een smoes verzinnen en hopen dat ze er in trappen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:28 schreef Platina het volgende:
Gasten ik heb een probleem.
Ik had me account verkocht op me allereerste weer terug te kopen.
Vertrouwend dat de guildleader die me account kocht het geld wel zou overmaken, nou niet dus. Ik wil nu dus iig me account back.
Secret question gaat niet, Password en Email dus ook niet.
Nu heb ik alleen me Authenticaion key, bellen gaat atm niet want de lijn is bezet ofzo. Wat moet ik doen? Help me
Sure, geen probleem. Maar wat krijgen we er dan voor terug?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:38 schreef seto het volgende:
[..]
Hunter die op je afloopt en een freezing trap op je voeten gooit is pas belachelijk
Ik snap deze nerf zelf ook niet echt, kon er zelf nog wel omheen lopen als ik zag dat een hunter er 1 plaatste. FD+trap mag wel generfed worden imo.
Haha! Sinds ik exalted ben bij Defilers vind ik AB ook niet veel meer aanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:14 schreef Richardfun het volgende:
EXALTED BIJ AV. Zo, die BG doe ik echt nooit meer!
Ik heb er nog 1 nodig, maar dropt nooitquote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef Gloeidoos het volgende:
Loot je een keer Libram of Focus, wil niemand hem hebben voor een prijs boven de 350g![]()
Zit er bijna aan te denken om m naar mn lvl 40 warlock te sturen.....
\quote:Op maandag 13 maart 2006 10:14 schreef Tain het volgende:
Level 37 met mijn hunter en nu een 928 aimed shot crit gedaan
Pvp'en op lvl 60 is door al die verschillende soorten kwaliteit items totaal ongebalanceerd geworden helaas.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:26 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
[..]
\
harde zaken op dat level![]()
Heb je ook met warriors die hun execute rond de 1000 al critten rond dat level. Mijn Warrior van lvl 44 crit record is rond de 1600.
De hoogste crit die tegen mij is gedaan kwam ook van een warrior af, in AB sta ik blij Fireballs te schieten en mensen te sheepen. Komt meneer de full uber epic warrior er aan, Guenen crits you for 2281 , Guenen Execute crits you for 9482 . You die. FIJN!
Gratz !quote:Op maandag 13 maart 2006 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Woei eindelijk 8/8 Felheart.
Weet je dat zeker ?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:59 schreef burger het volgende:
[..]
Gratz !
In voor een duel met een human mage ?
Ben dus heel erg benieuwd wat er voor content gaat komen voor 61-70 met de expansion en het zal me op zich niks verbazen als de 61-68 items slechter of net iets beter zijn dan de items uit AQquote:Op maandag 13 maart 2006 10:38 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Yup soms is het echt niet grappig , helemaal als je daar staat als net lvl 60 en er komt zo'n mage op je af met full +dmg gear en 2 +dmg imba trinkets , die cast ff een pyroblast die crit voor 3500![]()
Maar die trinkets worden generfd.
vandaar mijn nieuwe hunterquote:BG is grappig op level 30 ofzoniemand een mount, overal shamans en druids in cat form aant rennen
Yup ik weet t zekerquote:Op maandag 13 maart 2006 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker ?
En hoe heet je mage ?
Haha ben jij Dorak ?quote:
Hehequote:Op maandag 13 maart 2006 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haha ben jij Dorak ?
Chain-sheeper !!!! haha, dat kan ik me nog goed herinneren in AB.
Slacker!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
speelt er iemand @ balnazar?
wil wel weer keer beginnen, kan nog toch april spelen, maar heb al 4 weken het spel niet meer aangeraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |