Held.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:55 schreef Litso het volgende:
Hoi.
Zeg, crewmember, komt er ook eenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:55 schreef Litso het volgende:
Hoi.
Voor zover ik weet niet. Dan wordt het vanzelf een gewoon topicquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeg, crewmember, komt er ook een [afbeelding]-variant met slotje?
ok, ik wist dat ik Doei zou zeggen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:58 schreef Sebasser het volgende:
ok, ik wist dat ik Hoi zou zeggen!
Lang niet gesproken.quote:
tijd is het probleem niet, waaróp, dat moet ik nog ff verzinnen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn stembureau is bij de buren, ik denk dat ik wel ergens wat tijd kan vinden
neh niet zo vaak meer in BeFquote:
op andere tijdstippen ook, mên!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neh niet zo vaak meer in BeF
maarja op dit tijdstip is dit de enige plek waar het nog een beetje gezellig is
Heeft dat minder BeFen te maken met meer beffen of met iets anders?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neh niet zo vaak meer in BeF
maarja op dit tijdstip is dit de enige plek waar het nog een beetje gezellig is
was dat maar waarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heeft dat minder BeFen te maken met meer beffen of met iets anders?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
jawel hoor
ik heb geen zin om te gaan slapen
ik kwart voor 7!!,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ookal weet ik dat ik redelijk vroeg op moet
quote:
Ow, dan valt half 9 nog meequote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik kwart voor 7!!,
maar mezelf kennende wordt het 5 voor half 8 en dan haasten om de trein van 7.48 te halen
jammer dat die plaatjes het niet doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:50 schreef cerror het volgende:
WIST JE DAT
[afbeelding]
DE VADER IS VAN
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
(die eerste is van Airplane en Hotshots.)
(2e is van The big lebowski en Starman.)
Shut up.quote:
we weten het al hoorquote:
ik moet ook te vroeg opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet vroeg op maar ik ben zo chagrijnig als hel.
Zuigkracht als een nillfisk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
we weten het al hoor
[..]
ik moet ook te vroeg op
Zat kloontje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet iemand nog een film waar je niét de neiging om te fastforwarden bij krijgt?
*eens.quote:
En nog één.quote:Schop.
mogguh. Ben jij extreem vroeg?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:42 schreef Chowi het volgende:
Goedenmorgen.
Ik werd gewoon voor mijn wekker wakker.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:41 schreef nyny83 het volgende:
Is daar nog een speciale reden voor die je met ons wil delen?
Anyway... vandaag had ik het helemaal voor elkaar hoor, de trein EN de bus reden ALLEBEI op tijd!![]()
Thanx, have fun met wat je ook gaat doen, en laat mij maar alleen achterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik werd gewoon voor mijn wekker wakker.. Maar da's niet erg, ik moet nu gaan.
. Daag! Veel plezier en werk ze vandaag.
Ik word meestal naast mijn wekker wakkerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik werd gewoon voor mijn wekker wakker..
Anders krijg je van mij een pak slaag!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:50 schreef mcDavid het volgende:
fuck... moet nog stemmen morgen!
Straks eerst van half één tot half acht het stemlokaal bemannen.. Helaas kan ik dan niets meer doen dan alleen lief kijken.. Mag de kiezer niet beïnvloedenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:51 schreef Misstique het volgende:
VM!!!![]()
![]()
Ben je dr helemaal klaar voor vandaag?
Spannendquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Anders krijg je van mij een pak slaag!!!
Ik wil je niet boos maken of beledigen of wat dan ook (nouja, knuffelen dan) maar ik ga gewoon niet stemmenquote:
Herindeling in je gemeente??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wil je niet boos maken of beledigen of wat dan ook (nouja, knuffelen dan) maar ik ga gewoon niet stemmen
Ik woon nog geen jaar in deze gemeente, ik ben niet van plan er nog een jaar te blijven, van driekwart van de plannen van de partijen heb ik geen idee wat ik er eigenlijk mee te maken heb, ik heb wel een mening over sommige dingen maar die passen bij zoveel verschillende partijen dat het gewoon geen nut heeft om te stemmen. k weet er te weinig vanaf en ik heb te weinig interesse.quote:
kheb geen info ontvangen met partijprogramma's, en op de website van www.zaanstad.nl kan ik het niet vinden. Meer moeite ga ik er niet voor doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jezus... Hallo zeg.. Waarom niet stemmen??
Trek je stiekem een rood truitje aan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Straks eerst van half één tot half acht het stemlokaal bemannen.. Helaas kan ik dan niets meer doen dan alleen lief kijken.. Mag de kiezer niet beïnvloeden![]()
Dat ook inderdaadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
kheb geen info ontvangen met partijprogramma's, en op de website van www.zaanstad.nl kan ik het niet vinden. Meer moeite ga ik er niet voor doen.
Alsjeblieft: http://www.pvdazaanstad.nl/quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
kheb geen info ontvangen met partijprogramma's, en op de website van www.zaanstad.nl kan ik het niet vinden. Meer moeite ga ik er niet voor doen.
Die site die jij noemt zal geen campagne voeren. Dat is de ambtelijke info voor de inwoners van de stad.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik laat mijn haar wel losquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Trek je stiekem een rood truitje aan..
het is geen protest, maar ik heb gewoon geen zin om er moeite voor te doen als ze er ook geen moeite voor doen om mij te informeren. Geen zin om van alle mogelijke partijen de website met standpunten voor Zaanstad op te zoeken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Je kan dan beter gaan blanco stemmen als je wilt protesteren! De kiesdrempel wordt dan namelijk voor alle partijen verhoogd! Niet stemmen uit protest is dom!!
Dan moet je straks ook niet zeiken!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
het is geen protest, maar ik heb gewoon geen zin om er moeite voor te doen als ze er ook geen moeite voor doen om mij te informeren. Geen zin om van alle mogelijke partijen de website met standpunten voor Zaanstad op te zoeken.
Dat doe ik dan ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan moet je straks ook niet zeiken!!
Elke afdeling doet dat weer op zijn eigen manier. Kan je wel vertellen dat wij met man en macht vorige week (bijna) elke brievenbus gevuld hebben met onze folder (die te gek is, al zeg ik het zelf). Maar zoiets is vrij duur. Ik zie hier op de site dat er wel acties op straat zijn geweest. En de site is beter dan die van onsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook nietIk zeik alleen over het feit dat het blijkbaar teveel moeite is om de mensen even te informeren.
Daarbij: ik heb net moeite voor je gedaan, dus kan je nu voor mij stemmen!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook nietIk zeik alleen over het feit dat het blijkbaar teveel moeite is om de mensen even te informeren.
uit waardering voor je moeite ben ik even dat programma aan het doorlezenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daarbij: ik heb net moeite voor je gedaan, dus kan je nu voor mij stemmen!!!
Allereerst door ze te signaleren! En dan daarna handelen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:33 schreef nyny83 het volgende:
- Zaanstad kent een gemengde samenstelling. Er
wonen mensen die hier geboren en getogen zijn.
Anderen zijn hier van elders in Nederland, uit
Europa of van daarbuiten komen wonen. Allen
dragen bij aan het karakter van de Zaanstreek.
Soms leidt die gemengde samenleving tot
knelpunten. De PvdA wil die knelpunten
aanpakken.
ja leuk... maar hoe dan?
Top!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:34 schreef nyny83 het volgende:
[..]
uit waardering voor je moeite ben ik even dat programma aan het doorlezen
Daar hoef ik me binnenkort wss niet meer druk om te maken.quote:
ja maar ik wil juist weten hoe ze handelen! Signaleren kan een kind van 8 ook nog wel. Maargoed, de overige punten zijn gelukkig een stuk concreterquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Allereerst door ze te signaleren! En dan daarna handelen!
Het kan nog ergerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ja maar ik wil juist weten hoe ze handelen! Signaleren kan een kind van 8 ook nog wel. Maargoed, de overige punten zijn gelukkig een stuk concreter
'quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar hoef ik me binnenkort wss niet meer druk om te maken..
euh... beetje jammer...quote:
Nu net, ons onderdeel van het bedrijf staat in de verkoop en er gaan arbeidsplaatsen verloren. Ik ben één van de gelukkigen die vertrekken mag. Ik was zelf al van plan om weg te gaan en ook al aan het rondkijken, maar nu komt er toch enige druk achter.quote:
Hoe lang heb je nog om rond te kijken, en wat voor iets zoek je?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nu net, ons onderdeel van het bedrijf staat in de verkoop en er gaan arbeidsplaatsen verloren. Ik ben één van de gelukkigen die vertrekken mag. Ik was zelf al van plan om weg te gaan en ook al aan het rondkijken, maar nu komt er toch enige druk achter.
whehe moet je die site eens in FireFox openenquote:
Ongeveer anderhalve maand. Ik zoek iets in de commerciële sector.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nog om rond te kijken, en wat voor iets zoek je?
Plaats je CV lekker op monsterboard en zoek hier even tussen: http://jobsearch.monsterboard.nl/jobsearch.asp?brd=1&cy=NL&lid=783&fn=10&q=&sort=rv&vw=dquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ongeveer anderhalve maand. Ik zoek iets in de commerciële sector.
Liefquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Plaats je CV lekker op monsterboard en zoek hier even tussen: http://jobsearch.monsterboard.nl/jobsearch.asp?brd=1&cy=NL&lid=783&fn=10&q=&sort=rv&vw=d
Succes![]()
Ik heb geen vast contract, dus een maand opzegtermijn..quote:Overigens, kunnen ze je er wel op zo'n korte termijn uitwerken? WEet neit of je een vast contract heb, maar dan is de opzegtermijn voor de werkgever meestal wel een stukkie langer.
Zo mn eerste vergadering.. *pen en blocknote in aanslag houdt..quote:
Ik wil het niet weten!! Ik erger me nu al groen en geel!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
whehe moet je die site eens in FireFox openen
Maargoed, programma van de PvdA ziet er wel goed uit, misschien stem ik vanavond wel op ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |