NIEUWE PAGINA, NIEUWE KANSENquote:Op maandag 6 maart 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T mannetje is er EINDLIEJK achter hoe hij witregels moet maken
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Vitens belde ik zo'n anderhalf uur per dag op overheidskosten
was je belslet?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Vitens belde ik zo'n anderhalf uur per dag op overheidskosten
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:06 schreef vlad het volgende:
[..]
jij hebt bij vitens gewerkt?![]()
daar heb ik ooit samen met mijn pa de reclamebakken aan de gevel voor gemaakt![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NIEUWE PAGINA, NIEUWE KANSEN
JAJAJAJA MENSEN, KOMT DAT ZIEN KOMT DAT ZIEN
ik begon om 8 uur. ik was om half acht altijd aanweizg, en had om half negen mn werk klaar. maar moest wel tot 4 uur blijven, omdat er lekkage kon komen, wat zo eens in de twee weken een kwartier werk betekende..quote:
jup, half jaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:06 schreef vlad het volgende:
[..]
was je belslet?![]()
jij hebt bij vitens gewerkt?![]()
daar heb ik ooit samen met mijn pa de reclamebakken aan de gevel voor gemaakt![]()
zeikstraal.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, ja daar verwachten ze me morgenochtend om 08h00 ook weer ja
Teringquote:Op maandag 6 maart 2006 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik begon om 8 uur. ik was om half acht altijd aanweizg, en had om half negen mn werk klaar. maar moest wel tot 4 uur blijven, omdat er lekkage kon komen, wat zo eens in de twee weken een kwartier werk betekende..
mag ik me dan een beetje vermaken?
ik zeik juist op ambtenaren omdat ik er zlef een ben geweest.
werken voor je centen zul jequote:Op maandag 6 maart 2006 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, ja daar verwachten ze me morgenochtend om 08h00 ook weer ja
intenrtten mocht niet. ELke keer als er teveel achter een computer was geinternet, werd er een afgelsoten. de laatse computer werd op het iend van mn laatste werkdag van internet af gehaald. Perfecte timingquote:Op maandag 6 maart 2006 22:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tering
TPG is net zo'n verhaal jaJe krijgt tot 14h00 uitbetaald maar als je doorfietst en je bent om 12h00 klaar mag je gewoon doorbetaald naar huis gaan
Blijven de overheidsinvloeden toch weer zichtbaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |