quote:Op maandag 6 maart 2006 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik begon om 8 uur. ik was om half acht altijd aanweizg, en had om half negen mn werk klaar. maar moest wel tot 4 uur blijven, omdat er lekkage kon komen, wat zo eens in de twee weken een kwartier werk betekende..
mag ik me dan een beetje vermaken?
ik zeik juist op ambtenaren omdat ik er zlef een ben geweest.

Ja, want voor ECHT werken ben je te lamquote:Op maandag 6 maart 2006 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vergeten dat ik aan het afstuderen ben?

Uren bellen mag wel, maar internetten niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
intenrtten mocht niet. ELke keer als er teveel achter een computer was geinternet, werd er een afgelsoten. de laatse computer werd op het iend van mn laatste werkdag van internet af gehaald. Perfecte timing

Hoort wie spreekt daar kinders?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, want voor ECHT werken ben je te lam

ik ken alle spitsen en metro's uit die tijd nog uit mn hoofdquote:

zware baan in t verschietquote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoort wie spreekt daar kinders?

daarom wens ik het hem ook toequote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat moet je daar dan, daar hebben ze geen geile oude vrachtwagentjes
alleen maar ezeltjes![]()

Is daar ook die foto gemaakt met Danny Rook en Arthur Eend?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken alle spitsen en metro's uit die tijd nog uit mn hoofdEn daar zta je dan met 5 man, te wachten of er eens een leiding lek zou gaan

quote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken alle spitsen en metro's uit die tijd nog uit mn hoofdEn daar zta je dan met 5 man, te wachten of er eens een leiding lek zou gaan

Zeg, als je een rel/BoJo-tje wilt uitlokken moet je toch echt met betere flames komen of een andere user zoekenquote:

'Danny' was één van de twee vrachtwagenchauffeursquote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is daar ook die foto gemaakt met Danny Rook en Arthur Eend?

Voor't geval die ander ziek wasquote:Op maandag 6 maart 2006 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
'Danny' was één van de twee vrachtwagenchauffeurs
EN er was potdomme maar 1 vrachtwagen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
\
geldwegsmijterij

ja en lelijke dikke witte engelse varkens die je een "snog" willen gevenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat moet je daar dan, daar hebben ze geen geile oude vrachtwagentjes
alleen maar ezeltjes![]()

en je krijgt niets betaald?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vergeten dat ik aan het afstuderen ben?

ja, ben door naar de derde en (hopelijk) laatste rondequote:Op maandag 6 maart 2006 22:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mag je al op gesprek komen dan?

Natuurlijk krijg ik wel betaaldquote:Op maandag 6 maart 2006 22:15 schreef vlad het volgende:
[..]
en je krijgt niets betaald?![]()
dan is het geen 34 uur geleden dat je voor het laatst genaait bent![]()

wtf is een snogquote:Op maandag 6 maart 2006 22:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja en lelijke dikke witte engelse varkens die je een "snog" willen geven

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |