Zelf bedacht moraal, aandikken met allerlei informatiequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:51 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Waarom zou je dit uit je nek lullen?
Prima, zolang er geen namen bij staan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:53 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hoe zouden jouw "bronnen" het vinden dat deze informatie via jou op een forum terecht komt?
Weet iedereen binnen die bronnenkring van dit gegeven af. Je zegt feitelijk namelijk dat Nintendo contact heeft opgenomen binnen PvdA. Stel dat de mensen binnen die kringen deze informatie tot hun beschikking hebben, dan lijkt het mij een 'selective few'. Dan lees je het terug op FOK! Wie o wie heeft dan zijn of haar mondje voorbij gepraat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prima, zolang er geen namen bij staan.
Waarom zou jij je daar druk over maken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:57 schreef Integrity het volgende:
[..]
Weet iedereen binnen die bronnenkring van dit gegeven af. Je zegt feitelijk namelijk dat Nintendo contact heeft opgenomen binnen PvdA. Stel dat de mensen binnen die kringen deze informatie tot hun beschikking hebben, dan lijkt het mij een 'selective few'. Dan lees je het terug op FOK! Wie o wie heeft dan zijn of haar mondje voorbij gepraat?
Antwoord op de vraag zou wel leuk zijn. Je lult maar wat uit je nek, da's duidelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou jij je daar druk over maken?
Als dat zo zou zijn, waarom zou jij je daar druk over maken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:54 schreef Integrity het volgende:
[..]
Antwoord op de vraag zou wel leuk zijn. Je lult maar wat uit je nek en de mensen hier geloven je ook nog.
Zou je antwoord willen geven op die ik stelde?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, waarom zou jij je daar druk over maken?
Heb je de PvdA al gebelt met de vraag naar het nintendo filmpje, muilheld?
Nee, dat weet ik wel zeker van niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:06 schreef Sidekick het volgende:
Het is toch niet dezelfde bron die SCH ook periodiek gebruikt?
LOLquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:13 schreef Integrity het volgende:
Dag Pietje Verdrietje, ik heb je tip opgevolgd en ik heb gebeld naar de PvdA. Naar vele omwegen (van Den Haag naar Amsterdam) heb ik de makers van het filmpje zojuist gesproken. Ik heb ze deze situatie uitgelegd en ik heb te horen gekregen dat het via het gerecht niet vervolgd mag worden omdat dit een parodie is. Met andere woorden: JE LULT UIT JE NEK, PIET!
Situatie is opgelost, wat mij betreft komt er een slotje.
Ik ben benieuwd wat Nintendo daarvan te zeggen heeft, maar dat hoor ik vanavond welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:13 schreef Integrity het volgende:
Dag Pietje Verdrietje, ik heb je tip opgevolgd en ik heb gebeld naar de PvdA. Naar vele omwegen (van Den Haag naar Amsterdam) heb ik de makers van het filmpje zojuist gesproken. Ik heb ze deze situatie uitgelegd en ik heb te horen gekregen dat het via het gerecht niet vervolgd mag worden omdat dit een parodie is. Met andere woorden: JE LULT UIT JE NEK, PIET!
Situatie is opgelost, wat mij betreft komt er een slotje.
Ik heb ze de hele situatie uitgelegd, het zou me overigens niet verbazen dat de makers straks zelf een post maken. Ze zijn bekend met het FOK! forum. Ze wilden in 1e instantie niets vertellen, totdat ik de situatie uitlegde met de door mij eerder bekritiseerde "bron".quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Heb ik daar wat over gezegt? Lees de openingspost nog eens.
Ik denk dat ze beter eerst met hun juridische adviseurs kunnen gaan praten voordat ze wat gaan lopen roepenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:17 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik heb ze de hele situatie uitgelegd, het zou me overigens niet verbazen dat de makers straks zelf een post maken. Ze zijn bekend met het FOK! forum. Ze wilden in 1e instantie niets vertellen, totdat ik de situatie uitlegde met de door mij eerder bekritiseerde "bron".
Dat zal mij jeuken..quote:Daarnaast... als jij dit al wist, waarom zeg je dat dan niet in je post of verder reactie? Jouw geloofwaardigheid is bij mij tot het 0 punt gedaald.
Dit hebben ze van tevoren al uitgezocht, anders begon die jongen niet over parodie en recht. Mocht er wel een juridische rompeslomp komen, dan komt dat vanzelf wel in de pers. Bedankt voor je tip om de PvdA te bellen jongen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter eerst met hun juridische adviseurs kunnen gaan praten voordat ze wat gaan lopen roepen
[..]
Dat zal mij jeuken..
heb je door dat je hiermee mij OP bevestigt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:23 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dit hebben ze van tevoren al uitgezocht, anders begon die jongen niet over parodie en recht. Mocht er wel een juridische rompeslomp komen, dan komt dat vanzelf wel in de pers. Bedankt voor je tip om de PvdA te bellen jongen.![]()
Van 1 kant van het verhaal bedoel jequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
heb je door dat je hiermee mij OP bevestigt?
Dankjewel
Hmm, ik lees toch iets heel anders in je OP:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
heb je door dat je hiermee mij OP bevestigt?
Dankjewel
Dat is een aannamequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:26 schreef Integrity het volgende:
[..]
Van 1 kant van het verhaal bedoel je. Die insiders van je moeten van de partij van Nintendo Nederland komen.
Have funquote:Nou vooruit, dan bel ik hen ook ff.
Dat is geen aanname, omdat ik zojuist de makers van dat filmpje gesproken heb. Welk gedeelte snap jij niet aan het gepleegde telefoontje? Nintendo bel ik later, ik ben nu op mn afstudeerplek en vanavond moet ik werken, ik wil in tussentijd ook ff stemmen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |