quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik ook, maar officieel noem ik het mijn vriendin.
Waarom? Komt ze een keer aan haar trekken, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef flamoes het volgende:
Of een fuckbuddy naast je vriendin?![]()
Dat lijkt me pas frustrerend...
voor je vriendin
![]()
ehm ik bedoel dan niet dat zij er 1 heeft he... Dat zou omgekeerde wereld zijn..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom? Komt ze een keer aan haar trekken, is het weer niet goed.
Haha das wel duidelijk dan!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef KumA het volgende:
Hier op aruba is dat de gewoonste zaak van de wereld....al noemen ze t hier een byside, maar t is 9 van de 10 keer alleen voor de sex
ps. antwoord op de topic starter, ja ik heb ook 2 fuckbuddys, moet er wel bijhoren he.
ps2. wat is fuckbuddy toch een raar woord!! op 1 of andere manier moet ik aan de scouting denken....en van daaruit zullen we maar niet verder gaan
Haha, ik ken dat daar op Aruba. Een goed geïntegreerde mede-Arucamba van me zei op de vraag of 'ie een vriendin had: "si, claro, mi tin siete."quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef KumA het volgende:
Hier op aruba is dat de gewoonste zaak van de wereld....al noemen ze t hier een byside, maar t is 9 van de 10 keer alleen voor de sex
ps. antwoord op de topic starter, ja ik heb ook 2 fuckbuddys, moet er wel bijhoren he.
ps2. wat is fuckbuddy toch een raar woord!! op 1 of andere manier moet ik aan de scouting denken....en van daaruit zullen we maar niet verder gaan
Oooow mènnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Haha, ik ken dat daar op Aruba. Een goed geïntegreerde mede-Arucamba van me zei op de vraag of 'ie een vriendin had: "si, claro, mi tin siete."
"Siete?"![]()
"Si, un pa dialuna, un pa diamars, un pa diaranzon..."
(Ofwel, voor degenen die het echt niet kunnen volgen, zeven stuks, een voor elke weekdag.)
Opvallend is ook dat veel meiden zich er gewoon bij neerleggen, simpelweg omdat ze anders nooit een vriend zullen scoren.
Je had beter een managementscursus kunnen volgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef Bravo_Johnny het volgende:
Ik heb een tijdje één gehad naast mijn vriendin (nu ex).
maar twee vrouwen vroeg wel het uiterste van mijn management skills.
Daarom hou ik het tegenwoordig bij één...
Want? Ik heb tot nu toe in mijn 28-jarige leven welgeteld 7 sekspartners gehad, waarvan er eigenlijk maar eentje onder de term 'fukckbuddy' viel, dus ik begrijp niet echt waar je op doelt met dat 'Puta'. Maar een seksueel actieve vrouw is natuurlijk per definitie een hoer, ik begrijp het.quote:
Me Tooquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:09 schreef manou het volgende:
jah heb ik! werkt heeel erg goed!
Vergeleken met een seksueel gefrustreerd mannetje ben je sowieso al gauw promiscue.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Want? Ik heb tot nu toe in mijn 28-jarige leven welgeteld 7 sekspartners gehad, waarvan er eigenlijk maar eentje onder de term 'fukckbuddy' viel, dus ik begrijp niet echt waar je op doelt met dat 'Puta'. Maar een seksueel actieve vrouw is natuurlijk per definitie een hoer, ik begrijp het.
Wat ik 'van de daken schreeuw' is mijn zaak en bepaald niet 'dwangmatig'. Ik begin er echter een beetje genoeg van te krijgen dat negen van de tien topics waarin ik mij vertoon, blijkbaar dient te worden verneukt door dit soort geweldig grappige geintjes. Ik heb ze allemaal al duizend keer gehoord. Ik vind dat soort zuiggedrag eerlijk gezegd een stuk triester dan mijn 'dwangmatige' uitingen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef thaleia het volgende:
Nou zijn natuurlijk niet alle seksueel actieve vrouwen tevens vrouwen die hun seksuele activiteit dwangmatig van de daken schreeuwen middels woord en beeld, he LuupIk gok dat het niet zozeer het 'seksueel actief zijn' is dat dit geintje uitlokte
de vrouwen leggen zich er niet bij neer hoor, ze doen net zo hard mee!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Haha, ik ken dat daar op Aruba. Een goed geïntegreerde mede-Arucamba van me zei op de vraag of 'ie een vriendin had: "si, claro, mi tin siete."
"Siete?"![]()
"Si, un pa dialuna, un pa diamars, un pa diaranzon..."
(Ofwel, voor degenen die het echt niet kunnen volgen, zeven stuks, een voor elke weekdag.)
Opvallend is ook dat veel meiden zich er gewoon bij neerleggen, simpelweg omdat ze anders nooit een vriend zullen scoren.
Zeker, maar wel een stuk stiekemer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:45 schreef KumA het volgende:
[..]
de vrouwen leggen zich er niet bij neer hoor, ze doen net zo hard mee!
neuh, ze zijn alleen hypocriet als wat (mannen en vrouwen) ze doen t zelf maar willen niet dat de partner t doet, terwijl iedereen weet van elkaar dat ze t doen maar niemand geeft t toe,...ofzo...quote:
nou Lupa, je praat erg veel over Heiden , zeg maar in 9 van de 10 topics, je bent een beetje de brilsmurf, en Heiden de Grote Smurf dan, Heiden dit , Heiden dat, 'we' weten best veel over Heiden, wat hij lekker vindt , en wat niet en zo, op zich niet erg, maar dat meestal tussen neus en lippen (hihihih) door, off topic niet zelden dus en meestal niet uit Heidens mond zelf.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ik 'van de daken schreeuw' is mijn zaak en bepaald niet 'dwangmatig'. Ik begin er echter een beetje genoeg van te krijgen dat negen van de tien topics waarin ik mij vertoon, blijkbaar dient te worden verneukt door dit soort geweldig grappige geintjes. Ik heb ze allemaal al duizend keer gehoord. Ik vind dat soort zuiggedrag eerlijk gezegd een stuk triester dan mijn 'dwangmatige' uitingen.
En verder zijn mijn persoonlijke drijfveren m.b.t. tot het posten van de dingen die ik post hier volledig offtopic.
Het is wel zo dat je je wel meteen aangevallen voelt en er zelf op ingaat, vooral jij als mod zou dan moeten denken: laat ze maar, ik weet zelf wel hoe het zit. Dus je moet het gewoon negeren, post editen whatever maar erop ingaan laait de discussie juist op. Jij, je vriend en je omgeving weten toch hoe het zit? Nou wat de rest over je te zeggen heeft zou mij dan weinig boeien eigenlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ik 'van de daken schreeuw' is mijn zaak en bepaald niet 'dwangmatig'. Ik begin er echter een beetje genoeg van te krijgen dat negen van de tien topics waarin ik mij vertoon, blijkbaar dient te worden verneukt door dit soort geweldig grappige geintjes. Ik heb ze allemaal al duizend keer gehoord. Ik vind dat soort zuiggedrag eerlijk gezegd een stuk triester dan mijn 'dwangmatige' uitingen.
En verder zijn mijn persoonlijke drijfveren m.b.t. tot het posten van de dingen die ik post hier volledig offtopic.
Dus eigenlijk zit je met enige tegenzin vast in een relatie, en zou je veel liever een beetje om je heen neuken?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Groot voorstander hiervan! Wel de lusten maar niet de lasten. Ik ga er niet vanuit dat ik ooit nog single zal zijn, maar mocht dat toch gebeuren, dan weet ik het wel..
Ik zoek ook nog een fuckbuddy voor erbij. Een vriendin om ook de lasten mee te delen heb ik alquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dat niet, ik maak alleen geen geheim van mijn seksueel verderfelijke moraal![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
*meldt![]()
Gewoon een beetje seksen in het weekend enzo!![]()
Tegenwoordig heb ik braaf een vriendin.
foto?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:53 schreef Paladina het volgende:
Nog niet, maar ben ermee bezig.
LOL en je hebt gelijk qua conclusiequote:Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef kastanova het volgende:
Had er op een gegeven moment drie... En ze waren nog van elkaar op de hoogte ook...
Elkaar op msn, onderling afspreken wie me wanneer had... Ooit een keer ingelogd op mn mail bij 1 van hen thuis, dat wachtwoord werd vervolgens ook direct maar even doorgegeven aan de rest waarna ze een paar maanden al m'n mail meegelezen hebben...
Fuckbuddy: 'Hé, weet je nog dat je destijds niet meer in je mailbox kon komen?'
Kasta: 'Euuuh, ja, maar hoe weet jíj dat?'
Fuckbuddy: 'Nou euuh, je was destijds een keer ingelogd bij mij thuis en ik had je wachtwoord nog'
Kasta: 'Wtf?!'
Fuckbuddy: 'Nah, we lezen je mail tegenwoordig nauwelijks meer hoor...'
Kasta: 'Wtf? We?'
Fuckbuddy: 'Ja, heb je wachtwoord ook direct maar aan fuckbuddy2 en fuckbuddy3 gegeven'
Vervolgens heeft 1 van hen ook nog eens m'n complete harde schijf (qua foto's) gekopieerd, iets waar ik ook pas 2 jaar later achterkwam...
Kasta: 'Kut, harde schijf gecrashed, al m'n foto's kwijt'
Fuckbuddy: 'Ah, wacht maar ff.'
*Fuckbuddy verstuurt Kasta.rar (480mb)*
Kasta: 'Wtf.'
Maar ja, dat mens stuurde me op een gegeven moment ook een compleet dagboek van 16 pagina's dat ze geschreven had over me, dus tja.
Conclusie: Fuckbuddy's zijn leuk, maar zodra ze stalkneigingen krijgen, je knielend en huilend smeken om nog even te blijven, dagboeken bij gaan houden of harde schijven gaan kopieren heb ik nog maar 1 advies: "RUN FORREST! RUN!"
Roept herinneringen op...quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef kastanova het volgende:
Had er op een gegeven moment drie... En ze waren nog van elkaar op de hoogte ook...
Elkaar op msn, onderling afspreken wie me wanneer had... Ooit een keer ingelogd op mn mail bij 1 van hen thuis, dat wachtwoord werd vervolgens ook direct maar even doorgegeven aan de rest waarna ze een paar maanden al m'n mail meegelezen hebben...
Fuckbuddy: 'Nou euuh, je was destijds een keer ingelogd bij mij thuis en ik had je wachtwoord nog'
Fuckbuddy: 'Ja, heb je wachtwoord ook direct maar aan fuckbuddy2 en fuckbuddy3 gegeven'
Vervolgens heeft 1 van hen ook nog eens m'n complete harde schijf (qua foto's) gekopieerd, iets waar ik ook pas 2 jaar later achterkwam...
Maar ja, dat mens stuurde me op een gegeven moment ook een compleet dagboek van 16 pagina's dat ze geschreven had over me, dus tja.
Conclusie: Fuckbuddy's zijn leuk, maar zodra ze stalkneigingen krijgen, je knielend en huilend smeken om nog even te blijven, dagboeken bij gaan houden of harde schijven gaan kopieren heb ik nog maar 1 advies: "RUN FORREST! RUN!"
KASTA you the man! Ik begin steeds een grotere fan van je te wordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef kastanova het volgende:
Ik zie persoonlijk 2 soorten:quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Het woord fuckbuddy is wel heel erg tenenkrommend, maar al sde definitie is een vriendschap incl. seks zonder relatie dan heb ik dat wel gehad....
ja, dat scheelt echt een boel .quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef kastanova het volgende:
Vrouwen die liefde en seks gescheiden kunnen zien.
.
Bestaat niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef kastanova het volgende:
Vrouwen die liefde en seks gescheiden kunnen zien.
.
Jawel... De eerste maand ofzo nog wel... Daarna gaat het meestal mis...quote:
Nou, wie weet vind je wel iemand via fok! Ik deel tegenwoordig de lusten en de lasten met 1 persoon, ik hou niet zo van al die drukte.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een fuckbuddy voor erbij. Een vriendin om ook de lasten mee te delen heb ik al
Waarom niet? Je respecteerd elkaars lusten, dat is toch genoeg?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]...Fuckbuddies is trouwens wat mij betreft niet gebaseerd op wederzijds respect.
Dus alle vrouwen die aan one night stands doen zijn nog diezelfde avond in de kroeg smoorverliefd geworden?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:46 schreef Flyswatter het volgende:
Het bestaat niet.
Vrouwen die hun gevoelens niet tonen, die bestaan dan wel weer. Maar ook niet te lang.
Vrouwen die zo gaan zeiken zullen sowieso nooit een seksrelatie aangaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Fuckbuddies is trouwens wat mij betreft niet gebaseerd op wederzijds respect.
Hmm, dat jij nog nooit een vrouw bent tegengekomen die alleen maar sex met je wil, betekent niet dat ze niet bestaan eh ^^ ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:46 schreef Flyswatter het volgende:
Het bestaat niet.
Vrouwen die hun gevoelens niet tonen, die bestaan dan wel weer. Maar ook niet te lang.
Leg mij nu geen woorden in de mond en doe niet zo zwart/wit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus alle vrouwen die aan one night stands doen zijn nog diezelfde avond in de kroeg smoorverliefd geworden?
Uhuh.
Ik kom zat vrouwen tegen Derek.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hmm, dat jij nog nooit een vrouw bent tegengekomen die alleen maar sex met je wil, betekent niet dat ze niet bestaan eh ^^ ?
Nou in dat geval komt er bij de gozers ook gevoel bij kijken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:55 schreef Flyswatter het volgende:
[..]
Leg mij nu geen woorden in de mond en doe niet zo zwart/wit.
Er komt bij die schepsels altijd gevoel kijken.
[..]
Ik kom zat vrouwen tegen Derek.
Je zei dat het in zijn geheel niet bestond... Dat geldt dus kennelijk ook voor one night stand vrouwen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:55 schreef Flyswatter het volgende:
Leg mij nu geen woorden in de mond en doe niet zo zwart/wit.
Er komt bij die schepsels altijd gevoel kijken.
Oh, absoluut welquote:
Wat een slappe happen zijn het toch soms hè, die kerels. En ook zo onduidelijk over wat ze willen enzoquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, absoluut welIk heb juist nare ervaring de andere kant op. Dat de man verliefd wordt op de vrouw waar hij seks mee heeft. Ook al had ik al duidelijk gemaakt dat ik toch echt vrijgezel wilde blijven.
Ik zeg niet dat het slecht is dat er geen respect is. Wat mij betreft hoeft er geen respect te zijn. Je moet elkaar aardig vinden maar je hoeft toch geen bewondering of respect voor de ander te hebben in een seksrelatie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vrouwen die zo gaan zeiken zullen sowieso nooit een seksrelatie aangaan.
'Euuuh, kijk, ik wil dat je me helemaal uitwoont en dan weer oprot, maar ik zou het op prijs stellen als je me dan tussendoor nog wel af en toe ff respecteert'.
Nah, dan neuk je dus met types waar je eigenlijk verder niks mee hebt, dat lijkt me ook niet wat...quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ben altijd verre van types waarop ik verliefd zou kunnen worden gebleven.
Die laatste opmerking snap ik niet. Als ik voor iemand geen respect heb dan komt diegene echt m'n bed niet in. Je doet het toch met wederzijds goedvinden, je respecteert dus ook de beslissing van de ander. Sex en communiceren zijn beide geen 1-weg verkeer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nou, wie weet vind je wel iemand via fok! Ik deel tegenwoordig de lusten en de lasten met 1 persoon, ik hou niet zo van al die drukte.
Fuckbuddies is trouwens wat mij betreft niet gebaseerd op wederzijds respect.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik ook, maar officieel noem ik het mijn vriendin.
nou, dat is denk ik niet helemaal waar, je kan best meer dan sex hebben zonder je vast te leggen natuurlijk, ook als je pas 16 bent.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:21 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat heel veel tieners fuckbuddies hebben maar het hun vriend of vriendin noemen. Ik bedoel laten we wel wezen..., maar als je 16 bent dan heb je toch (vooral) een relatie om de seks, waarom zou je anders al op die leeftijd al jezelf willen vastleggen
je zelfvertrouwen zal dr wel aardig op vooruit gaan als je elke week een ander meisje in je bed krijgt..quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:44 schreef milagro het volgende:
maar ik snap zelf werkelijk niets van mensen die week in week uit met iemand het bed kunnen delen waar ze echt helemaal niets mee hebben behalve dat 'het' lekker neukt en lekker oogt.
ach, nou voor vrouwen ligt dat anders, hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je zelfvertrouwen zal dr wel aardig op vooruit gaan als je elke week een ander meisje in je bed krijgt..
Mwaw, mag toch graag neuken zonder verder gedoe eraan vast hoor...quote:
Heeft je man/vriend die ook? En geeft dat nooit problemen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Mwaw, mag toch graag neuken zonder verder gedoe eraan vast hoor...
Kan prima seks hebben met iemand waar ik verder niets dieps voor voel, tuurlijk komt er wel wat gevoel om de hoek kijken, er moet een klik zijn, maar dat is voor mannen ook zo meestal, die klik betekend geen verliefdheid enzo, maar gewoon een aantrekkingskracht tot elkaar.
Als ik iemand een eikel vind wil ik er ook niet mee naar bed, dat lijkt me vrij duidelijk...
Fuckbuddy's heb ik wel ja, 1 waarvoor ik wel veel voel, verder alleen die ik graag mag en zie, lekker lol mee maak, seks heb en weer weg ga...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |