Heb toch geen fuck te maken met die polder hierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lokale verkiezingen merk je zelf als persoon meer van dan landelijke verkiezingen

Ik luister nu NOFX - Drugs Are Goodquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
Jamiroquai - Travelling Without Moving
Vet nummer dat beginTrekt ie met z'n ferrari op
![]()

Dus als je daar zou wonen zou je wel goed uitzoeken waarop je ging stemmen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb toch geen fuck te maken met die polder hier
Ik "leef" meer in breda en werk in breda dus tja

je bent anders aardig op wegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't stond niet echt op de planning
Schaam me kapot voor gisteren man

Misschien, geen idee...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus als je daar zou wonen zou je wel goed uitzoeken waarop je ging stemmen?

Schaam jequote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Misschien, geen idee...
Heb er dit keer niet eens bij stil gestaan... normaal doe ik wel eens zo'n test nog

Jummiequote:

Ni zeiken hequote:

goeie ideeen ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ni zeiken heAls ik savonds thuis kom heb ik echt geen zin om al dat gezeur uit te zoeken hoe is het nou...
En sinds ik NEEEEE tegen die Kut EU grondwet heb gestemt en ze daar vervolgends geen ruk mee doen heb ik het ook wel een beetje gezien met dat stemmen
Ik begin m'n eigen partij wel

Gast, stop eens met het huilen over "als ik 's avonds thuis kom heb ik geen zin meer om..."quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ni zeiken heAls ik savonds thuis kom heb ik echt geen zin om al dat gezeur uit te zoeken hoe is het nou...
En sinds ik NEEEEE tegen die Kut EU grondwet heb gestemt en ze daar vervolgends geen ruk mee doen heb ik het ook wel een beetje gezien met dat stemmen
Ik begin m'n eigen partij wel

ze is al gewend met zware dingen om te gaan, ben ik in het voordeelquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |