Ik trek m'n bod weer in, ik heb net een sapcentrifuge kunnen kopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:01 schreef Dribbel_ het volgende:
2 kamelen
Ik dacht dat je een stelling ging poneren.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:09 schreef renz0r het volgende:
Ruilen voor mn 17jarige blonde geile knappe buurmeid?
Drink ze bier ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
!
Ik heb nog een mooi Duits meisje in de aanbieding?
Dan heeft hij er in elk geval 1quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:14 schreef martinlutherking het volgende:
Het zijn er twee, schele.
Aahja die ken ik wel! Deal!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]!
Ik heb nog een mooi Duits meisje in de aanbieding?
Je kan ze toch niet los van elkaar zien.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:20 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nou dan heeft hij er in elk geval 1
Ik zie ze anders allebei apart. Stel dat er eentje uit elkaar valt, dan heeft hij er in elk geval nog 1 over. Ik zeg stel, dus dan is de kans al 50 % (stel-ling) en dan heb je er toch zeker nog 1 over.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:21 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Je kan ze toch niet los van elkaar zien.![]()
Ik deel die mening niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:23 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik zie ze anders allebei apart. Stel dat er eentje uit elkaar valt, dan heeft hij er in elk geval nog 1 over. Ik zeg stel, dus dan is de kans al 50 % (stel-ling) en dan heb je er toch zeker nog 1 over.
Ik vind dat de stelling toch wat weinig inhoud heeftquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:27 schreef remlof het volgende:
Ik vind het een schappelijke stelling!
Misschien moeten we in dit topic zelf inhoud geven aan de stelling. Wie weet was dit wel het uitgangspunt van TSquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind dat de stelling toch wat weinig inhoud heeft
ik vul de emmer met baggerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:34 schreef Integrity het volgende:
[..]
Misschien moeten we in dit topic zelf inhoud geven aan de stelling. Wie weet was dit wel het uitgangspunt van TS. Ik heb een emmer tot mijn beschikking, deze plaats ik in de stelling.
We hebben dus al een emmer!
Leuk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:34 schreef Integrity het volgende:
[..]
Misschien moeten we in dit topic zelf inhoud geven aan de stelling. Wie weet was dit wel het uitgangspunt van TS. Ik heb een emmer tot mijn beschikking, deze plaats ik in de stelling.
We hebben dus al een emmer!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:08 schreef c0nd0r het volgende:ik klikte, en dacht serieus dat dit van enig niveau zou zijn
Nu ga ik me in een hoekje schamen..
Heb jij eigenlijk als eens een topic gemaakt (van niveau)quote:
Een vaas en een emmer... er kan nog meer bij! Jongens wat leggen we nog meer in de stelling?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk.Mag ik er ook iets in zetten? Dan heb ik nog wel een vaas. Die zet ik er ook in. Als 't mag.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |