Mobo = 200 a 300 euro cpu = 200 a 300 Up to date video kaart = 400 a 500quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah maar het is voor mij alweer 5/6 jaar geleden. Dus als ik update moet ik gelijk mobo,cpu en geheugen doen anders heb ik er niks aan![]()
mja. 't allemaal gewoon net niet, en relaxed de nieuwste games af en toe spelen is er niet meer bij.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
videokaart gaat nog wel bij mij, derest alleen niet
zit net te kijken:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mobo = 200 a 300 euro cpu = 200 a 300 Up to date video kaart = 400 a 500
Pentium mot ik nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
zit net te kijken:
mobo:100 euro
cpu: 250 euro
geheugen:100 euro
heb nog een Ati 256 mb kaart dus die gaat nog. Alleen derest niet, PIV 1.7 , 512 ram![]()
ik moet niks van amdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Pentium mot ik nieten ati ook nooit meer
Wat wil je dan ipv van ATI? Nvidia?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Pentium mot ik nieten ati ook nooit meer
Ja kan wel, op lage resolutie enzo...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:45 schreef ThaFreak het volgende:
pentium 3.0ht, 2 gig geheugen en een overgeklokte radeon 9800xt en kan gerust nog alle spellen spelentoch is het systeem een jaar of 2 oud volgens mij.....
de fannetjes op mijn geforce gingen uit hun lagers lopen, werd een tering herriequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die ati die ik heb ik gewoon dikke poep
Geforce heb ik nooit problemen mee gehad.
Alleen maar irritant al dat kutlichtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
de fannetjes op mijn geforce gingen uit hun lagers lopen, werd een tering herrie
proberen zelf te fixen maar het werd alleen maar erger
toen maar een ati gekocht, pas nadat ik hem erin had zitten en pc aanzette zag ik dat er blauw licht uit kwam![]()
dat zal ik nou nooit snappen die neon gekte![]()
Anders zet je je pc misschien uit?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen maar irritant al dat kutlicht
Ik heb al m'n lampjes afgeplakt omdat ik anders snachts niet kan slapen
Als het je niet boeit maakt het ook geen barst uitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:52 schreef PeuRac het volgende:
Lekker interessant die pc shit, als ik vertel waar ik op draai vallen jullie van je stoel van het lachen
pc gaat uit als ik ga pittenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen maar irritant al dat kutlicht
Ik heb al m'n lampjes afgeplakt omdat ik anders snachts niet kan slapen
ik heb een xbox gekocht voor games, maar het enige wat ik daarmee nu doe is films streamen met xbox media centerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als het je niet boeit maakt het ook geen barst uit
Maar aangezien ik van gamen houd moet het gewoon goed zijn
ze heeft een poephoofdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Ben ik de enige die dit een enorm lekker wijf vind
dat deed ik vroegahquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee dude, snachts koop ik films enzo
Het boeit me wel, maar ik kan er op msn'n, e-mailen en fokken, alles waar ik em voor nodig heb, als ik straks weer ga studeren, koop ik een laptop met alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als het je niet boeit maakt het ook geen barst uit
Maar aangezien ik van gamen houd moet het gewoon goed zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |