LOL en je hebt gelijk qua conclusiequote:Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef kastanova het volgende:
Had er op een gegeven moment drie... En ze waren nog van elkaar op de hoogte ook...
Elkaar op msn, onderling afspreken wie me wanneer had... Ooit een keer ingelogd op mn mail bij 1 van hen thuis, dat wachtwoord werd vervolgens ook direct maar even doorgegeven aan de rest waarna ze een paar maanden al m'n mail meegelezen hebben...
Fuckbuddy: 'Hé, weet je nog dat je destijds niet meer in je mailbox kon komen?'
Kasta: 'Euuuh, ja, maar hoe weet jíj dat?'
Fuckbuddy: 'Nou euuh, je was destijds een keer ingelogd bij mij thuis en ik had je wachtwoord nog'
Kasta: 'Wtf?!'
Fuckbuddy: 'Nah, we lezen je mail tegenwoordig nauwelijks meer hoor...'
Kasta: 'Wtf? We?'
Fuckbuddy: 'Ja, heb je wachtwoord ook direct maar aan fuckbuddy2 en fuckbuddy3 gegeven'
Vervolgens heeft 1 van hen ook nog eens m'n complete harde schijf (qua foto's) gekopieerd, iets waar ik ook pas 2 jaar later achterkwam...
Kasta: 'Kut, harde schijf gecrashed, al m'n foto's kwijt'
Fuckbuddy: 'Ah, wacht maar ff.'
*Fuckbuddy verstuurt Kasta.rar (480mb)*
Kasta: 'Wtf.'
Maar ja, dat mens stuurde me op een gegeven moment ook een compleet dagboek van 16 pagina's dat ze geschreven had over me, dus tja.
Conclusie: Fuckbuddy's zijn leuk, maar zodra ze stalkneigingen krijgen, je knielend en huilend smeken om nog even te blijven, dagboeken bij gaan houden of harde schijven gaan kopieren heb ik nog maar 1 advies: "RUN FORREST! RUN!"
Roept herinneringen op...quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef kastanova het volgende:
Had er op een gegeven moment drie... En ze waren nog van elkaar op de hoogte ook...
Elkaar op msn, onderling afspreken wie me wanneer had... Ooit een keer ingelogd op mn mail bij 1 van hen thuis, dat wachtwoord werd vervolgens ook direct maar even doorgegeven aan de rest waarna ze een paar maanden al m'n mail meegelezen hebben...
Fuckbuddy: 'Nou euuh, je was destijds een keer ingelogd bij mij thuis en ik had je wachtwoord nog'
Fuckbuddy: 'Ja, heb je wachtwoord ook direct maar aan fuckbuddy2 en fuckbuddy3 gegeven'
Vervolgens heeft 1 van hen ook nog eens m'n complete harde schijf (qua foto's) gekopieerd, iets waar ik ook pas 2 jaar later achterkwam...
Maar ja, dat mens stuurde me op een gegeven moment ook een compleet dagboek van 16 pagina's dat ze geschreven had over me, dus tja.
Conclusie: Fuckbuddy's zijn leuk, maar zodra ze stalkneigingen krijgen, je knielend en huilend smeken om nog even te blijven, dagboeken bij gaan houden of harde schijven gaan kopieren heb ik nog maar 1 advies: "RUN FORREST! RUN!"
KASTA you the man! Ik begin steeds een grotere fan van je te wordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef kastanova het volgende:
Ik zie persoonlijk 2 soorten:quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Het woord fuckbuddy is wel heel erg tenenkrommend, maar al sde definitie is een vriendschap incl. seks zonder relatie dan heb ik dat wel gehad....
ja, dat scheelt echt een boel .quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef kastanova het volgende:
Vrouwen die liefde en seks gescheiden kunnen zien.
.
Bestaat niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef kastanova het volgende:
Vrouwen die liefde en seks gescheiden kunnen zien.
.
Jawel... De eerste maand ofzo nog wel... Daarna gaat het meestal mis...quote:
Nou, wie weet vind je wel iemand via fok! Ik deel tegenwoordig de lusten en de lasten met 1 persoon, ik hou niet zo van al die drukte.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een fuckbuddy voor erbij. Een vriendin om ook de lasten mee te delen heb ik al
Waarom niet? Je respecteerd elkaars lusten, dat is toch genoeg?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]...Fuckbuddies is trouwens wat mij betreft niet gebaseerd op wederzijds respect.
Dus alle vrouwen die aan one night stands doen zijn nog diezelfde avond in de kroeg smoorverliefd geworden?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:46 schreef Flyswatter het volgende:
Het bestaat niet.
Vrouwen die hun gevoelens niet tonen, die bestaan dan wel weer. Maar ook niet te lang.
Vrouwen die zo gaan zeiken zullen sowieso nooit een seksrelatie aangaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Fuckbuddies is trouwens wat mij betreft niet gebaseerd op wederzijds respect.
Hmm, dat jij nog nooit een vrouw bent tegengekomen die alleen maar sex met je wil, betekent niet dat ze niet bestaan eh ^^ ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:46 schreef Flyswatter het volgende:
Het bestaat niet.
Vrouwen die hun gevoelens niet tonen, die bestaan dan wel weer. Maar ook niet te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |