directe gevolgen. Economie, laksheid, uitsluiting van degene die juist hun best doen (ok, ik overdrijf), etc etc..

Kom op zeg.
Laten we de softies nog meer softies laten worden, is dat het credo van links?

Ciao!
pi_35832201
quote:

Daar ben ik me me terdege van bewust maar waarom zou ik achter willen blijven in een land waar ik niet in geloof ? Denk je dat ik graag de hardwerkende mens in de steek laat ? Nee dat is het niet, welke mensen ik wel graag in de steek laat ? De mensen die je in de tabel kunt vinden onderaan deze pagina.

Wat heb ik eraan als ik door m'n capaciteiten 3x modaal verdien als ik daar vervolgens 1.5x modaal aan belastingen e.d. in moet leveren ?
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:33:13 #65
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35832210
quote:

[..]

Ik zal het heus goedmaken door buitenlandse ondernemers voor Nederland te spekken als vestigingsland, mits de politiek een beetje meewerkt moet dat lukken

in 't oosten, en dan bedoel ik niet de achterhoek!
deed het licht uit
pi_35832217
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:30 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Die verhogingen ben ik al aan gewend.
Je bedoelt die paar euro die er per jaar bij komt?

Ik weet het niet uit mijn hoofd, maar volgens mij ligt de werkelijke kostprijs van een student op iets van 6000 euro per jaar, misschien dat je die liever zelf wil betalen? Of je ouders er voor op wil laten draaien? Dan moet je vooral zo rechts mogelijk stemmen .
pi_35832238
quote:

[..]

Nog altijd productiever en goedkoper dan de uitkering die jij al jaren illigaal loopt te trekken.
pi_35832239
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zijn ouders, dus niet hijzelf, dus hij parasiteert ook nog eens op zijn eigen ouders! Wat een losers...

Overigens ben ik benieuwd wie er allemaal daadwerkelijk vertrekken van al die blatende schapen.
Ik overweeg serieus om over de grens te gaan wonen na mijn studie, als we volgend jaar een links kabinet krijgen (PvdA met VVD/CDA is een ander verhaal). Dan ga ik in Duitsland wonen, koop ik een auto in Duitsland en word ik niet genaaid door de linkse belastingmolen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35832262
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:32 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Daar ben ik me me terdege van bewust maar waarom zou ik achter willen blijven in een land waar ik niet in geloof ? Denk je dat ik graag de hardwerkende mens in de steek laat ?
Ga dan nu ipv eerst de staatskas hier leeg te trekken en dan er zelf van te gaan profiteren...
pi_35832270
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik overweeg serieus om over de grens te gaan wonen na mijn studie, als we volgend jaar een links kabinet krijgen (PvdA met VVD/CDA is een ander verhaal). Dan ga ik in Duitsland wonen, koop ik een auto in Duitsland en word ik niet genaaid door de linkse belastingmolen .
De voordelen van een links kabinet blijven zich maar opstapelen
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:36:59 #71
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35832282
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet definitief, daarvoor ben ik veel teveel gehecht aan Nederland. Maar een jaar of 10 kan ik wel wegblijven denk ik. Weet ik veel hoe 't gaat lopen Voor je 't weet lig je onder een bus, hier in Utrecht gaan ze hard zat.
deed het licht uit
pi_35832287
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:34 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Nog altijd productiever en goedkoper dan de uitkering die jij al jaren illigaal loopt te trekken.
Trek ik uitkering? Waar op mijn loonstrook kan ik die vinden?
pi_35832309
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Trek ik uitkering? Waar op mijn loonstrook kan ik die vinden?
Ja, ik zeg toch illigaal, op dit forum mag je het best eens anoniem toegeven.
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:39:00 #74
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35832313
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik weet het niet uit mijn hoofd, maar volgens mij ligt de werkelijke kostprijs van een student op iets van 6000 euro per jaar, misschien dat je die liever zelf wil betalen? Of je ouders er voor op wil laten draaien? Dan moet je vooral zo rechts mogelijk stemmen .
6000 euro geloof ik echt niet, een universiteit laten draaien kost veel en veel meer dan 6000 euro per student. Zéker als je naar studies als Turks kijkt oid. Doet geen hond, maar worden wel hordes docenten voor aangetrokken.
deed het licht uit
pi_35832327
quote:

Ik betaal álles, maar dan ook álles zelf.
En dat vind ík niet erg, wel als mijn medemens vervolgens gespekt wordt door in zijn bed te ronken, daar waar ik en anderen mezelf het apelazurus werk, voor mezelf, voor mijn principes en voor dit land.

En dat zouden meer mensen moeten doen!
Moet ik nou nog een keer ciao gaan zeggen of niet, dat wordt saai zo hoor
pi_35832343
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ach vent, iedereen overweegt wel eens om na zijn studie in het buitenland te gaan wonen. Jij blijft gewoon in Nederland, net als 99% van de mensen die "dreigen" te vertrekken. Waarom zouden ze in het buitenland eigenlijk zitten te wachten op nederlandse werknemers?
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:41:00 #77
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35832362
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach vent, iedereen overweegt wel eens om na zijn studie in het buitenland te gaan wonen. Jij blijft gewoon in Nederland, net als 99% van de mensen die "dreigen" te vertrekken. Waarom zouden ze in het buitenland eigenlijk zitten te wachten op nederlandse werknemers?
Kwestie van 't juiste vakgebied.
deed het licht uit
pi_35832379
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:39 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik betaal álles, maar dan ook álles zelf.
Ik leg net uit dat de staat bij dat beetje geld wat jij betaalt nog bakken bij doet, dus je betaalt in de verste verte niet alles zelf, zo moeilijk te begrijpen is dat niet.
pi_35832380
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik werknemer wil worden?
pi_35832382
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ga dan nu ipv eerst de staatskas hier leeg te trekken en dan er zelf van te gaan profiteren...
Ach, ik zal nog genoeg nut hebben om de studie te rechtvaardigen. Ik zie mezelf binnen een jaar of 10 niet emigreren maar uiteindelijk, als het links beleid doorzet dan ben ik weg.
quote:
Ja maar wees dan ook zo stoer om het bedrijfsleven het onderwijs te laten ondersteunen. Op die manier kunnen de bedragen weer naar beneden.
pi_35832402
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:39 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

6000 euro geloof ik echt niet, een universiteit laten draaien kost veel en veel meer dan 6000 euro per student.
Kan goed meer zijn ja, maar dit bedrag meen ik een jaar of 2 geleden eens ergens gelezen te hebben, ik weet iig wel dat ik er van schrok hoeveel geld er bij moet...
pi_35832461
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:41 schreef UnleashMitch het volgende:

Ja maar wees dan ook zo stoer om het bedrijfsleven het onderwijs te laten ondersteunen. Op die manier kunnen de bedragen weer naar beneden.
Bedrijfsleven betrekken bij het onderwijs kan goede resultaten geven, al moet je wel verdomd goed uitkijken dat je de kwaliteit en objectiviteit van het onderwijs waarborgt.
pi_35832494
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik werknemer wil worden?
Ah, je gaat rijk worden met een eigen zaak in Duitsland? Zullen ze leuk vind in Duitsland als je zaak over de kop gaat ... Wat dan natuurlijk volkomen de schuld van de overheid is, niet van de ondernemer...
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:48:22 #84
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35832501
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bedrijfsleven betrekken bij het onderwijs kan goede resultaten geven, al moet je wel verdomd goed uitkijken dat je de kwaliteit en objectiviteit van het onderwijs waarborgt.
Kwaliteit zal juíst op pijl blijven lijkt me, maar in hoeverre denk je dat de objectiviteit op 't spel staat?
deed het licht uit
pi_35832543
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ah, je gaat rijk worden met een eigen zaak in Duitsland? Zullen ze leuk vind in Duitsland als je zaak over de kop gaat ... Wat dan natuurlijk volkomen de schuld van de overheid is, niet van de ondernemer...
Of in Nederland, maar in Duitsland een huis kopen loont. Goedkopere grondprijzen, geen OZB, geen 19% BTW bullshit, geen debiel hoge BPM, geen maximumsnelheid van 120 km/h op de snelweg, lagere drankprijzen, etc. etc. etc. Ohja, veel minder hufterigheid in de West-Duitse maatschappij .
pi_35832584
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:48 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Kwaliteit zal juíst op pijl blijven lijkt me, maar in hoeverre denk je dat de objectiviteit op 't spel staat?
Wiens brood men eet, wiens woord men spreekt... En bepaalde bedrijven zullen willen dat bepaalde woorden niet gesproken worden.
pi_35832629
quote:

[..]

Ik ga ook vanuit Oost-Europa mijn zakelijke activiteiten in o.a. Nederland organiseren. Op de lange termijn vetrek ik overigens sowieso naar zonnigere oorden, wat overigens niets met de situatie in Nederland te maken heeft. Op het weer na dan ...
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:57:24 #88
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_35832637
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wiens brood men eet, wiens woord men spreekt... En bepaalde bedrijven zullen willen dat bepaalde woorden niet gesproken worden.
Lijkt me overdreven. De universiteit behoort imho een objectief kader te schetsen waarin iedereen een eigen mening kan vormen. Dat zal niet beperkt worden door bedrijven. Professoren die uitgesproken meningen als waarheid opleggen wel, en dat kan ik alleen maar toejuichen. Je komt hier in Utrecht soms van die jokers tegen.....
deed het licht uit
pi_35832692
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ik leg net uit dat de staat bij dat beetje geld wat jij betaalt nog bakken bij doet, dus je betaalt in de verste verte niet alles zelf, zo moeilijk te begrijpen is dat niet.
Laat ik het zo zeggen, ik betaal meer dan dat ik vang.
Mijn keuze, mijn mentaliteit. Moet ieder voor zich weten, maar in mijn ogen maakt links zichzelf niet echt sterk, maar zwakker. En in die zin ook NL of het Nederlandse beleid, dat was al zo, dat is nu weer of nog erger. Omgekeerde wereld, waarvan ik weiger die te wíllen snappen.

Nee sorry.
pi_35832693
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:57 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Lijkt me overdreven. De universiteit behoort imho een objectief kader te schetsen waarin iedereen een eigen mening kan vormen. Dat zal niet beperkt worden door bedrijven.
Dat is dus juist een van de dingen waar ik wel bang voor ben.
pi_35832723
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 01:00 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, ik betaal meer dan dat ik vang.
En wat jij betaald, dat moet je een paar keer vermenigvuldigen, en dan weet je hoeveel je van de hardwerkende medemens CADEAU krijgt.
pi_35832727
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is dus juist een van de dingen waar ik wel bang voor ben.
In dat geval dien je het onderwijs dus op een andere manier betaalbaar te houden. We vinden het in ons land namelijk een groot recht dat iedere jan lul kan studeren, financieel gezien.
pi_35832782
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

En wat jij betaald, dat moet je een paar keer vermenigvuldigen, en dan weet je hoeveel je van de hardwerkende medemens CADEAU krijgt.

Oh, wat aardig!
Tuurlijk joh, ik heb 2 banen + een studie etc, omdat ik zoveel krijg.
Laat me niet lachen, alsjeblieft. Sterker, ik hoef dus niks, ik werk/zoek en leer er wel voor.

Creatief denken noemen ze dat.
En noem me dom omdat ik niet links dus heb gestemd, ik noem het liever rechtvaardig.
pi_35832844
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 01:07 schreef sweetgirly het volgende:

Creatief denken noemen ze dat.
Wel dom.
Damn, ik had wel links moeten stemmen , had ik tenminste die nieuwe Nokia kunnen kopen.

trust
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:08:03 #95
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_35838326
Links is echt niet veel beter voor het onderwijs hoor.

Het is al jaren bekend dat de kwaliteit van het onderwijs te lijden heeft onder links denkgoed, dit vooral omdat links vaak erg bang is voor ongelijkheid binnen de maatschappij, het resultaat daarvan is dat er neer word gekeken op grote verschillen in opleiding en kennis. Het samentrekken van het vbo en de mavo is typisch een linkse actie zou je kunnen zeggen, maar ook het studiehuis is iets typisch links.

Veel samenwerkend leren zie je nu opkomen, en de individuele prestaties worden ondergesneeuwd. Het resultaat is vaak niet bepaald aanmoedigend, omdat je ziet hoe mensen anderen gebruiken om verder te komen. Je presteert niet meer zelf, maar als groep, waarbij je mee kunt liften op het succes van anderen.

Die angst voor hoog opgeleiden zorgt er vaak voor dat bepaalde studies worden gebagataliseerd en worden aangetast in hun integriteit. Ze missen hun scherpheid, ze missen hun inhoud, omdat de politiek die een linkse hoek is ingeslagen, angst heeft voor het gelijkheidsprincipe, dat ze door willen drukken tegen beter weter in.

Als we de domme mensen niet een tikkeltje slimmer kunnen maken, dan maken we de slimme mensen maar een tikkeltje dommer.

Nederlandse scholen, het Nederlandse onderwijs doet het op internationaal vlak echt niet veel beter.

En voordat mensen Amerika erbij halen... veel van de onderwijsvernieuwingen die in zijn gevoerd tijdens een midden-linkse regering zijn gebaseerd op Amerikaanse modellen.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:18:02 #96
36038 Shaman
retro-progressief
pi_35838562
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef Cairon het volgende:
Wat zijn de gevolgen als we volgend jaar een linkse regering krijgen op landelijk niveau?

[..]

Onze huidige midden-rechtse regering is ideaal geweest voor deze periode. Een kabinet dat durft te bezuinigen en impopulaire beslissingen durft te maken omdat de tijden daarom roepen.

Hadden we de afgelopen vier jaar een midden links of links kabinet gehad, dan hadden we waarschijnlijk een vrij groot probleem op economisch vlak, en dus ook op sociaal vlak. Daarbij zou de nationale schuld alleen maar zijn gegroeid en zouden bepaalde lange-termijn plannen niet genomen zijn waardoor het probleem waarschijnlijk in de toekomst zich sterker zou manifesteren.

[..]
Kun je me vertellen op welk vlak er bezuinigd is? Het bergotingstekort is onder Balkenende I & II alleen maar opgelopen en daarmee het financieringstekort dus ook. Verder is middels het nieuwe zorgstelsel ook nog een flinke verkapte belastingverhoging doorgevoerd. Volgens mij zijn de burgers de enigen die hebben moeten bezuiigen. De koopkracht daalde behoorlijk de afgelopen jaren, vooral voor de minima...
pi_35838649
Je hoeft alleen maar naar de vorige twee coallitie-kabinetten van de Groenen en de SPD in Duitsland te kijken, om te weten te komen wat de effecten van een links kabinet zijn. In Duitsland hebben ze namelijk bijna 8 jaar lang geen belangrijke beslissingen durven nemen, met als gevolg hoge werkloosheid en een slechte concurrentie-positie.
De Duitse CDA, de CDU mag het nu o.l.v. Merkel oplossen.
pi_35838970
Een kamermeerderheid van PVDA, GL en SP.....Tja, dan kunnen mijn man en ik wel inpakken. Een inkomen van ruim 1,5 modaal (gewoon door hard te werken opgebouwd), geen kinderen en een eigen huis. Ja jongens, plukken die handel !!!
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:37:06 #99
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_35839047
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:34 schreef Rasje het volgende:
Een kamermeerderheid van PVDA, GL en SP.....Tja, dan kunnen mijn man en ik wel inpakken. Een inkomen van ruim 1,5 modaal (gewoon door hard te werken opgebouwd), geen kinderen en een eigen huis. Ja jongens, plukken die handel !!!
Breek je rug op de verkeerde plek, en je piept anders. Volgens mij vergeten mensen dat we al in een sociaal democratische samenleving zitten met alle voordelen van dien. Ook jij met 1,5 modaal kan de infrastructuur die nodig is om jouw leven op peil te houden niet financieren, daar heb ook jij anderen voor nodig.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
pi_35839137
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:37 schreef Invictus_ het volgende:

[..]

Breek je rug op de verkeerde plek, en je piept anders. Volgens mij vergeten mensen dat we al in een sociaal democratische samenleving zitten met alle voordelen van dien. Ook jij met 1,5 modaal kan de infrastructuur die nodig is om jouw leven op peil te houden niet financieren, daar heb ook jij anderen voor nodig.
Klopt, maar wij leveren al genoeg in. Als je zit wat er bovenaan mijn loonstrookje staat en helemaal onderaan.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')