abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35828969
Inhoudsloze relnicht was Pim Fortuyn zeker niet. Hij heeft meer boeken geschreven als menig politicus. Van mening verschillen oke, maar inhoud had hij zeker wel.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_35829136
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Het ligt er straks aan met wie ze een coalitie gaan vormen.. Dat is wat telt.
Vind ik ook hoor

Maar wie had je dan in gedachten naast Bos dan ???
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:12:12 #103
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_35829219
Fortuyn-bashers

de gehele huidige politieke standpunten zijn beinvloed door zijn aanwezigheid in de politiek, bovendien heeft hij de toegankelijkheid naar de politiek voor jongeren verbreed en tal van andere zaken mogelijk gemaakt. Mensen die zo iemand afschilderen als 'inhoudsloze relnicht' zijn dan ook gewoon dom, het is altijd zo makkelijk om vanaf je PC'tje op een forum een dergelijk statement te maken, laat je niet uit over mensen met wie je je qua niveau niet kan meten.
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_35829247
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef Boomlaars het volgende:
Fortuyn-bashers

de gehele huidige politieke standpunten zijn beinvloed door zijn aanwezigheid in de politiek, bovendien heeft hij de toegankelijkheid naar de politiek voor jongeren verbreed en tal van andere zaken mogelijk gemaakt. Mensen die zo iemand afschilderen als 'inhoudsloze relnicht' zijn dan ook gewoon dom, het is altijd zo makkelijk om vanaf je PC'tje op een forum een dergelijk statement te maken, laat je niet uit over mensen met wie je je qua niveau niet kan meten.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_35829249
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef drexciya het volgende:

[..]

Ik werk, paupers niet. Als je niet KUNT werken dan heb ik daar wel wat voor over.
Maar als je niet WILT werken dan moet je niet gaan janken en blij zijn dat je nog iets krijgt.
Zo simpel is dat.

En misgunnen is precies het omgekeerde van hoe het nu gaat; mensen die niets ervoor
willen doen krijgen toch geld wat wordt gejat van mensen die wel werken. En wat krijg je
ervoor terug? Niets, sterker nog, op de woningmarkt word je genaaid en allerlei toeslagen voor
paupers gelden niet voor mij. En ik moet me dan nog een schuldgevoel aan laten praten?

Dus heel simpel gesteld; waarom zou ik gestraft moeten worden voor het feit dat ik wel mijn capaciteiten gebruik en anderen dat niet doen?
WTF man egoist!
Je oma!
Je opa!
Je oude buurvrouw!
Je opleiding! Je ziektekosten...
gvd
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35829287
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Wouter Bos met zijn sentimentele gezeik over Taida. Valt altijd op hij presteert 3 jaar niets, maar in het verkiezingsjaar trekt ie ineens zn bek open.

Ik ga in Belgie wonen, daar weten ze wat stemmen is.
Jij komt er niet in!
Eigen volk eerst!
pi_35829322
Gestemd heeft........
pi_35829361
quote:
Fortuyn-bashers

Boomlaars?

Heb jij soms een winterslaap gehouden?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:16:17 #109
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35829430
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:10 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Vind ik ook hoor

Maar wie had je dan in gedachten naast Bos dan ???
Bos heeft de afgelopen weken openlijk geflirt met het CDA. Ik zie hem niet snel met Groenlinks in een coalitie stappen, om niet te botsen met het 'rechterse' deel van de PVDA-aanhang. De drempel van 75 zetels moet geen probleem zijn voor een coalitie PVDA-CDA.
pi_35829465
1
2
3
4
                Z'06    Z'02  verschil 
 Zetels totaal   8178    8136         
 CDA             1634    1916   
 PvdA            1799    1189     

CDA en PvdA zijn bijna gelijk geeindigt! Dus het valt allemaal wel mee.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:17:44 #111
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_35829504
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:15 schreef Doderok het volgende:

[..]

Boomlaars?

Heb jij soms een winterslaap gehouden?
Mwoah.. ik hou me tegenwoordig koest

maar wellicht heb je Tering footlocker over het hoofd gezien
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_35829533
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Bos heeft de afgelopen weken openlijk geflirt met het CDA. Ik zie hem niet snel met Groenlinks in een coalitie stappen, om niet te botsen met het 'rechterse' deel van de PVDA-aanhang. De drempel van 75 zetels moet geen probleem zijn voor een coalitie PVDA-CDA.
Daar kan ik opzich wel mee leven met PvdA - CDA

Bedankt voor je mening
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:18:24 #113
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_35829541
GVD Partij Van De Armoe weer terug in Rotterdam
Pim we need you now more than ever...
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_35830164
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

WTF man egoist!
Je oma!
Je opa!
Je oude buurvrouw!
Je opleiding! Je ziektekosten...
gvd
Egoist? Hoezo, als het aan de juiste mensen toekomt heb ik er geen probleem mee,
maar dat is dus vooral niet het geval. Verder heb ik mijn studiebeurs allang afbetaald,
betaal ik loonbelasting en ziektekostenpremie. Gezien het feit dat ik vrijwel geen kosten maak ondersteun ik daarmee mensen die wel kosten maken.

Heb je nog iets inhoudelijks te melden of val jij in de categorie jaloers net zoals de sloebers bij de SP?
Die vinden tenslotte je best doen en geld verdienen heel erg vies.

Bedenk wel dat mensen zoals ik, die werken, belasting betalen, niet ziek zwak of misselijk zijn (nog geen dag in mijn arbeidsverleden ziek geweest) juist een verzorgingsstaat mogelijk maken. Denk daar maar eens serieus over na. Als er alleen maar mensen zouden zijn die de kantjes er van aflopen en uit hun neus peuteren dan komt er helemaal niets meer van de verzorgingsstaat terecht.

Wie pas echt egoisten zijn, dat zijn mensen die denken dat het "normaal" is om geld af te staan aan paupers die niets aan hun situatie WILLEN doen. Dat stomme geknuffel mag wat mij betreft worden gestopt en daar is het huidige kabinet goed mee bezig. Niet werken mag niet "lonend" zijn, tenzij je niet KUNT werken.

Verder heb ik van jou kant nog geen enkel inhoudelijk argument gehoord behalve de voorspelbare op het gevoel inspelen opmerkingen. Daar kots ik op; mensen die termen als "sterkste schouders", "zielig", "asociaal" of "onmenselijk" gebruiken neem ik niet serieus. Ik ben trouwens zeer benieuwd hoe jij hier tegenover staat als je zelf een redelijk salaris hebt en naar een woning gaat kijken.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:43:34 #115
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35830622
quote:
Fortuyn-bashers

de gehele huidige politieke standpunten zijn beinvloed door zijn aanwezigheid in de politiek, bovendien heeft hij de toegankelijkheid naar de politiek voor jongeren verbreed en tal van andere zaken mogelijk gemaakt.
Tuurlijk .
quote:
Mensen die zo iemand afschilderen als 'inhoudsloze relnicht' zijn dan ook gewoon dom, het is altijd zo makkelijk om vanaf je PC'tje op een forum een dergelijk statement te maken, laat je niet uit over mensen met wie je je qua niveau niet kan meten.
Ach gut.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_35830771
Gewoon stemmen op je eigen partij en niet meer over bekommeren de komende 4 jaar. Ik heb een hekel aan politiek maar stem wel op mn partij en dan vind ik het wel weer welletjes.

Ik pleit ook voor een aristocratie om dit soort ommezwaaien van gedachten te voorkomen. De meeste mensen weten gewoon niet eens waarvoor ze stemmen. Een partijprogramma hebben ze nooit gelezen en dat vind ik erg storend.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:48:40 #117
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35830795
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:47 schreef Marruk het volgende:
Gewoon stemmen op je eigen partij en niet meer over bekommeren de komende 4 jaar. Ik heb een hekel aan politiek maar stem wel op mn partij en dan vind ik het wel weer welletjes.

Ik pleit ook voor een aristocratie om dit soort ommezwaaien van gedachten te voorkomen. De meeste mensen weten gewoon niet eens waarvoor ze stemmen. Een partijprogramma hebben ze nooit gelezen en dat vind ik erg storend.
Wat hij zegt.
pi_35831210
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Tuurlijk .
[..]

Ach gut.
Grappig dat zielige mensen vaak nauwelijks een leven hebben en 19 posts per dag op fok maken en waar al dan niet meer...
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:03:46 #119
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35831330
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef vethard het volgende:

[..]

Grappig dat zielige mensen vaak nauwelijks een leven hebben en 19 posts per dag op fok maken en waar al dan niet meer...
.

Schijnbaar iemand die heel snel verkeerde conclusies trekt die nergens op gebaseerd zijn, je lijkt wel een VVD'er. .
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:07:25 #120
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_35831454
Als mensen graag meelopen met andere mensen of op de popie jopie niks voor elkaar krijg partij willen stemmen moeten ze het zelf weten... ( PvdA ja )
En als ze op de iedereen even arm partij willen stemmen moeten ze ook dat ook weten ( SP ja )
Ben er alleen geen fan van
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_35832349
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

Mwoah.. ik hou me tegenwoordig koest

maar wellicht heb je Tering footlocker over het hoofd gezien
Aha
pi_35832464
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef vethard het volgende:

[..]

Arrogant mannetje. Ik deel Pietverdriet's mening over jou:
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet zou TS op een militaire school sturen in de states, of naar een fijn internaat.
  woensdag 8 maart 2006 @ 09:23:46 #123
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35835936
PVDA heeft gewonnen omdat ze 4 jaar uit hun neus hebben kunnen vreten. CDA/VVD en D66 zijn de dupe van hun eigen coalitie. Balkenende wordt wel zoveel afgezeken, en ondanks dat ik GEEN CDA stemmer ben, denk ik dat hij het goed heeft gedaan. We zaten in een groot dal en daar trekt ie ons langzaam uit.
Wouter Bos en zijn vriendjes gaat het schijnbaar te langzaam, hij weet hoe hij dat moet aanpakken. Nou Wouter, dan wens ik je veel succes volgend jaar, met je clupje boomknuffelaars zoals Femke en Jan.

Oh ja ik stem normaal VVD.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_35835962
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 09:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
PVDA heeft gewonnen omdat ze 4 jaar uit hun neus hebben kunnen vreten. CDA/VVD en D66 zijn de dupe van hun eigen coalitie. Balkenende wordt wel zoveel afgezeken, en ondanks dat ik GEEN CDA stemmer ben, denk ik dat hij het goed heeft gedaan. We zaten in een groot dal en daar trekt ie ons langzaam uit.
Wouter Bos en zijn vriendjes gaat het schijnbaar te langzaam, hij weet hoe hij dat moet aanpakken. Nou Wouter, dan wens ik je veel succes volgend jaar, met je clupje boomknuffelaars zoals Femke en Jan.

Oh ja ik stem normaal VVD.
Ik stem PVDA
  woensdag 8 maart 2006 @ 09:26:19 #125
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35835995
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 09:24 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik stem PVDA
Dat kan.
(je had een tegenreactie verwacht he, geef maar toe )
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')