Binnenkort ook via Pascal verkrijgbaar als DVD, net als deel 1: de memoires van een bajesklant.quote:
JaWie?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef VoreG het volgende:
Wie?
Zo kunnen we vast wennen als Sientje weer terug isquote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef Vom het volgende:
Eins, Eins, Eins, Eins!!
Topics gaan weer hard vandaag
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Binnenkort ook via Pascal verkrijgbaar als DVD, net als deel 1: de memoires van een bajesklant.
Goeie tipquote:
Ja daar hebben we wel 2 maanden voorbereiding voor nodig jaquote:Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo kunnen we vast wennen als Sientje weer terug is
Gaat ie dan he...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Uitvaart van de kroegbaas die ze vorige week in Weert vermoord hebben was druk, zelfs Darkraver was aanwezig.......
Dit intrigeert me. Wat nog meer?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
Oe, verdorie, zie het nu pas!!! Deel 1111! Daar heb ik iets meeIk kijk altijd om 11.11 op de klok, print om 11.11 enz.
Een prima reden om de titel te veranderen...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
Oe, verdorie, zie het nu pas!!! Deel 1111! Daar heb ik iets meeIk kijk altijd om 11.11 op de klok, print om 11.11 enz.
Stipt om 11:11 even masturberen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
Whehe, iemand moest em plaatsenquote:
quote:
het Carnavalsjaar begint op de 11e van de 11equote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef clauwheee het volgende:
SCHat tochquote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef tong80 het volgende:
Ik neem HS opKijk VI. En eis een goedmaak kusje van Clauwhee
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het Carnavalsjaar begint op de 11e van de 11e
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een prima reden om de titel te veranderen...
Half acht. En het is echt eng soms. Noca wuift het altijd weg (toeval, je denkt er onbewust aan) maar het is gewoon zo. Ga ik op zondag uitslapen, kijk ik ook om 11.11 op de wekker.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Bizar, hoe laat sta je op?
*SMELT*quote:
Ik niet in ieder geval, maar er zullen vast wel mensen zijn die iets hebben met een bepaald tijdstipquote:
Ja, ik moet altijd om 12.12 een neger baren op de wcquote:
Zie je wel, we hebben meer gemeen dan je denktquote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja, ik moet altijd om 12.12 een neger baren op de wc![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zie je wel, we hebben meer gemeen dan je denkt
Komt ie daar weer meequote:Op maandag 6 maart 2006 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het Carnavalsjaar begint op de 11e van de 11e
quote:
dat zal niet lukkenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat moeten we die Eend nog steeds afleren.
Daar zijn pillen voor hoor, ben je zo van die ziekte afquote:Op maandag 6 maart 2006 20:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal niet lukkenCarnaval zit in mn bloed
Cyaankali?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Daar zijn pillen voor hoor, ben je zo van die ziekte af
handen boven de barquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er bijzonder aan haar?
Je kunt het föhnen en kammen.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er bijzonder aan haar?
een poging tot grappig doen die blijft steken in aandoenlijk enthousiasme maar wat in feite gewoon een zinloos gebruik van tekst isquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef VoreG het volgende:
Hans Kraaij jr.: (nadat hij zei dat hij goede ogen had) Kijk maar naar mijn vrouw, goede keuze
Derksen: "daar moet je een vergunning voor hebben op die leeftijd"
Ja dat was dan wel weer humorquote:Op maandag 6 maart 2006 21:15 schreef VoreG het volgende:
Hans Kraaij jr.: (nadat hij zei dat hij goede ogen had) Kijk maar naar mijn vrouw, goede keuze
Derksen: "daar moet je een vergunning voor hebben op die leeftijd"
Zeur niet man. Je reageert alsof ik je iets heb aangedaan vanavond . Doe ff normaal.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
een poging tot grappig doen die blijft steken in aandoenlijk enthousiasme maar wat in feite gewoon een zinloos gebruik van tekst is
IDDquote:Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef pascalheister het volgende:
stemmen er hier mensen voor de VVD?, mijn god
Hoi.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef pascalheister het volgende:
Hoe weet jij wat de VVD in al die gemeentes wil?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef pascalheister het volgende:
in het algemeen gewoon een kutpartijquote:Op maandag 6 maart 2006 21:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat de VVD in al die gemeentes wil?
ja erg he en ze vinden vast Wiegel geweldigquote:Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef pascalheister het volgende:
Van Aartsenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja erg he en ze vinden vast Wiegel geweldigOf van Aartsen nog zo'n held
![]()
PH is een Groen Links stemmer?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
in het algemeen gewoon een kutpartij![]()
Tjezus, ik dacht dat jij juist de man van de (al dan niet goeie) grapjes wasquote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeur niet man. Je reageert alsof ik je iets heb aangedaan vanavond . Doe ff normaal.
Het is goed met jequote:Op maandag 6 maart 2006 21:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tjezus, ik dacht dat jij juist de man van de (al dan niet goeie) grapjes was
Gek he voor een campagne sitequote:Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef borisz het volgende:
www.stemslim.nl alles wat je invult komt uit op VVD![]()
Och gut, om jou grapjes moeten we dus altijd lachen, en andersom mogen we dus geen opmerkingen terugplaatsenquote:
wij hadden ook gehaktbal vandaagquote:Op maandag 6 maart 2006 21:29 schreef Suijk het volgende:
Tong, wil je een gehaktbal? Ik heb nog over van vanavond!
quote:
Zolang het maar bij respect blijft en niet bij stemmenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Voor de SP heb ik nog wel respect (mede door Marijnissen), die staan voor hun idealen, ook al staan die haaks op de mijne!
Ik zal nooit SP Links stemmen!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:33 schreef VoreG het volgende:
Zolang het maar bij respect blijft en niet bij stemmen
Jij hebt al genoegen ballen in je mond gehad dit weekend!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:35 schreef clauwheee het volgende:
En wie er allemaal al een gehaktbal heeft gehad, boeit me niet. Waar blijft de mijne?
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij hebt al genoegen ballen in je mond gehad dit weekend!
geen lokale partij?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:39 schreef borisz het volgende:
ik mag nog nie stemmen
Als ik mag stemmen zou het PvdA zijn of SP denk ik
Ik ben haar over aan het halen om Weert Lokaal te stemmen (zijn niet links en niet rechts)...quote:Op maandag 6 maart 2006 21:38 schreef pascalheister het volgende:
die meid van je moet er nog werk van maken zie ik
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij hebt al genoegen ballen in je mond gehad dit weekend!
Jawel hoor het liefst. maar je was serieus. Dat mag maar ga je later niet excuseren dat je het als grapje bedoelt hadquote:Op maandag 6 maart 2006 21:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Och gut, om jou grapjes moeten we dus altijd lachen, en andersom mogen we dus geen opmerkingen terugplaatsen
Het is wel goed met jou
Bitterballenquote:
oke, ach ja voor de gemeenteraad heb jij nog 4 jaar om te beslissen, tijd zat dusquote:
Ik was serieus ja. En de 2de keer ook, het was geen grap. Ik zei alleen maar dat we om jouw grapjes moeten lachen, en zodra we dat niet doen (en zoals ik er iets van terugzei) dat het dan ineens hommeles is. Maar goedquote:Op maandag 6 maart 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor het liefst. maar je was serieus. Dat mag maar ga je later niet excuseren dat je het als grapje bedoelt had
Neen.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:50 schreef rubbereend het volgende:
ik ga eens kijken of dat Kannibalen wat is
Dan heb je het helemaal mis. Als ik moet reageren op iedereen die niet om mijn grapjes lacht moet ik een tweede acount aanmaken.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik was serieus ja. En de 2de keer ook, het was geen grap. Ik zei alleen maar dat we om jouw grapjes moeten lachen, en zodra we dat niet doen (en zoals ik er iets van terugzei) dat het dan ineens hommeles is. Maar goed
Waar staat dat we er altijd om moeten lachenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik was serieus ja. En de 2de keer ook, het was geen grap. Ik zei alleen maar dat we om jouw grapjes moeten lachen, en zodra we dat niet doen (en zoals ik er iets van terugzei) dat het dan ineens hommeles is. Maar goed
Een 5,1.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
Ik moet het land uit.
Ik ben niet goed genoeg ingeburgerd, want ik had een onvoldoende bij
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/#
Dat doe ik dus ook, maar ik weet genoeg, wanneer de rust bij Wigan-Utd voorbij is gaat dat weer aan.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:50 schreef rubbereend het volgende:
ik ga eens kijken of dat Kannibalen wat is
Jij ook al?quote:
Vergeet je niet te ademenquote:
Even goed als Susan Smit.quote:
7,4quote:Op maandag 6 maart 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
Ik moet het land uit.
Ik ben niet goed genoeg ingeburgerd, want ik had een onvoldoende bij
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/#
De topargumenten vliegen je om de oren hier in Hoolsquote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Wil je over 3 jaar geen enkele vrijheid meer hebben?
Stem VVD
idd en van Aartsen kan zn eigen partij niet eens in de hand houdenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Stem VVD
Wil je volgend jaar weer staatsschuld van hier tot Tokio wat dan over 4 of 8 jaar wederom door een normaal denkende partij weggewerkt moet worden, stem dan PvdA.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Stem VVD
Wiegel kan dat welquote:Op maandag 6 maart 2006 22:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd en van Aartsen kan zn eigen partij niet eens in de hand houdenzo'n man zou ons land moeten leiden
Ok je hebt me overtuigt.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Stem VVD
Worden er naast bomen ook al bonen geknuffeld?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Je ken ook gewoon Groen Links stemmen, dan weet je zeker dat over 6 jaar je hond verkracht wordt door je boonknuffelende buurman....
Alles wat met planten te maken heeftquote:Op maandag 6 maart 2006 22:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Worden er naast bomen ook al bonen geknuffeld?![]()
Ik vind dat wel erg irritant. Nu moet je extra goed kijken wie er nu postquote:Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef borisz het volgende:
trouwens waarom aapt iedereen mij na met mijn Usericon?![]()
SCHaam je!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef Eilanden het volgende:
Ik geloof dat ik met m'n 3.6 nog het laagste zit
Ik sla een keertje overquote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Stem VVD
Het enige belang dat weert voor Nederland heeft is de overstapplaats voor bussen naar Spanjequote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:24 schreef JaWi het volgende:
Het enige belang dat weert voor Nederland heeft is de overstapplaats voor bussen naar Spanje.
Stem jij maar lekker op een kop dan!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:25 schreef Eilanden het volgende:
[afbeelding]
Nee, hij zou mijn stem wel krijgen![]()
quote:Gezien de recentelijke ontwikkelingen met betrekking tot een derde coffeeshop en gezien het feit dat de aanwezigheid in Weert van slechts twee coffeeshops voldoende blijkt te zijn, wordt afgezien van de mogelijkheid tot vestiging van een derde coffeeshop in de Weerter binnenstad. Daarentegen moet wel hard worden opgetreden tegen het gebruik van harddrugs in de horeca.
Dank je!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar goed, ik zal je verder niet te veel vervelen met de Weerter politiek!
Ze hebben geen onaardige kermis hoor, teminste toen ik daar op school zat (1998-2002)quote:Op maandag 6 maart 2006 22:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het enige belang dat weert voor Nederland heeft is de overstapplaats voor bussen naar Spanje.
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:39 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee] moe![/me]
[me=clauwheee slapenHools
Clauwquote:Op maandag 6 maart 2006 22:39 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee] moe![/me]
quote:Op maandag 6 maart 2006 22:39 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee] moe![/me]
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt er al 1quote:Op maandag 6 maart 2006 22:49 schreef Bananenman het volgende:
Al die klote PGR100 avatars donder op met die Fok games reclame
ik heb ze iig over 4 jaar rond de tafelquote:Op maandag 6 maart 2006 22:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tong doet erg zijn best om het weer goed met Clau te maken na de discussie over politiek![]()
Ja en zo'n leuk ding is het niet, dus pleur die avatar weg en neem die van je clubheld weerquote:Op maandag 6 maart 2006 22:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij hebt er al 1
Als ik jouw 360 krijgquote:Op maandag 6 maart 2006 22:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja en zo'n leuk ding is het niet, dus pleur die avatar weg en neem die van je clubheld weerStelletje commerciele flikkers
idd verschrikkelijk, als ik nu een ban moet aanvragen wordt het lastig aangezien iedereen dezelfde avatar heeftquote:Op maandag 6 maart 2006 22:49 schreef Bananenman het volgende:
Al die klote PGR100 avatars donder op met die Fok games reclame
Ja dat is het ook nu, Robbie lijkt op Cartman en Cartman op VoreG en die op die en die op die enz.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd verschrikkelijk, als ik nu een ban moet aanvragen wordt het lastig aangezien iedereen dezelfde avatar heeft
Zo ben ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tong doet erg zijn best om het weer goed met Clau te maken na de discussie over politiek![]()
Ik heb de gave altijd op de klok te kijken als het dezelfde getallen heeft, heel raar.quote:
Barend en van Dorp hierquote:
Goede argumentatie. Kan niemand omheen.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:05 schreef VoreG het volgende:
Mooi pak van Van Aartsen, ik ga denk ik maar VVD stemmen
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:05 schreef VoreG het volgende:
Ik vond em ook al waterdichtquote:Op maandag 6 maart 2006 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Goede argumentatie. Kan niemand omheen.
om Verhagen nou een leider te noemenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Politieke leiders van de grote 4/5 bij BVD.
check FB hierquote:Op maandag 6 maart 2006 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
Moet Hools ook niet zo'n [afbeelding] krijgen
Ook wel een goeie reden dacht ikquote:Jack Bauer hates left-wing politics. Everything they say sounds like kill me to him
Over waterdicht gesproken!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ow en trouwens
[..]
Ook wel een goeie reden dacht ik
idd mooi pak, maar enge vent! de VVD heeft betere mensen!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:05 schreef VoreG het volgende:
Ooh, Jack Bauer ook nog achterons. Dat is net als Superman of James Bond. Ik ben nu helemaal om.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ow en trouwens
[..]
Ook wel een goeie reden dacht ik
Stinkerd dat je bent.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:05 schreef TerroRobbie het volgende:
ff buiten roken
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:18 schreef VoreG het volgende:
BliksemSchigt, The_BoezelaaR, VoreG en Jack Bauer gehuld in een zelfde soort pak als Van Aartsen. Dat kan niet misgaan!
en buiten stinkt dat nietquote:
Roken stinkt niet.quote:
Met hulp van die drie clowns, Barend, Van Dorp en Mulderquote:Op maandag 6 maart 2006 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Forza wouter! Hij maakt gehakt van ze.
Daar heb ik er geen last van en mag ie doen wat ie wil. Wel zo netjes dat ie naar buiten gaat.quote:
Leg mij dat maar eensch uit.quote:
Dat was de vraag niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Leg jij mij maar eens uit waarom je rookt.
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:32 schreef VoreG het volgende:
Ha er wordt om de vraagstelling heen gedraaid, linkse rakkers!
Ja, want bier is erg goed voor je lichaam en vooral leverquote:Op maandag 6 maart 2006 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is duur, het is schadelijk, het stinkt. Dan kun je beter bier drinken.
idd goede leuke film, en Kimquote:Op maandag 6 maart 2006 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Roken stinkt niet.
Overigens was Zusje erg vermakelijk
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Bier stinkt niet, is met mate niet schadelijk en veel minder prijzig.
Ik wist niet dat dat zo'n leuk wijf was zegquote:
kan ik me als niet roker niks bij voorstellen.....quote:Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom drink je bier? Waarom eet je patat? Of een Broodje shoarma?
Roken is gewoon lekker, zeker na een paar fleskes bier of een goede maaltijd.
Chesterfield 14.gifquote:Op maandag 6 maart 2006 23:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben vorige week in een brouwerij geweest, geloof me, bier stinkt. En als je achter een bar werkt weet je ook dat bier stinkt.
Met een pak peuken doe ik een avond lang voor 4,60. Daar kunnen mijn biertjes niet tegen op
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat zo'n leuk wijf was zeg
Goh. Heel moeilijk jezelf nog te kunnen verdedigen wanneer 3 man nog voordat Bos zelf iets kan zeggen tegen Van Aartsen ingaan en allerlei woorden in zijn mond te leggen.quote:
Als je zelf niet gerookt hebt en je raakt de mond aan van een rookbakkes. Dan is dat wel smerig. Als je zelf hebt gerookt merk je er dan weer niks vanquote:Op maandag 6 maart 2006 23:43 schreef TerroRobbie het volgende:
En dat "het is net alsof je een asbak zoent" is natuurlijk ook het cliché van de eeuw. Vind het wel meevallen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je zelf niet gerookt hebt en je raakt de mond aan van een rookbakkes. Dan is dat wel smerig. Als je zelf hebt gerookt merk je er dan weer niks van.
Hallo, met zulke kutpresentatoren zou Ad Melkert dit debat nog glorieus overwinnen, flikker toch opquote:
omg CDA is een jaren 50 partij. tegen softdrugs, tegen het homo huwelijk, tegen abortus, tegen euthenasiequote:Op maandag 6 maart 2006 23:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Overigens nooit beweerd dat ik VVD stem, misschien wordt het nog wel CDA
Da's bullshit. Ik weet precies welke smaak bedoeld word, maar zo smerig is dat echt niet hoor...quote:
Opgericht in 1980, en ik zei toch mischiehienquote:Op maandag 6 maart 2006 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg CDA is een jaren 50 partij. tegen softdrugs, tegen het homo huwelijk, tegen abortus, tegen euthenasie
Niet dat je gelijk staat te nekken nee, maar om nou te zeggen verdomme dat is lekker.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's bullshit. Ik weet precies welke smaak bedoeld word, maar zo smerig is dat echt niet hoor...
ja opgericht in '80 uit een fusie tussen oude partijenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Opgericht in 1980, en ik zei toch mischiehien
De enige die partij trok was Jan Mulder en die nam het op voor van Aartsen.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hallo, met zulke kutpresentatoren zou Ad Melkert dit debat nog glorieus overwinnen, flikker toch op
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
De enige die partij trok was Jan Mulder en die nam het op voor van Aartsen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoenen MET een meiske dat rookt is in principe niet zo erg. Je moet net wat meer afleiding zoeken met je handen
Lego.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Makkelijke toets, die inburgeringscursus zeg.Sorry Eilanden, maar je blijft 't laagste met je 3.6.
(Ik had 4.6)
Verdomd, nu je het zegt jaquote:
Zijn we het daar over eensquote:Op maandag 6 maart 2006 23:52 schreef rubbereend het volgende:idd de nieuwe Centraal Beheer reclame is geweldig
quote:
Nog niet gezien.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:52 schreef rubbereend het volgende:idd de nieuwe Centraal Beheer reclame is geweldig
Die zijn voor Vermist op zoek naar Tony_Montana67, Speed1971, Doopy-X- en LoekB.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:55 schreef Bjoro het volgende:
was Lego met Superjoden naar Afrika vertrokken ofzo ?
man getuigt in rechtzaak en vertrekt daarna naar een afgelegen dorp............ de rest verraad ik nietquote:Op maandag 6 maart 2006 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Welke is dat eend?
Gevonden:quote:Op maandag 6 maart 2006 23:57 schreef rubbereend het volgende:
man getuigt in rechtzaak en vertrekt daarna naar een afgelegen dorp............ de rest verraad ik niet
Haha, zoiets was wel te verwachten jaquote:Op maandag 6 maart 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Gevonden:
http://www.centraalbeheer.nl/cbi/cb/corporate/fun/commercials.jsp
Vredespijp en een zoentje, alleen schijnt dat nogal smerig te zijnquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vredespijp en een zoentje, alleen schijnt dat nogal smerig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |