dat zal niet lukkenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat moeten we die Eend nog steeds afleren.
Daar zijn pillen voor hoor, ben je zo van die ziekte afquote:Op maandag 6 maart 2006 20:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal niet lukkenCarnaval zit in mn bloed
Cyaankali?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Daar zijn pillen voor hoor, ben je zo van die ziekte af
handen boven de barquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er bijzonder aan haar?
Je kunt het föhnen en kammen.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er bijzonder aan haar?
een poging tot grappig doen die blijft steken in aandoenlijk enthousiasme maar wat in feite gewoon een zinloos gebruik van tekst isquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef VoreG het volgende:
Hans Kraaij jr.: (nadat hij zei dat hij goede ogen had) Kijk maar naar mijn vrouw, goede keuze
Derksen: "daar moet je een vergunning voor hebben op die leeftijd"
Ja dat was dan wel weer humorquote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef VoreG het volgende:
Hans Kraaij jr.: (nadat hij zei dat hij goede ogen had) Kijk maar naar mijn vrouw, goede keuze
Derksen: "daar moet je een vergunning voor hebben op die leeftijd"
Zeur niet man. Je reageert alsof ik je iets heb aangedaan vanavond . Doe ff normaal.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
een poging tot grappig doen die blijft steken in aandoenlijk enthousiasme maar wat in feite gewoon een zinloos gebruik van tekst is
IDDquote:Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef pascalheister het volgende:
stemmen er hier mensen voor de VVD?, mijn god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |