Vind ik ook hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het ligt er straks aan met wie ze een coalitie gaan vormen.. Dat is wat telt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef Boomlaars het volgende:
Fortuyn-bashers
de gehele huidige politieke standpunten zijn beinvloed door zijn aanwezigheid in de politiek, bovendien heeft hij de toegankelijkheid naar de politiek voor jongeren verbreed en tal van andere zaken mogelijk gemaakt. Mensen die zo iemand afschilderen als 'inhoudsloze relnicht' zijn dan ook gewoon dom, het is altijd zo makkelijk om vanaf je PC'tje op een forum een dergelijk statement te maken, laat je niet uit over mensen met wie je je qua niveau niet kan meten.
WTF man egoist!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef drexciya het volgende:
[..]
Ik werk, paupers niet. Als je niet KUNT werken dan heb ik daar wel wat voor over.
Maar als je niet WILT werken dan moet je niet gaan janken en blij zijn dat je nog iets krijgt.![]()
Zo simpel is dat.
En misgunnen is precies het omgekeerde van hoe het nu gaat; mensen die niets ervoor
willen doen krijgen toch geld wat wordt gejat van mensen die wel werken. En wat krijg je
ervoor terug? Niets, sterker nog, op de woningmarkt word je genaaid en allerlei toeslagen voor
paupers gelden niet voor mij. En ik moet me dan nog een schuldgevoel aan laten praten?![]()
Dus heel simpel gesteld; waarom zou ik gestraft moeten worden voor het feit dat ik wel mijn capaciteiten gebruik en anderen dat niet doen?
Jij komt er niet in!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wouter Bos met zijn sentimentele gezeik over Taida. Valt altijd op hij presteert 3 jaar niets, maar in het verkiezingsjaar trekt ie ineens zn bek open.
Ik ga in Belgie wonen, daar weten ze wat stemmen is.
Boomlaars?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef Boomlaars het volgende:
Fortuyn-bashers
de gehele huidige politieke standpunten zijn beinvloed door zijn aanwezigheid in de politiek, bovendien heeft hij de toegankelijkheid naar de politiek voor jongeren verbreed en tal van andere zaken mogelijk gemaakt. Mensen die zo iemand afschilderen als 'inhoudsloze relnicht' zijn dan ook gewoon dom, het is altijd zo makkelijk om vanaf je PC'tje op een forum een dergelijk statement te maken, laat je niet uit over mensen met wie je je qua niveau niet kan meten.
Bos heeft de afgelopen weken openlijk geflirt met het CDA. Ik zie hem niet snel met Groenlinks in een coalitie stappen, om niet te botsen met het 'rechterse' deel van de PVDA-aanhang. De drempel van 75 zetels moet geen probleem zijn voor een coalitie PVDA-CDA.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:10 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor![]()
Maar wie had je dan in gedachten naast Bos dan ???
1 2 3 4 | Zetels totaal 8178 8136 CDA 1634 1916 PvdA 1799 1189 |
Mwoah.. ik hou me tegenwoordig koestquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:15 schreef Doderok het volgende:
[..]
Boomlaars?![]()
Heb jij soms een winterslaap gehouden?
Daar kan ik opzich wel mee leven met PvdA - CDAquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Bos heeft de afgelopen weken openlijk geflirt met het CDA. Ik zie hem niet snel met Groenlinks in een coalitie stappen, om niet te botsen met het 'rechterse' deel van de PVDA-aanhang. De drempel van 75 zetels moet geen probleem zijn voor een coalitie PVDA-CDA.
Egoist? Hoezo, als het aan de juiste mensen toekomt heb ik er geen probleem mee,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
WTF man egoist!
Je oma!
Je opa!
Je oude buurvrouw!
Je opleiding! Je ziektekosten...
gvd![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef Boomlaars het volgende:
Fortuyn-bashers
de gehele huidige politieke standpunten zijn beinvloed door zijn aanwezigheid in de politiek, bovendien heeft hij de toegankelijkheid naar de politiek voor jongeren verbreed en tal van andere zaken mogelijk gemaakt.
Ach gut.quote:Mensen die zo iemand afschilderen als 'inhoudsloze relnicht' zijn dan ook gewoon dom, het is altijd zo makkelijk om vanaf je PC'tje op een forum een dergelijk statement te maken, laat je niet uit over mensen met wie je je qua niveau niet kan meten.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:47 schreef Marruk het volgende:
Gewoon stemmen op je eigen partij en niet meer over bekommeren de komende 4 jaar. Ik heb een hekel aan politiek maar stem wel op mn partij en dan vind ik het wel weer welletjes.
Ik pleit ook voor een aristocratie om dit soort ommezwaaien van gedachten te voorkomen. De meeste mensen weten gewoon niet eens waarvoor ze stemmen. Een partijprogramma hebben ze nooit gelezen en dat vind ik erg storend.
Grappig dat zielige mensen vaak nauwelijks een leven hebben en 19 posts per dag op fok maken en waar al dan niet meer...quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef vethard het volgende:
[..]
Grappig dat zielige mensen vaak nauwelijks een leven hebben en 19 posts per dag op fok maken en waar al dan niet meer...
Ahaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Mwoah.. ik hou me tegenwoordig koest
maar wellicht heb je Tering footlocker over het hoofd gezien
Arrogant mannetje. Ik deel Pietverdriet's mening over jou:quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef vethard het volgende:
[..]
Grappig dat zielige mensen vaak nauwelijks een leven hebben en 19 posts per dag op fok maken en waar al dan niet meer...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet zou TS op een militaire school sturen in de states, of naar een fijn internaat.
Ik stem PVDAquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
PVDA heeft gewonnen omdat ze 4 jaar uit hun neus hebben kunnen vreten. CDA/VVD en D66 zijn de dupe van hun eigen coalitie. Balkenende wordt wel zoveel afgezeken, en ondanks dat ik GEEN CDA stemmer ben, denk ik dat hij het goed heeft gedaan. We zaten in een groot dal en daar trekt ie ons langzaam uit.
Wouter Bos en zijn vriendjes gaat het schijnbaar te langzaam, hij weet hoe hij dat moet aanpakken. Nou Wouter, dan wens ik je veel succes volgend jaar, met je clupje boomknuffelaars zoals Femke en Jan.
Oh ja ik stem normaal VVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |