heet ie ook nog eens Alex??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alex Miedema is een VVD-er in Amsterdam, klopt ja.
hoe is je slapeloosheid?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:57 schreef ook_gek het volgende:
Yo vrienden![]()
* ook_gek gaat vanavond weer op stap
gozert leef jij ook nogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:57 schreef ook_gek het volgende:
Yo vrienden![]()
* ook_gek gaat vanavond weer op stap
Ja, de hufter. google maar eens. Daar word HIJ niet blij van.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, de hufter. google maar eens. Daar word HIJ niet blij van.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=alex+miedema&btnG=Google+zoeken&meta=
ja wat denk jij danquote:
Wegens verveling ga ik op dinsdag avond maar op stap. Dus beantwoord je eigen vraag maarquote:
is het ook familie of heeft hij gewoon de zelfde naam?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, de hufter. google maar eens. Daar word HIJ niet blij van.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=alex+miedema&btnG=Google+zoeken&meta=
Dat de vogelpest misschien ook door PTA was gegaan, of de ophokplicht net wat je wilquote:
je weet het he. Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:01 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Dat de vogelpest misschien ook door PTA was gegaan, of de ophokplicht net wat je wil
jij en ik zijn daar toch t levende bewijs van ?quote:
ik vind hem wel stoer... alleen zou ik echt het geld er nooit voor over hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef M5 het volgende:
43.900 euro voor 'n Mini
beeeeeetje zonde van het geld![]()
nee, en moet ie niet doen ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
had ie je gemailt dan?![]()
wat een trol trouwens![]()
![]()
218 pk in een mini is best leuk ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind hem wel stoer... alleen zou ik echt het geld er nooit voor over hebben
alleen naamgenootquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:00 schreef M5 het volgende:
[..]
is het ook familie of heeft hij gewoon de zelfde naam?
ik zou sowiezo niet zo snel een nieuwe auto kopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:13 schreef M5 het volgende:
[..]
218 pk in een mini is best leuk ja.en het ziet er ook wel ok uit.
Maar voor dat geld kun je zoveel mooiers kopen met zoveel meer pk's
Afschrijving eeh, net bij de dealer de deur uit, en hoppa paar duizend euro erafquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zou sowiezo niet zo snel een nieuwe auto kopen![]()
financieel gezien ook niet![]()
meer dan 10.000 euro voor een neppe Jeep uit 1960quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef M5 het volgende:
43.900 euro voor 'n Mini
beeeeeetje zonde van het geld![]()
Dat ding is best coolquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meer dan 10.000 euro voor een neppe Jeep uit 1960![]()
Nou ja, het is dan ook bij de Landwind delaer
ach je kan achteraf natuurlijk in je 2de hands bak gaan sleutelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Afschrijving eeh, net bij de dealer de deur uit, en hoppa paar duizend euro eraf
Alleen kun je als je een nieuwe bak koop wel alles zelf bepalen, bij een 2e hands moet je net een auto tegenkomen die je bevalt.
Ik wou zeggen: je mag niet over clieten lullen, maar dat boeit voor jou niet meerquote:
Mja. maar als het interieur en de kleur niet bevalt wordt het weer prijzig om de boel te wisselen / overspuitenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach je kan achteraf natuurlijk in je 2de hands bak gaan sleutelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |