hij had een .be mailadres dus ik nam m al niet serieus. uiteraard wel om een kopie van al zn hogra foto's gevraagd voor op t forumquote:Op maandag 6 maart 2006 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goed naar de verhalen van schoonpa geluisterd ook dan
En heeft hij ze gemailed?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij had een .be mailadres dus ik nam m al niet serieus. uiteraard wel om een kopie van al zn hogra foto's gevraagd voor op t forum
oquote:Op maandag 6 maart 2006 23:14 schreef PeuRac het volgende:
heb me vandaag lekker vermaakt in anderhalve meter sneeuw en een Audi A4 2.4i Quattro
nog niet, maar t leek me zo iemand die alleen op zondag een kwartier online s met zn inbelverbinding.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:14 schreef PeuRac het volgende:
heb me vandaag lekker vermaakt in anderhalve meter sneeuw en een Audi A4 2.4i Quattro
En dan nog zoeken naar fora over handwerken ookquote:Op maandag 6 maart 2006 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog niet, maar t leek me zo iemand die alleen op zondag een kwartier online s met zn inbelverbinding.
Die hebben we ook jaquote:Op maandag 6 maart 2006 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan nog zoeken naar fora over handwerken ook
{o,o}quote:Op maandag 6 maart 2006 23:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/O_RLY
[afbeelding]
ik ga even op zoekquote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxx, maak jij #863
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |