waarom niet, hij is tofquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: je mag niet over clieten lullen, maar dat boeit voor jou niet meer
alles kanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:21 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja. maar als het interieur en de kleur niet bevalt wordt het weer prijzig om de boel te wisselen / overspuiten. en sommige opties kun je achteraf niet of nauwelijks inbouwen.
wat heb jij gedaan op wikipedia?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meer dan 10.000 euro voor een neppe Jeep uit 1960![]()
Nou ja, het is dan ook bij de Landwind delaer
quote:
Alex Miedema
Hoi Zanaq,
Ik zie dat je de pagina over Alex Miedema gekenmerkt hebt als nuweg. Zou je dit ook aan kunnen geven op de lijst met te verwijderen pagina's (link zit in het geplaatste sjabloon), alsook het artikel markeren als gecontroleerd? Desnoods kun je ook het best een boodschap achterlaten op de overlegpagina van de anonieme gebruiker. Zo weten moderatoren hoeveel een bepaalde gebruiker al heeft geprutst aan andere pagina's.
Groeten, Annabel 26 jan 2006 14:26 (CET)
Ik heb het idee dat én het sjabloon plakken én vermelden dubbelop is. ik doe meestal maar één van de twee.
Ik zal eens kijken of de gebruiker meer geprutst heeft, dat is een handige tip, bedankt. -- Zanaq (?) 26 jan 2006 14:28 (CET)
Dat laatste dus voor dit geval niet meer: hij is {reedsweg}. -- Zanaq (?) 26 jan 2006 14:29 (CET)
Je moet hun siet eens bekijken http://www.devrij.net En ze hebbe land wind stickers op hu Xsara geplaktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:19 schreef jozef444 het volgende:
Landwind dealerdat durf je toch ook gewoon niet op je showroom te plakken
Met wat mensen van de SC hier aan het 'zandbakken'geweest naar aanleiding van de kabouterbaardenwikipediaquote:
en dat konden ze niet eens waarderen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met wat mensen van de SC hier aan het 'zandbakken'geweest naar aanleiding van de kabouterbaardenwikipedia
Battlefield 2 trekt mijn pc nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
Zo fijn gebattlefield met de Band Of Fokkers clan![]()
Het is zo vetquote:
Battlefield 1 vond ik idd wel stoerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is zo vet![]()
In de helicopter (apache) boven dat veld iedereen uitmoorden
Ze laten mij altijd vliegen omdat ik dat wel kan
jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Ben ik de enige die dit een enorm lekker wijf vind
Battlefield 1 was inderdaad al heel goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Battlefield 1 vond ik idd wel stoer
ik heb alleen geen zin meer om mijn pc te moeten upgraden voor spelletjes![]()
ik kon nooit landen met die kut vliegtuigenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Battlefield 1 was inderdaad al heel goed
Die oude vliegtuigen gingen ook wat langzamer
Die F22's en F35's ofzo van nu gaan veel te hard
ik zit halvers halvers Goodfellas te kijkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze speelt in heel veel films....En ook goed enzo![]()
SBS numilf
alleen niet een goede foto:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Ben ik de enige die dit een enorm lekker wijf vind
Dat bommen gooien ging op een gegeven moment perfect....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kon nooit landen met die kut vliegtuigen![]()
ik raakte ook amper wat, behalve in die grotere waar 1ntje kon vliegen en de anderen onderin in de geschutskoepel zat![]()
was inderdaad geen topfotoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
alleen niet een goede foto:
[afbeelding]
zo jong is ze nu ook weer niet eigenlijk, maar ze ziet er nog wel goed uit
mwahquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
alleen niet een goede foto:
[afbeelding]
zo jong is ze nu ook weer niet eigenlijk, maar ze ziet er nog wel goed uit
sniperen vond ik altijd geweldig.... krijg nu zin om te spelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat bommen gooien ging op een gegeven moment perfect....
Was gewoon het juiste moment droppen die hap
Die hele grote plane was wel vet ja om de boel mee plat te gooien
Sniperen is nu nog vetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
sniperen vond ik altijd geweldig.... krijg nu zin om te spelen![]()
nee is redelijk recent. stond geen datum bij, maar niet ouder dan een paar jaartjes.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
was inderdaad geen topfoto
Maar zo jong als ze is op jou foto is al tijdje terug denk ik
dude, hou opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sniperen is nu nog vet
Met de Unlock snipergun kun je door armored glass van de heli schieten
Als hij stil voor je hangt en met een beetje geluk kun je de piloot aan gort schieten
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
dude, hou op
ik had laatst BF2 gedownkoopt, helaas was het 1 grote schokkende bende.
wat voor PC heb je?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]dude, de gast die voorin de apache zit kan gestuurde mega raket afsturen
![]()
Stil hangen voor/naast/achter een tank en sjoeeefff bam![]()
doe mij dan wat onderdelen over als je zover bentquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
Amd xp 3000+ @ 2.4 ghz 1 gb ram en Ati X800 pro @ ati X800 XT
Is onderhand wel aan vervanging toewant 64 man servers kan ik niet echt aan
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
Amd xp 3000+ @ 2.4 ghz 1 gb ram en Ati X800 pro @ ati X800 XT
Is onderhand wel aan vervanging toewant 64 man servers kan ik niet echt aan
Je moet up to date blijven een beetje hequote:
Zal aan je denken bij de verkoopquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:36 schreef M5 het volgende:
[..]
doe mij dan wat onderdelen over als je zover bent
mjah maar het is voor mij alweer 5/6 jaar geleden. Dus als ik update moet ik gelijk mobo,cpu en geheugen doen anders heb ik er niks aanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je moet up to date blijven een beetje he
Als je het in delen update merk je het niet eens
Eerst Mobo + CPU dan tijdje later videokaart... en zo ga je elk jaar verder
videokaart gaat nog wel bij mij, derest alleen nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:39 schreef M5 het volgende:
ik moet ook weer eens updaten eigenlijk. maar geen zin om er veel geld in te stoppen. moet dan weer een nieuw moederbord hebben, nieuwe processor, nieuwe videokaart, etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |