Held.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:55 schreef Litso het volgende:
Hoi.
Zeg, crewmember, komt er ook eenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:55 schreef Litso het volgende:
Hoi.
Voor zover ik weet niet. Dan wordt het vanzelf een gewoon topicquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeg, crewmember, komt er ook een [afbeelding]-variant met slotje?
ok, ik wist dat ik Doei zou zeggen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:58 schreef Sebasser het volgende:
ok, ik wist dat ik Hoi zou zeggen!
Lang niet gesproken.quote:
tijd is het probleem niet, waaróp, dat moet ik nog ff verzinnen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn stembureau is bij de buren, ik denk dat ik wel ergens wat tijd kan vinden
neh niet zo vaak meer in BeFquote:
op andere tijdstippen ook, mên!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neh niet zo vaak meer in BeF
maarja op dit tijdstip is dit de enige plek waar het nog een beetje gezellig is
Heeft dat minder BeFen te maken met meer beffen of met iets anders?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neh niet zo vaak meer in BeF
maarja op dit tijdstip is dit de enige plek waar het nog een beetje gezellig is
was dat maar waarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heeft dat minder BeFen te maken met meer beffen of met iets anders?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
jawel hoor
ik heb geen zin om te gaan slapen
ik kwart voor 7!!,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ookal weet ik dat ik redelijk vroeg op moet
quote:
Ow, dan valt half 9 nog meequote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik kwart voor 7!!,
maar mezelf kennende wordt het 5 voor half 8 en dan haasten om de trein van 7.48 te halen
jammer dat die plaatjes het niet doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:50 schreef cerror het volgende:
WIST JE DAT
[afbeelding]
DE VADER IS VAN
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
(die eerste is van Airplane en Hotshots.)
(2e is van The big lebowski en Starman.)
Shut up.quote:
we weten het al hoorquote:
ik moet ook te vroeg opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet vroeg op maar ik ben zo chagrijnig als hel.
Zuigkracht als een nillfisk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
we weten het al hoor
[..]
ik moet ook te vroeg op
Zat kloontje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet iemand nog een film waar je niét de neiging om te fastforwarden bij krijgt?
*eens.quote:
En nog één.quote:Schop.
mogguh. Ben jij extreem vroeg?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:42 schreef Chowi het volgende:
Goedenmorgen.
Ik werd gewoon voor mijn wekker wakker.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:41 schreef nyny83 het volgende:
Is daar nog een speciale reden voor die je met ons wil delen?
Anyway... vandaag had ik het helemaal voor elkaar hoor, de trein EN de bus reden ALLEBEI op tijd!![]()
Thanx, have fun met wat je ook gaat doen, en laat mij maar alleen achterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik werd gewoon voor mijn wekker wakker.. Maar da's niet erg, ik moet nu gaan.
. Daag! Veel plezier en werk ze vandaag.
Ik word meestal naast mijn wekker wakkerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik werd gewoon voor mijn wekker wakker..
Anders krijg je van mij een pak slaag!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:50 schreef mcDavid het volgende:
fuck... moet nog stemmen morgen!
Straks eerst van half één tot half acht het stemlokaal bemannen.. Helaas kan ik dan niets meer doen dan alleen lief kijken.. Mag de kiezer niet beïnvloedenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:51 schreef Misstique het volgende:
VM!!!![]()
![]()
Ben je dr helemaal klaar voor vandaag?
Spannendquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Anders krijg je van mij een pak slaag!!!
Ik wil je niet boos maken of beledigen of wat dan ook (nouja, knuffelen dan) maar ik ga gewoon niet stemmenquote:
Herindeling in je gemeente??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wil je niet boos maken of beledigen of wat dan ook (nouja, knuffelen dan) maar ik ga gewoon niet stemmen
Ik woon nog geen jaar in deze gemeente, ik ben niet van plan er nog een jaar te blijven, van driekwart van de plannen van de partijen heb ik geen idee wat ik er eigenlijk mee te maken heb, ik heb wel een mening over sommige dingen maar die passen bij zoveel verschillende partijen dat het gewoon geen nut heeft om te stemmen. k weet er te weinig vanaf en ik heb te weinig interesse.quote:
kheb geen info ontvangen met partijprogramma's, en op de website van www.zaanstad.nl kan ik het niet vinden. Meer moeite ga ik er niet voor doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jezus... Hallo zeg.. Waarom niet stemmen??
Trek je stiekem een rood truitje aan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Straks eerst van half één tot half acht het stemlokaal bemannen.. Helaas kan ik dan niets meer doen dan alleen lief kijken.. Mag de kiezer niet beïnvloeden![]()
Dat ook inderdaadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
kheb geen info ontvangen met partijprogramma's, en op de website van www.zaanstad.nl kan ik het niet vinden. Meer moeite ga ik er niet voor doen.
Alsjeblieft: http://www.pvdazaanstad.nl/quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
kheb geen info ontvangen met partijprogramma's, en op de website van www.zaanstad.nl kan ik het niet vinden. Meer moeite ga ik er niet voor doen.
Die site die jij noemt zal geen campagne voeren. Dat is de ambtelijke info voor de inwoners van de stad.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik laat mijn haar wel losquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Trek je stiekem een rood truitje aan..
het is geen protest, maar ik heb gewoon geen zin om er moeite voor te doen als ze er ook geen moeite voor doen om mij te informeren. Geen zin om van alle mogelijke partijen de website met standpunten voor Zaanstad op te zoeken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Je kan dan beter gaan blanco stemmen als je wilt protesteren! De kiesdrempel wordt dan namelijk voor alle partijen verhoogd! Niet stemmen uit protest is dom!!
Dan moet je straks ook niet zeiken!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
het is geen protest, maar ik heb gewoon geen zin om er moeite voor te doen als ze er ook geen moeite voor doen om mij te informeren. Geen zin om van alle mogelijke partijen de website met standpunten voor Zaanstad op te zoeken.
Dat doe ik dan ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan moet je straks ook niet zeiken!!
Elke afdeling doet dat weer op zijn eigen manier. Kan je wel vertellen dat wij met man en macht vorige week (bijna) elke brievenbus gevuld hebben met onze folder (die te gek is, al zeg ik het zelf). Maar zoiets is vrij duur. Ik zie hier op de site dat er wel acties op straat zijn geweest. En de site is beter dan die van onsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook nietIk zeik alleen over het feit dat het blijkbaar teveel moeite is om de mensen even te informeren.
Daarbij: ik heb net moeite voor je gedaan, dus kan je nu voor mij stemmen!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook nietIk zeik alleen over het feit dat het blijkbaar teveel moeite is om de mensen even te informeren.
uit waardering voor je moeite ben ik even dat programma aan het doorlezenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daarbij: ik heb net moeite voor je gedaan, dus kan je nu voor mij stemmen!!!
Allereerst door ze te signaleren! En dan daarna handelen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:33 schreef nyny83 het volgende:
- Zaanstad kent een gemengde samenstelling. Er
wonen mensen die hier geboren en getogen zijn.
Anderen zijn hier van elders in Nederland, uit
Europa of van daarbuiten komen wonen. Allen
dragen bij aan het karakter van de Zaanstreek.
Soms leidt die gemengde samenleving tot
knelpunten. De PvdA wil die knelpunten
aanpakken.
ja leuk... maar hoe dan?
Top!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
uit waardering voor je moeite ben ik even dat programma aan het doorlezen
Daar hoef ik me binnenkort wss niet meer druk om te maken.quote:
ja maar ik wil juist weten hoe ze handelen! Signaleren kan een kind van 8 ook nog wel. Maargoed, de overige punten zijn gelukkig een stuk concreterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Allereerst door ze te signaleren! En dan daarna handelen!
Het kan nog ergerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ja maar ik wil juist weten hoe ze handelen! Signaleren kan een kind van 8 ook nog wel. Maargoed, de overige punten zijn gelukkig een stuk concreter
'quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar hoef ik me binnenkort wss niet meer druk om te maken..
euh... beetje jammer...quote:
Nu net, ons onderdeel van het bedrijf staat in de verkoop en er gaan arbeidsplaatsen verloren. Ik ben één van de gelukkigen die vertrekken mag. Ik was zelf al van plan om weg te gaan en ook al aan het rondkijken, maar nu komt er toch enige druk achter.quote:
Hoe lang heb je nog om rond te kijken, en wat voor iets zoek je?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nu net, ons onderdeel van het bedrijf staat in de verkoop en er gaan arbeidsplaatsen verloren. Ik ben één van de gelukkigen die vertrekken mag. Ik was zelf al van plan om weg te gaan en ook al aan het rondkijken, maar nu komt er toch enige druk achter.
whehe moet je die site eens in FireFox openenquote:
Ongeveer anderhalve maand. Ik zoek iets in de commerciële sector.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog om rond te kijken, en wat voor iets zoek je?
Plaats je CV lekker op monsterboard en zoek hier even tussen: http://jobsearch.monsterboard.nl/jobsearch.asp?brd=1&cy=NL&lid=783&fn=10&q=&sort=rv&vw=dquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ongeveer anderhalve maand. Ik zoek iets in de commerciële sector.
Liefquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Plaats je CV lekker op monsterboard en zoek hier even tussen: http://jobsearch.monsterboard.nl/jobsearch.asp?brd=1&cy=NL&lid=783&fn=10&q=&sort=rv&vw=d
Succes![]()
Ik heb geen vast contract, dus een maand opzegtermijn..quote:Overigens, kunnen ze je er wel op zo'n korte termijn uitwerken? WEet neit of je een vast contract heb, maar dan is de opzegtermijn voor de werkgever meestal wel een stukkie langer.
Zo mn eerste vergadering.. *pen en blocknote in aanslag houdt..quote:
Ik wil het niet weten!! Ik erger me nu al groen en geel!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
whehe moet je die site eens in FireFox openen
Maargoed, programma van de PvdA ziet er wel goed uit, misschien stem ik vanavond wel op ze.
aha op die manier... Meestal is bij een niet vast contract de opzegtermijn een maand, maar aangezien voor de werkgever minimaal de dubbele termijn geldt zouden ze je 2 maanden moeten geven. Maar goed, details, uiteindelijk moet je toch ander werk hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lief![]()
Op de meeste sites heb ik mn CV al geplaatst, moet het alleen weer activeren. Morgen vrij genomen om onder andere dat in gang te gaan zetten.
[..]
Ik heb geen vast contract, dus een maand opzegtermijn..
Mogguh. Succes he.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo mn eerste vergadering.. *pen en blocknote in aanslag houdt..Gaat goed.. mn bazen zijn al 5 min te laat..
Wyfke!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo mn eerste vergadering.. *pen en blocknote in aanslag houdt..Gaat goed.. mn bazen zijn al 5 min te laat..
Helaas niet, al mn wachtwoorden liggen thuis.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
aha op die manier... Meestal is bij een niet vast contract de opzegtermijn een maand, maar aangezien voor de werkgever minimaal de dubbele termijn geldt zouden ze je 2 maanden moeten geven. Maar goed, details, uiteindelijk moet je toch ander werk hebben
Op werk geen tijd om de zooi te activeren? Heerlijk toch, betaald solliciteren?
Oh.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:38 schreef Litso het volgende:
Ik ben stoer.
Dat kan ik onderschrijven.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:38 schreef Litso het volgende:
Ik ben stoer.
Je was amper van z'n zijde weg te slaan.quote:
Het waren zn krulletjes die een onweerstaanbare aantrekkingskracht op me uitoefenden. Het was sterker dan ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je was amper van z'n zijde weg te slaan.
His short and curlies huh.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het waren zn krulletjes die een onweerstaanbare aantrekkingskracht op me uitoefenden. Het was sterker dan ik![]()
They were rather long actuallyquote:
Too much infoquote:
I was talking about the curls on his head, you perve!quote:
Duurde effe voor het kwartje vielquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
I was talking about the curls on his head, you perve!
Ik heb mn kop er niet echt bij vandaagquote:
Ik stop al krullebol.quote:
Zo'n opmerking in combinatie met je PI..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:22 schreef Litso het volgende:
Godverdomme!
Ik moest even aan R2cksson denken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo'n opmerking in combinatie met je PI..
Geen idee waar je het over hebt, zal wel voor mijn tijd zijnquote:
Ik denk hetquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, zal wel voor mijn tijd zijn
nietus! En da's ook geen lieve opmerkingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:02 schreef Litso het volgende:
Kanker aan je pancreas!
Chlamydia dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
nietus! En da's ook geen lieve opmerking
Ik zit net Nadjib Amhali te luisteren met zn SOAquote:
Lief zijn is overrated.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
nietus! En da's ook geen lieve opmerking
Er bestaan geen lieve mensen. Als het erop aan komt kiest iedereen voor zichzelf.quote:
En bloemetjesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:10 schreef Dagonet het volgende:
meisjes zijn lief!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er bestaan geen lieve mensen. Als het erop aan komt kiest iedereen voor zichzelf.
Dus iemand die voor zichzelf kiest kan niet lief zijn?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er bestaan geen lieve mensen. Als het erop aan komt kiest iedereen voor zichzelf.
Die doen alsof.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:10 schreef Dagonet het volgende:
meisjes zijn lief!
Ja want dat gaat ten koste van anderen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Dus iemand die voor zichzelf kiest kan niet lief zijn?
Lang niet altijd, imho. En 'uiteindelijk' is ook wat anders dan 'constant'. Je kan best lief zijn binnen de grenzen die je jezelf stelt. Ook als je uiteindelijk zelf ergens baat bij wilt hebben kan je daar vrijelijk in rondbewegen en zelf kiezen ook anderen te plezieren/helpen of je alleen te richten op je eigen geluk/doel/whatever.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja want dat gaat ten koste van anderen.
samenvatting anyone?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Lang niet altijd, imho. En 'uiteindelijk' is ook wat anders dan 'constant'. Je kan best lief zijn binnen de grenzen die je jezelf stelt. Ook als je uiteindelijk zelf ergens baat bij wilt hebben kan je daar vrijelijk in rondbewegen en zelf kiezen ook anderen te plezieren/helpen of je alleen te richten op je eigen geluk/doel/whatever.
Wat hebben mensen er toch op tegen als je eens serieus bent?quote:
Je vergeet vrij consequent PI's te plaatsen...quote:
Dat is niet echt gebruikelijk in dit subforum.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat hebben mensen er toch op tegen als je eens serieus bent?
Ik zeg neit dat ik alleen maar op m'n eigen geluk afga, integendeel vrienden zijn heilig voor mij, het zijn er alleen niet zoveel... Het hele lief doen tegen anderen is alleen zo overated... Mensen die geschokt zijn als de buurman van 3 straten verderop dood gaat enzo. Dat intresseert me geen reet want ik ken die vent niet...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Lang niet altijd, imho. En 'uiteindelijk' is ook wat anders dan 'constant'. Je kan best lief zijn binnen de grenzen die je jezelf stelt. Ook als je uiteindelijk zelf ergens baat bij wilt hebben kan je daar vrijelijk in rondbewegen en zelf kiezen ook anderen te plezieren/helpen of je alleen te richten op je eigen geluk/doel/whatever.
in sc kan het echter wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is niet echt gebruikelijk in dit subforum..
De baggeruserquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je vergeet vrij consequent PI's te plaatsen...
Doe eens wat aan die opvoeding Mtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je vergeet vrij consequent PI's te plaatsen...
Er is een verschil tussen oprecht lief doen en medelijden/sympathie fakenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:25 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik zeg neit dat ik alleen maar op m'n eigen geluk afga, integendeel vrienden zijn heilig voor mij, het zijn er alleen niet zoveel... Het hele lief doen tegen anderen is alleen zo overated... Mensen die geschokt zijn als de buurman van 3 straten verderop dood gaat enzo. Dat intresseert me geen reet want ik ken die vent niet...
Hoi. Daar ben ik nu. Op school. Door omstandigheden. Morgen blijf ik uit protest thuis.quote:
niks, dit is ongeveer de standaardopmerking die ik op ONZ tegenkom als de OP langer dan 5 regels is... was sarcastisch bedoeld dus. Wat is er toch tegen humor in dit forum?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat hebben mensen er toch op tegen als je eens serieus bent?
Ik snapte hem niet/ik vond hem niet leuk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
niks, dit is ongeveer de standaardopmerking die ik op ONZ tegenkom als de OP langer dan 5 regels is... was sarcastisch bedoeld dus. Wat is er toch tegen humor in dit forum?
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:32 schreef Chowi het volgende:
Hoi. Daar ben ik nu. Op school. Door omstandigheden. Morgen blijf ik uit protest thuis.
Altijd al gewild.quote:
Ik vind het ook wel een goed plan eigenlijk.quote:
Dat kan kloppen, daar het nergens op sloeg.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik snapte hem niet/ik vond hem niet leuk.
Who cares about het verdere verloop van je studie?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een goed plan eigenlijk.
Ware het niet dat ik morgen uitleg krijg over het verdere verloop van mijn studie.
ik hoef maar 1 dag in de week naar schoolquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi. Daar ben ik nu. Op school. Door omstandigheden. Morgen blijf ik uit protest thuis.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik hoef maar 1 geen dag in de week naar school
Sterf, triangeljosti.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik hoef maar 1 dag in de week naar school
Zie hier. Morgen is het zo ver.quote:
Gaan we morgen sleeën?quote:
Tja, anders heb ik het allemaal voor niks gedaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Who cares about het verdere verloop van je studie?.
En hij tringelde zijn laatste tringel.quote:
Geld, 2 keer per week weekend. what else do you want?quote:
Er ligt bijna geen sneeuw meer bij mij.quote:
beter dat je daar nu achter komt dan pas nadat je je zuurverdiende papiertje binnen hebquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Tja, anders heb ik het allemaal voor niks gedaan
Oh, wacht maar!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er ligt bijna geen sneeuw meer bij mij.
True that, nu kan je nog switchen, dalijk niet meer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
beter dat je daar nu achter komt dan pas nadat je je zuurverdiende papiertje binnen heb
Owja. Nee maar ik leer wel interessante dingen hier, dus ik wil nog ff doorgaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
beter dat je daar nu achter komt dan pas nadat je je zuurverdiende papiertje binnen heb
Jij gaat dat even regelen?quote:
Ik heb connecties bij vrienden van Moeder Natuur.quote:
That's the spirit! Hoe lang moet je nog? En wat voor studie?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Owja. Nee maar ik leer wel interessante dingen hier, dus ik wil nog ff doorgaan.
Cool.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb connecties bij vrienden van Moeder Natuur.
vorige keer dat je het zou laten stoppen met regenen lukte het ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb connecties bij vrienden van Moeder Natuur.
Dat heb ik nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
vorige keer dat je het zou laten stoppen met regenen lukte het ook niet
Digitale Communicatie, ik zit nog in het eerste jaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
That's the spirit! Hoe lang moet je nog? En wat voor studie?
ohw.. was Mt. dat dan ofzo? Kan me zoiets herinneren. Jackson was er ook, maar hem boeide het niet zo.quote:
aha, da's best okquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Digitale Communicatie, ik zit nog in het eerste jaar.
Beetje websites bouwen enzo, spreekt me wel aan
Check onze nog lang niet affe versie van een website voor Aardrijkskunde lesmatieraal: http://litso.com/school/geo/nieuw/blauw1.htm
Wederom.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:49 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ohw.. was Mt. dat dan ofzo? Kan me zoiets herinneren. Jackson was er ook, maar hem boeide het niet zo.
Ik was het niet, het was toch echt jackson die dat beloofd had.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:49 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ohw.. was Mt. dat dan ofzo? Kan me zoiets herinneren. Jackson was er ook, maar hem boeide het niet zo.
nicequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Digitale Communicatie, ik zit nog in het eerste jaar.
Beetje websites bouwen enzo, spreekt me wel aan
Check onze nog lang niet affe versie van een website voor Aardrijkskunde lesmatieraal: http://litso.com/school/geo/nieuw/blauw1.htm
1 |
oh... ok...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was het niet, het was toch echt jackson die dat beloofd had..
een of ander tekenprogramma voor ontwerpen en bouwtekeningen enzoquote:
O.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
een of ander tekenprogramma voor ontwerpen en bouwtekeningen enzo
de naam zegt het al, het is een CAD (Computer Aided Design) programma wat veel gebruikt woord door bv argitecten, werktuigbouwkundigen of industrieel ontwerpersquote:
De menubar noemen we de friemel. Maar dat wordt nog gewijzigd voor oplevering.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
nice
maare ik check de code zo ff he, zie ik dit staan
[ code verwijderd ]
mja zo had ik het ook kunnen zeggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
een of ander tekenprogramma voor ontwerpen en bouwtekeningen enzo
hehe, vind het af en toe wel grappig om te zien wat mensen voor namen geven aan variabelen, of nog leuker commentaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:59 schreef Litso het volgende:
[..]
De menubar noemen we de friemel. Maar dat wordt nog gewijzigd voor oplevering.
Idd, het is ook leuk om zulke dingetjes in je broncode te verstoppenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
hehe, vind het af en toe wel grappig om te zien wat mensen voor namen geven aan variabelen, of nog leuker commentaar
waarom denk je dat microsoft zijn broncode niet vrijgeeftquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
hehe, vind het af en toe wel grappig om te zien wat mensen voor namen geven aan variabelen, of nog leuker commentaar
Wij zijn gewoon nerdsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:04 schreef Misstique het volgende:
Waarom voel ik me toch altijd zo'n leek op IT gebied als ik jullie posts lees?
der schijnen idd wat stukjes commentaar in de windows broncode te staan die niet echt bepaald bevorderlijk zijn voor het imago van windowsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
waarom denk je dat microsoft zijn broncode niet vrijgeeft
Ga dan in DIG spelen.quote:
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:04 schreef Misstique het volgende:
Waarom voel ik me toch altijd zo'n leek op IT gebied als ik jullie posts lees?
Ga aan je friemel prutsen.quote:
ThinkGeek.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
http://www.thinkgeek.com/tshirts/generic/6692/
dit T-shirt heb ik, dat zegt al genoeg
A certified nurt!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
DIG
heb niet voor niets al 4 jaar een GOT account![]()
Ik heb http://www.thinkgeek.com/tshirts/generic/31cf/quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
http://www.thinkgeek.com/tshirts/generic/6692/
dit T-shirt heb ik, dat zegt al genoeg
KNAKWOOOOORST!quote:
ook lekker toepasselijk voor je opleidingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb http://www.thinkgeek.com/tshirts/generic/31cf/
Ze noemen me op school ook allemaal geek, op de nederlands uitgesproken manier.
zo hard als een coctail prikkertje?quote:
The Mental Image?quote:
mental imagequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:11 schreef killswitch het volgende:
zo hard als een coctail prikkertje?
You wish.quote:
Wat betekent TMI dan?quote:
I can tell you, but then I'd have to kill you.quote:
Ohnoes!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
I can tell you, but then I'd have to kill you.
Ye're kidding, right?quote:
Alles mag en niks moehoet!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
Over 25 minuten mag ik weg.
O. Okay.quote:
Schattig!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Alles mag en niks moehoet!
Chowi chowi dan is het goehoed!
Ik pas over 2 uur.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
Over 25 minuten mag ik weg.
Kusjekroel.quote:
Eigenlijk niet, want het is van een verschrikkelijk nederlandstalig nummer. Maar het was lief bedoeld idd.quote:
Ik vind het schattig.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want het is van een verschrikkelijk nederlandstalig nummer. Maar het was lief bedoeld idd.
Kusjekroelbling is wigger.quote:
Kusjekrul.quote:
quote:
Kwam niet in me op.quote:
Hoe krijg je dat uit die letters?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iets te laat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:22 schreef rompompom het volgende:
Kom ik nou precies binnen op hét grouphug moment?
Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:22 schreef rompompom het volgende:
Knufkuskroelkankerajaciedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:22 schreef rompompom het volgende:
Bert Heerink. Ik heb de cd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want het is van een verschrikkelijk nederlandstalig nummer. Maar het was lief bedoeld idd.
Zo'n DeLeider typje?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
Whehe. Zo'n patserig figuur uit mijn klas zit alle meisjes te versieren. Wat een kneus.
quote:
heeft ie jou al gehad?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
Whehe. Zo'n patserig figuur uit mijn klas zit alle meisjes te versieren. Wat een kneus.
Nee, hij mag mij niet omdat ik hem een keer een klap in z'n smoel gegeven heb toen hij begon te flirten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
heeft ie jou al gehad?
zo ja hoe heb je hem afgewezen?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, hij mag mij niet omdat ik hem een keer een klap in z'n smoel gegeven heb toen hij begon te flirten.
quote:
Ik zie een t en een i, maar geen m.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
zie je die nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een t en een i, maar geen m.
Hij zit wel de hele tijd "bier en tieten" te zeggen. Ik begin vermoedens te krijgen.quote:
Puicke gozer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij zit wel de hele tijd "bier en tieten" te zeggen. Ik begin vermoedens te krijgen.
hij probeert het nu subtielquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij zit wel de hele tijd "bier en tieten" te zeggen. Ik begin vermoedens te krijgen.
Het is nooit te laat voor een grouphug!quote:
quote:
Ik ook van jouquote:
waarom heb je dat dan niet gedaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou ja, ik had 'm ook niet kunnen kopen natuurlijk
omdat we daar voldoening uit halenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:39 schreef Misstique het volgende:
Waarom doen we de dingen die we doen? Dat is de vraag. Dé vraag welteverstaan.
Lang niet altijd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
omdat we daar voldoening uit halen
Destijds vond ik het best okquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom heb je dat dan niet gedaan
» WFLquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:39 schreef Misstique het volgende:
Waarom doen we de dingen die we doen? Dat is de vraag. Dé vraag welteverstaan.
och zo erg is het nou ook weer niet, je had ook een cd van fransje bouer kunnen kopenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Destijds vond ik het best okIk heb er nu al heel lang niet meer naar geluisterd, maar ik zou het denk nog steeds niet vervelend vinden.
Maar nu wel: ik ga douchen. En wellicht mijn tien dagen lange gezichtsharen verwijderen. Als ik zin heb.quote:
Tuurlijk ben je nog welkomquote:
Nee, dat had niet gekund. Dat kán echt niet. Écht níét!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
och zo erg is het nou ook weer niet, je had ook een cd van fransje bouer kunnen kopen
quote:
quote:
quote:
Pardon?quote:We lachen je alleen uit om je onwetendheid
Ik dacht dat je post betrekking had op de nerdtalk. Daar doelde ik dan ook opquote:
Bij nader inzien ging het daar al lang niet meer over, dus de opmerking raakte kant noch walquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht dat je post betrekking had op de nerdtalk. Daar doelde ik dan ook op
je zegt vaarwel maar komt nog wel terugquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:53 schreef sararaats het volgende:
mijn tijd hier is op.
ik keer jullie de rug maar niet voor ik gezegd heb dat ik in de toekomst nog binnenspring.
vaarwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |