quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:44 schreef Woelli het volgende:
Danst hij in het 2de seizoen weer met Lieke?
Dat maakte het juist extraquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Het klinkt toch fantastisch. Alleen ze moest wat minder aan haar jurkje punniken.
Zekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat maakte het juist extra.
Think was echt verreweg het beste optreden van de avond.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Beast of Burden was toch wel het beste van Ellen vanavond.
Vond haar eerste nummer iets beterquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Beast of Burden was toch wel het beste van Ellen vanavond.
Hoeveel ook alweer 7 ofzo tochquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als de caps straks online komen, hou dan wel in de gaten dat de TV er kilo's bij doet![]()
.
Doe maar 15quote:
Graatmagerquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zou ook zomaar kunnen![]()
Hoe dun zou Sugar lee hooper in het echt zijn dan![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:52 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zou ook zomaar kunnen![]()
Hoe dun zou Sugar lee hooper in het echt zijn dan![]()
Doe jij eens wat positiever wordenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is de intro van Flashdance eigenlijk afschuwelijk lelijk.
Ik vind ze alle 3 verschrikkelijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is de intro van Flashdance eigenlijk afschuwelijk lelijk.
Hmm, sta niet echt te springen bij het idee eigenlijk dat dat gebeurt, maarjaquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als de caps straks online komen, hou dan wel in de gaten dat de TV er kilo's bij doet![]()
.
Ik heb het niet over Floortje, maar dat nummer zelf. Ook het origineel is zo lelijk in het beginquote:
Gaat me niet om Floortje, Erik. Maar ik zie je zo vaak van zulke negatieve opmerkingen posten. Vandaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Floortje, maar dat nummer zelf. Ook het origineel is zo lelijk in het begin. Rustig maar, ik hou het nog even beleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |