Nee, heb je er 1 gejat?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef Ballebek het volgende:
Weet iemand of er ergens een Bentley Turbo R wordt vermist?
Dangel lenen?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:52 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zit Hart Van Nederland te kijken
Ga jij eens met vakantiequote:Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef Dangel het volgende:
Ik laat me niet misbruiken door die slavink![]()
![]()
![]()
Je zou het wel lekker vindenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef Dangel het volgende:
Ik laat me niet misbruiken door die slavink![]()
![]()
![]()
Te vrolijke sitequote:Op maandag 6 maart 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga jij eens met vakantie
http://www.kras.nl
Zelfkennisquote:Op maandag 6 maart 2006 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op buzzybee staat er soms als je m opent "wat een kutsite is dit "
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo, mn iE weer weggeklikt, dus je kunt weer in je kist terug
ik krijg nog steeds wekelijks mailtjes van mensen die denken dat ik alle voertoegen die ik op de foto heb, ook in bezit hebquote:
Ook al zet je voornamelijk wrakken op de foto, dan nog moet je miljonair zijn om dat te kunnen bekostigenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik krijg nog steeds wekelijks mailtjes van mensen die denken dat ik alle voertoegen die ik op de foto heb, ook in bezit heb
wie weet ooit een handlessite opzetten, kan ik er nog mee verdienen ook
Veel plezier man!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga even wat coca cola over de gloer smijten, dat opdeppen in een doek, die doek uitwringen in een glas, en dat glas leegdrinken
De schoonzoon van de oprichter/eigenaar van Hogra, een oude nedelrnadse truckfabriek, mailde me dit weekend, met de vraag of ik een Hogra had, en dat hij alle svan Hogra verzamelde...quote:Op maandag 6 maart 2006 23:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook al zet je voornamelijk wrakken op de foto, dan nog moet je miljonair zijn om dat te kunnen bekostigen
En idd, gewoon bemiddelen![]()
Goed naar de verhalen van schoonpa geluisterd ook danquote:Op maandag 6 maart 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De schoonzoon van de oprichter/eigenaar van Hogra, een oude nedelrnadse truckfabriek, mailde me dit weekend, met de vraag of ik een Hogra had, en dat hij alle svan Hogra verzamelde...
Hij verzamelt nog neit zo lang blijkbaar, want dan zou hij weten dat de heer T. van DIjk uit ELst de enige overgebeleven Hogra heeft. En JA dat stodn bij de Bijzonderheden
Die rukkers nemen ook alle lol weg uit je leven ehquote:Op maandag 6 maart 2006 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aldi had het al voor me in een fles gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |