Held.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:55 schreef Litso het volgende:
Hoi.
Zeg, crewmember, komt er ook eenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:55 schreef Litso het volgende:
Hoi.
Voor zover ik weet niet. Dan wordt het vanzelf een gewoon topicquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeg, crewmember, komt er ook een [afbeelding]-variant met slotje?
ok, ik wist dat ik Doei zou zeggen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:58 schreef Sebasser het volgende:
ok, ik wist dat ik Hoi zou zeggen!
Lang niet gesproken.quote:
tijd is het probleem niet, waaróp, dat moet ik nog ff verzinnen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn stembureau is bij de buren, ik denk dat ik wel ergens wat tijd kan vinden
neh niet zo vaak meer in BeFquote:
op andere tijdstippen ook, mên!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neh niet zo vaak meer in BeF
maarja op dit tijdstip is dit de enige plek waar het nog een beetje gezellig is
Heeft dat minder BeFen te maken met meer beffen of met iets anders?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neh niet zo vaak meer in BeF
maarja op dit tijdstip is dit de enige plek waar het nog een beetje gezellig is
was dat maar waarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heeft dat minder BeFen te maken met meer beffen of met iets anders?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
jawel hoor
ik heb geen zin om te gaan slapen
ik kwart voor 7!!,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ookal weet ik dat ik redelijk vroeg op moet
quote:
Ow, dan valt half 9 nog meequote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik kwart voor 7!!,
maar mezelf kennende wordt het 5 voor half 8 en dan haasten om de trein van 7.48 te halen
jammer dat die plaatjes het niet doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:50 schreef cerror het volgende:
WIST JE DAT
[afbeelding]
DE VADER IS VAN
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
(die eerste is van Airplane en Hotshots.)
(2e is van The big lebowski en Starman.)
Shut up.quote:
we weten het al hoorquote:
ik moet ook te vroeg opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet vroeg op maar ik ben zo chagrijnig als hel.
Zuigkracht als een nillfisk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
we weten het al hoor
[..]
ik moet ook te vroeg op
Zat kloontje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet iemand nog een film waar je niét de neiging om te fastforwarden bij krijgt?
*eens.quote:
En nog één.quote:Schop.
mogguh. Ben jij extreem vroeg?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:42 schreef Chowi het volgende:
Goedenmorgen.
Ik werd gewoon voor mijn wekker wakker.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:41 schreef nyny83 het volgende:
Is daar nog een speciale reden voor die je met ons wil delen?
Anyway... vandaag had ik het helemaal voor elkaar hoor, de trein EN de bus reden ALLEBEI op tijd!![]()
Thanx, have fun met wat je ook gaat doen, en laat mij maar alleen achterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik werd gewoon voor mijn wekker wakker.. Maar da's niet erg, ik moet nu gaan.
. Daag! Veel plezier en werk ze vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |