quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef buzzer het volgende:
wat doet dit in KLB ?
droplul, hij klaagt dus dat hij niet op haar is afgestaptquote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef buzzer het volgende:
wat doet dit in KLB ?
grote tekenmap, ze kwam ook uit de richting van de KA gelopenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:36 schreef seto het volgende:
Hoe wist je dat ze op de kunstacademie zat?
Al die plebs en paupers van Grafische Lycea lopen ook altijd met tekenmappen rond hé?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:46 schreef Billy_Mack het volgende:
grote tekenmap, ze kwam ook uit de richting van de KA gelopen
Loop er volgende week weer eens langs rond dezelfde tijd, misschien staat ze er weerquote:Op maandag 6 maart 2006 20:46 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
grote tekenmap, ze kwam ook uit de richting van de KA gelopen
als je van de zomer bij de MAc hoort: Hey droplul doe mij ff een Big Mac, dan ben ik het...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef ILCILA het volgende:
[..]
droplul, hij klaagt dus dat hij niet op haar is afgestapt
Ja, dat lijkt me zo tragisch, als je met zo'n ding met zeulenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Al die plebs en paupers van Grafische Lycea lopen ook altijd met tekenmappen rond hé?
met dr nieuwe vriend, omdat TS niet op dr af is gestaptquote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef seto het volgende:
[..]
Loop er volgende week weer eens langs rond dezelfde tijd, misschien staat ze er weer
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je van de zomer bij de MAc hoort: Hey droplul doe mij ff een Big Mac, dan ben ik het...
Die dingen zijn tof hoor.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:55 schreef star_gazer het volgende:
Ja, dat lijkt me zo tragisch, als je met zo'n ding met zeulen
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
met dr nieuwe vriend, omdat TS niet op dr af is gestapt![]()
Met tegenwind kun je ze beter in de sloot mikkenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die dingen zijn tof hoor..
Je kunt ze met een beetje harde wind op de fiets als zeil gebruiken.
Ja, hahahha, want dan zijn ze vervelend zeker hé?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef JosvG het volgende:
Met tegenwind kun je ze beter in de sloot mikken
die zijn lekkerquote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef tonks het volgende:
Zeker zo'n alto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |