oja hoeveel sc's moet ik weer meedraaien voordat die brakke 340 soep der weer terug in magquote:
Jaquote:
Daar gaat TF over.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:23 schreef jozef444 het volgende:
[..]
oja hoeveel sc's moet ik weer meedraaien voordat die brakke 340 soep der weer terug in mag
jezus, regel 1 als je blauw wordt, thafreak wegwerkenquote:
Aan je auto gesleuteld ?quote:
nuongirl is niet vrouwelijk genoegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Kun je dan geen vrouwelijk naam regelen
![]()
Godver mij werd het volgende verteld:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef jozef444 het volgende:
[..]
jezus, regel 1 als je blauw wordt, thafreak wegwerken![]()
ah ja das de alternatieve als ze je mogenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Godver mij werd het volgende verteld:
jezus, regel 1 als je blauw wordt, thafreak pijpen, masseren en gehoorzamen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja sorry misschien lag het toch aan mij![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:23 schreef jozef444 het volgende:
[..]
oja hoeveel sc's moet ik weer meedraaien voordat die brakke 340 soep der weer terug in mag
stuk of 300 slowchatsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef jozef444 het volgende:
[..]
jezus, regel 1 als je blauw wordt, thafreak wegwerken![]()
lelijk is ie he ?quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
zeker niet als je iemand gaat machtigen
zo, je hebt je stem weer laten horen knul?quote:
niet in het openbaar vertellenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Godver mij werd het volgende verteld:
jezus, regel 1 als je blauw wordt, thafreak pijpen, masseren en gehoorzamen
toch maar weer eens aan wat mensen belastend bewijs gaan vragenquote:
Nietus, wij zijn er nog langs gelopen richting de metroquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:28 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ach een lekker loopje na het eten. Was ook alweer een paar jaartjes geleden dan ik voorbij mijn middelbare school ben gelopen
VVDquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:28 schreef vlad het volgende:
[..]
zo, je hebt je stem weer laten horen knul?![]()
wat is het geworden?VVD of leefbaar amsterdam?
![]()
dat was toch alweer paar jaartjes geleden?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nietus, wij zijn er nog langs gelopen richting de metro![]()
ohjaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat was toch alweer paar jaartjes geleden?
ik heb er heel gewerktquote:
mijn ouders ookquote:
je hoort er imo gewoon tussen, je hebt iig genoeg posts gehad in de slowchatquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:30 schreef jozef444 het volgende:
[..]
toch maar weer eens aan wat mensen belastend bewijs gaan vragenof moet ik nu ook maar eerst eens pijpen, masseren the whole nine yards
![]()
nu wel jaquote:
De foto's daarvan hebben de SA'squote:
en dan dacht ik echt eens rust te hebben van die SA'squote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn ouders ook![]()
ik heb op m'n maat gestemd die wethouder was toen ik hem chauffeurde. Super relaxte kerel, zat altijd te snaken op zijn nokia achterin![]()
Jij zat in je Nuon tijd ook de hele tijd te internetten dusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
ik heb er heel gewerkt
En heb als souvenier nog deze nickname
Nou het internet was bij ons afgesloten, dus we hadden alleen intranet en de mailquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij zat in je Nuon tijd ook de hele tijd te internetten dus
ja idd, die anderen zaten stukken door te nemen, notities te maken, koffie te drinken, conferance calls en mij tegelijk de weg te wijzenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:36 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
Andere nemen even de stukken door, hij Snaked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |