nu verpest je haar kansen jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan moet Sjoem verrekeste snel aan worden genomen, kan ze mooi gaan lekken hier
Ik heb em al een poosje niet meer gezien/gehoort, maar hij krijgt een grote broer erbijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef jozef444 het volgende:
Eej maar peuj vertel wat ga je doen en draait ie TR nog steeds want daar moest ik nog s voor langskomen
ah tell me wat voor 1quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em al een poosje niet meer gezien/gehoort, maar hij krijgt een grote broer erbij![]()
Ik ga International Business and Management Studies doen in Utrecht
de avatarsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
zelfs filmpjes erbij, mooi compleet
en geen bus, bouwvoertuig, vrachtauto of vliegtuig
En de rest van de sport-crew lurkt mee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:Hugo
wat doen die Sport SAs ineens in de SC?
wacht maar als ik hier weer lang blijf rondhangen dan krijg je me weer op'squote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
zelfs filmpjes erbij, mooi compleet
en geen bus, bouwvoertuig, vrachtauto of vliegtuig
msnquote:
hush hush terug in het sporthok jijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef jozef444 het volgende:
[..]
wacht maar als ik hier weer lang blijf rondhangen dan krijg je me weer op's
spreek me maar ff aanquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En de rest van de sport-crew lurkt mee.
ik ben een vrouw jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef BaraCuda het volgende:
Waar komen al die sporters vandaag?
Wij zijn allemaal lamlullen zonder fiets en a sportief
wat dacht je van aansprekenquote:
Gatver, ik dacht dat er alleen elitaire sport crew hier kwamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En de rest van de sport-crew lurkt mee.
mja ik riep toch dat ik ze nog af moest richten, nu denken ze dat ze allemaal "zomaar" hier in mee mogen postenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gatver, ik dacht dat er alleen elitaire sport crew hier kwamNu moet ik mn handen gaan wassen
We zijn niet eng of vies hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gatver, ik dacht dat er alleen elitaire sport crew hier kwamNu moet ik mn handen gaan wassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |