abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:51:22 #51
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35843308
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:47 schreef kastanova het volgende:
Had er op een gegeven moment drie... En ze waren nog van elkaar op de hoogte ook...

Elkaar op msn, onderling afspreken wie me wanneer had... Ooit een keer ingelogd op mn mail bij 1 van hen thuis, dat wachtwoord werd vervolgens ook direct maar even doorgegeven aan de rest waarna ze een paar maanden al m'n mail meegelezen hebben...

Fuckbuddy: 'Hé, weet je nog dat je destijds niet meer in je mailbox kon komen?'
Kasta: 'Euuuh, ja, maar hoe weet jíj dat? '
Fuckbuddy: 'Nou euuh, je was destijds een keer ingelogd bij mij thuis en ik had je wachtwoord nog '
Kasta: 'Wtf?!'
Fuckbuddy: 'Nah, we lezen je mail tegenwoordig nauwelijks meer hoor...'
Kasta: 'Wtf? We?'
Fuckbuddy: 'Ja, heb je wachtwoord ook direct maar aan fuckbuddy2 en fuckbuddy3 gegeven '

Vervolgens heeft 1 van hen ook nog eens m'n complete harde schijf (qua foto's) gekopieerd, iets waar ik ook pas 2 jaar later achterkwam...

Kasta: 'Kut, harde schijf gecrashed, al m'n foto's kwijt '
Fuckbuddy: 'Ah, wacht maar ff .'
*Fuckbuddy verstuurt Kasta.rar (480mb)*
Kasta: 'Wtf .'

Maar ja, dat mens stuurde me op een gegeven moment ook een compleet dagboek van 16 pagina's dat ze geschreven had over me, dus tja .

Conclusie: Fuckbuddy's zijn leuk, maar zodra ze stalkneigingen krijgen, je knielend en huilend smeken om nog even te blijven, dagboeken bij gaan houden of harde schijven gaan kopieren heb ik nog maar 1 advies: "RUN FORREST! RUN!"
LOL en je hebt gelijk qua conclusie
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:53:36 #52
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_35843393
*Ook meldt*

Alleen nu heeft ie een vriendin en is hij ineens braaf geworden (geloof me, ik ken hem anders...)
Opinions are like assholes: everyone has one and they all stink
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:04:49 #53
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_35843782
Kreeg ineens van een vriendin te horen tijdens een gesprek over seks dat als ik zin
had, ik maar moest bellen, dan zou ze langs komen, of ik kon bij haar langsdroppen...

Alhoewel t geen lelijk meisje was, maar er verder geen verliefdheid en/of echte
aantrekkingskracht bij mij was, ben ik er na een aantal keer mee opgehouden omdat
ik t gevoel had dat zij wel meer voelde, of was gaan voelen... Ik wil niemand gaan
gebruiken ofzo, en seks met echt gevoel is sowieso veel beter/completer...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:12:26 #54
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_35844075
quote:
Had er op een gegeven moment drie... En ze waren nog van elkaar op de hoogte ook...

Elkaar op msn, onderling afspreken wie me wanneer had... Ooit een keer ingelogd op mn mail bij 1 van hen thuis, dat wachtwoord werd vervolgens ook direct maar even doorgegeven aan de rest waarna ze een paar maanden al m'n mail meegelezen hebben...

Fuckbuddy: 'Nou euuh, je was destijds een keer ingelogd bij mij thuis en ik had je wachtwoord nog '
Fuckbuddy: 'Ja, heb je wachtwoord ook direct maar aan fuckbuddy2 en fuckbuddy3 gegeven '

Vervolgens heeft 1 van hen ook nog eens m'n complete harde schijf (qua foto's) gekopieerd, iets waar ik ook pas 2 jaar later achterkwam...

Maar ja, dat mens stuurde me op een gegeven moment ook een compleet dagboek van 16 pagina's dat ze geschreven had over me, dus tja .

Conclusie: Fuckbuddy's zijn leuk, maar zodra ze stalkneigingen krijgen, je knielend en huilend smeken om nog even te blijven, dagboeken bij gaan houden of harde schijven gaan kopieren heb ik nog maar 1 advies: "RUN FORREST! RUN!"
Roept herinneringen op... Al was het bij lange na niet zo extreem als wat jij beschrijft, heb
ik ook een krijsende stalkster voor m'n appartement gehad die t niet erg vond om haar verlangens
zo uit te schreeuwen dat de hele flat kon meegenieten... Gelukkig had ze er na een maand lang
proberen genoeg van...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:18:12 #55
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_35844281
quote:

KASTA you the man! Ik begin steeds een grotere fan van je te worden
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_35845749
Omg Kasta
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:49:02 #57
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_35849257
Heb weleens een fuckbuddy gehad, ik noem dat meestal een neukertje. Daar kan je of alleen seks mee hebben of ook andere dingen mee doen, zoals uitgaan en dergelijke. Hangt er echt vanaf wat je samen afspreekt.

Voor mij is het ideaal omdat ik op dit punt in mijn leven totaal niet toe ben aan verliefdheid/liefde/relatie.

Nadeel is wel dat het meestal snel over gaat, omdat er op een gegeven moment toch wel 1 van de 2 verliefd gaat worden. Hetzij op de neukpartner (wat dus niet wederzijds is), hetzij op een 3e persoon, waardoor de relatie op seksgebied gewoon eindigt. Ik heb namelijk geen zin om de spelbreker te zijn van een verliefd stelletje.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_35849413
nja bij mij denken die wijven altijd dat ze me wel even "om hun vinger" kunnen winden... dan neuken we paar weken... en dan worden ze pissed off als je ze zonder pardon je huis uit flikkert en dan willen ze niet meer neuken. .
pi_35849674
Het woord fuckbuddy is wel heel erg tenenkrommend, maar al sde definitie is een vriendschap incl. seks zonder relatie dan heb ik dat wel gehad. Nu ongeveer 4-5 jaar geleden deelde ik zo af en toe het bed met een leuke vriend. Hij was goed in bed, ik was goed in bed. Het was leuk. Ik geloof niet dat één van ons ooit de neiging had om de ander als partner te zien We hebben nog steeds af en toe gewoon contact, maar ik heb nu een vaste relatie en hij ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:09:01 #60
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35849868
Wat zij zegt
Soms weet ik niet eens wanneer fuckbuddies zijn ophoudt en een relatie begint. Sowieso is dat bij mij niet zo strak afgebakend.
pi_35849955
Vrouwen die liefde en seks gescheiden kunnen zien . .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:11:23 #62
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_35849959
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Het woord fuckbuddy is wel heel erg tenenkrommend, maar al sde definitie is een vriendschap incl. seks zonder relatie dan heb ik dat wel gehad....
Ik zie persoonlijk 2 soorten:
a) een persoon waar je alleen je lusten op botviert (en wederzijds) maar verder niks
b) een persoon waar je dus seks mee hebt, maar ook andere leuke dingen mee doet, meer een vriendschap met iets extra's zeg maar.

Persoonlijk vind ik optie "b" iets fijner, maar dat kan komen omdat ik vrouw ben...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:13:39 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35850029
Ik ken alleen versie twee.
pi_35850645
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef kastanova het volgende:
ja, dat scheelt echt een boel .
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:39:29 #65
140546 Flyswatter
Field mice, head lice
pi_35850761
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef kastanova het volgende:
Bestaat niet.
Don’t think twice ’bout whatever keeps you itchin'
pi_35850872
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:39 schreef Flyswatter het volgende:

[..]

Bestaat niet.
oh echt wel .
van die nymphos
pi_35850940
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:39 schreef Flyswatter het volgende:

[..]

Bestaat niet.
Jawel... De eerste maand ofzo nog wel... Daarna gaat het meestal mis...
  woensdag 8 maart 2006 @ 17:46:27 #68
140546 Flyswatter
Field mice, head lice
pi_35850963
Het bestaat niet.

Vrouwen die hun gevoelens niet tonen, die bestaan dan wel weer. Maar ook niet te lang.
Don’t think twice ’bout whatever keeps you itchin'
pi_35850995
Ik heb ook een fuckbuddy, hoewel ik het woord idd wel erg tenenkrommend vind klinken
We hebben seks en daar houdt het mee op. Wel de lusten niet de lasten...
Heb ook geen zin in een serieuse relatie en hij is geen persoon waar ik op zou kunnen vallen. Ik ook niet voor hem, dus gaat al een tijd prima zo.
pi_35851024
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 09:40 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik zoek ook nog een fuckbuddy voor erbij. Een vriendin om ook de lasten mee te delen heb ik al
Nou, wie weet vind je wel iemand via fok! Ik deel tegenwoordig de lusten en de lasten met 1 persoon, ik hou niet zo van al die drukte.

Fuckbuddies is trouwens wat mij betreft niet gebaseerd op wederzijds respect.
pi_35851056
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]...Fuckbuddies is trouwens wat mij betreft niet gebaseerd op wederzijds respect.
Waarom niet? Je respecteerd elkaars lusten, dat is toch genoeg?
pi_35851077
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:46 schreef Flyswatter het volgende:
Het bestaat niet.

Vrouwen die hun gevoelens niet tonen, die bestaan dan wel weer. Maar ook niet te lang.
Dus alle vrouwen die aan one night stands doen zijn nog diezelfde avond in de kroeg smoorverliefd geworden?

Uhuh .
pi_35851137
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Fuckbuddies is trouwens wat mij betreft niet gebaseerd op wederzijds respect.
Vrouwen die zo gaan zeiken zullen sowieso nooit een seksrelatie aangaan .

'Euuuh, kijk, ik wil dat je me helemaal uitwoont en dan weer oprot, maar ik zou het op prijs stellen als je me dan tussendoor nog wel af en toe ff respecteert'

.
pi_35851143
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 17:46 schreef Flyswatter het volgende:
Het bestaat niet.

Hmm, dat jij nog nooit een vrouw bent tegengekomen die alleen maar sex met je wil, betekent niet dat ze niet bestaan eh ^^ ?
pi_35851210
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:11 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

ik dacht dat jij homo was
!

Hoe dat zo?! Hoe kom je daar bij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')