lekker gewerkt Q?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:32 schreef Q. het volgende:
Ja, daar ben ik.
Nee. Was weinig te doen. Wel lekker mailtjes naar collega's sturen over hoe kut het werk is.quote:
Hehe, heb ik ook een keer gedaan, om ff af te reageren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Was weinig te doen. Wel lekker mailtjes naar collega's sturen over hoe kut het werk is.
kheb rijst met soort zelfverzonne chilli con carnequote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:53 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Iemand nog een dinner tip? (nee Liefie_ , geen cake..)
Het experiment is onthult!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:56 schreef MoChe het volgende:
[..]
kheb rijst met soort zelfverzonne chilli con carne![]()
Ik zat wel aan iets macaroni achtigs te denken (iets met een zo kort mogelijke kooktijd..aangezien ik 8 uur pas thuis ben en niet te veel tijd in het koken wil steken..)quote:
tomatenspulletje uit blik, teentje knoflook, uitje, wat suiker peper zout en natuurlijk oregano en basilicum en een scheutje witte wijn en dan pasta er bij klaaaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zat wel aan iets macaroni achtigs te denken (iets met een zo kort mogelijke kooktijd..aangezien ik 8 uur pas thuis ben en niet te veel tijd in het koken wil steken..)
ik ga het nu eten... je hoort of het wat is gewordenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:58 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Het experiment is onthult!receptje?
Wat hip, ik moest mij op fysieke kracht naar een stemlokaal begeven.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:15 schreef Polen het volgende:
Mijn stem is verstuurd.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:05 schreef liefie_ het volgende:
en frezer je kunt t komen halen!
quote:ik begin een caketaria of zo..
Idem dito.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef nozem het volgende:
Ik ga zometeen stemmen, het is hier om de hoek, maar toch ben ik lui.
Ik ook, helaasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat hip, ik moest mij op fysieke kracht naar een stemlokaal begeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |