Zie de edit.quote:
ja hequote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zie de edit.
ik dacht al dat iemand daar mee zou komen, wat zijn jullie toch ook heerlijk voorspelbaar
stierenpoep menquote:Op maandag 6 maart 2006 19:42 schreef =HellFire= het volgende:
Die arme Chanty wordt ook altijd gepest he.![]()
Ga dan weg.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:47 schreef Gamer_V het volgende:
Pfff... saaie comunity hier! :|
'Hospital manager is chea-ting'quote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef Maisnon het volgende:
Ondertussen ben ik wel ff de man in Theme Hospital, het 3e level nu, waar ik geen zin in heb omdat ze dan met helicopters aankomen
[afbeelding]
Doctor required in Inflator room!
Verrek, dat zeiden ze dus atlijd! Ik koop nu ook ineens veel betere dokters dan vroeger omdat ik het Engels beter begrijp, en ik heb nu ook iets aan die announcers. Damn, dit is lang geleden sinds dat ik het gedaan hebquote:Op maandag 6 maart 2006 19:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
'Hospital manager is chea-ting'
BRILJANT spel
http://www.gotya.nl/ecards05/getcard2.php?cardID=114166829614941quote:liefe thomas.
wil je alsjeblieft verkeering met me.
je weet wel van wie
kus hhvvj mii
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:57 schreef Thomper het volgende:
Roy heeft de liefdesbrief gestuurd
[..]
http://www.gotya.nl/ecards05/getcard2.php?cardID=114166829614941
Dat riekt naar Roy.
inderdaad hij vergeet dequote:
quote:
Gewoon direct in de winkel of via internet.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoeveel kosten ze bij die powerbuy? Bij Gator verkopen ze het voor 6,30.
Die wil ik ook weer hebbenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef Maisnon het volgende:
Ondertussen ben ik wel ff de man in Theme Hospital, het 3e level nu, waar ik geen zin in heb omdat ze dan met helicopters aankomen
[afbeelding]
Ik vind die DVD's vetter eerlijk gezegd. Maar ja, die heb ik ook allemaal al (de goeie welteverstaan).quote:Op maandag 6 maart 2006 20:28 schreef Thomper het volgende:
http://www.atamaii.com
Op DS-Gamer houden we/ze op dit moment een Power-Buy om spulletjes bij die shop te kopen; ze hebben onder andere Mario Stages plus de magneetjes erover; Roy pronkte er ooit mee onder groot gekwijl van Bernie en co. Iemand hier die interesse heeft, dan verwijs ik ze naar de power-buy.
[afbeelding]
Edit: Ik zie net dat shipping 2-6 weken is... awww.
Afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer de nieuwe mod bekent wordt gemaakt?
Handig.quote:
Het is leuker als er gewoon een bekende user aan komt zetten met een blauwe naam en ineens zegt: 'Hier ben ik dan!'quote:
Nee, jij ben het niet geworden.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is leuker als er gewoon een bekende user aan komt zetten met een blauwe naam en ineens zegt: 'Hier ben ik dan!'
En dan zeggen wij allemaal: 'Ohhhh, ben jij het geworden. Wat leuk!' Geduld is een schone zaak.. hoor mij dat eens zeggen ..
Zet je mic maar aanquote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is leuker als er gewoon een bekende user aan komt zetten met een blauwe naam en ineens zegt: 'Hier ben ik dan!'
En dan zeggen wij allemaal: 'Ohhhh, ben jij het geworden. Wat leuk!' Geduld is een schone zaak.. hoor mij dat eens zeggen ..
Jij krijgt dan als eerste weer een notequote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
"Ohhhhhh, ben jij het geworden! Wat jammer!"
![]()
Ja, maar dan mag je niet meer meedoen met die xbox prijsvraag.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij hebt je tijd gehad Roy, je moet verder gaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij krijgt dan als eerste weer een noteLang geleden dat ik die dingen gezet heb
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:17 schreef C2C het volgende:
Na uitvoerig overleg met de admins Yvonne en Danny hebben wij samen besloten dat dit opzienbarende nieuws naar buiten gebracht moet worden.
Zoals jullie allemaal kunnen zien als jullie op het x-box user icoon klikken is dat als je er op klikt een uniek ID toegewezen krijgt, de meeste mensen denken dus dat dit voor de loting v/d Xbox is, niets is minder waar.
zoals hier te lezen is is tweakers overgenomen door VNU Bussines Media Europe, het staat niet in het bericht maar onder de "hoger geplaatsten" hier op fok en op tweakers is het wel bekent, Fok games en de fok weblog is ook over genomen!
Het VNU heeft dus toegang tot deze servers, Door dit "unieke id" dat je toegewezen krijgt als je op de avatar klikt word je ip gelogt, je username, je email, je interesses en tenslotte je password, dit doordat de servers aan elkaar gelinkt zijn.
Al deze gegevens zijn voor het NVU uitermate goed bruikbaar, de gegevens die verzameld worden zijn allemaal van actieve fok users.
Deze gegevens zullen (waar ik uit betrouwbare bronnen vernomen heb) dan ook gesorteerd worden op de eind datum van de wedstrijd, waarna ze verkocht worden, de email adressen aan het bedrijf wat het meeste geld bied, dit zal hoogstwaarschijnlijk een malafide spam bedrijf zijn waarvan ik de naam nog niet kan noemen (dit voor meer persoonlijke veiligheid).
De passwords en de usernames worden ook verkocht aan een niet nader te noemen malafide bedrijf, hiermee gaan ze allemaal accounts op andere websites na zodat ze bijvoorbeeld de paypall of andere belangrijke accounts kunnen kraken, zodat ze hierna geld van de rekeningen van de fok!kers af kunnen jatten!
Dit alles zou eerst niet bekent worden onder de fokker met de pet, alle gegevens zouden gewoon overgepompt worden naar de servers van het NVU, zodat deze weer gebruikt kan worden wanneer Danny is afgeperst en fok is overgenomen door het NVU.
Tegen die tijd zullen er veel topics komen over verdwenen geld en uitermate veel spam.
Mijn persoonlijke veiligheid lijd veel onder dit bericht, de kans is groot dat ik voor een onbepaald lange tijd onderduik
Ik wil gewoon dat jullie dit weten, het is belangrijk, ik ga er vanuit dat jullie de kracht van de media gebruiken om het NVU klein te krijgen, hoe lang dit ook mag duren.
Tenslotte, mocht ik geëlimineerd worden door het NVU of iets dergelijks, Renesite jij mag mijn tv hebben, Snopprinses mijn computer en de rest zal t.z.t. nog bekent gemaakt worden.
Waarom ik een Xbox avatar heb?
Die van mij is fake, zo blijf ik buiten schot van het NVU, ze denken dat ik een xbox avatar heb en dat het wel goed zit.
Wat jullie hier tegen kunnen doen?
Het beste is om een andere avatar te nemen, hierdoor zijn jullie gegevens moeilijker te koppelen aan je user account, KLIK OOK NIET MEER OP DE USER ICONS, JE GEGEVENS WORDEN DUS GELOGT.
Morgen gaat het echt gebeuren.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft iemand enig idee wanneer de nieuwe mod bekent wordt gemaakt?
Je gelooft het niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij hebt je tijd gehad Roy, je moet verder gaan.
Is er al een countdown script?quote:
Dat spel! Hoe! Kom! Ik! Daar! Aan!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Hangt ervan af wat de verwachtingen zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
wordt het spannend, of een anticlimax?
Das dan heel goedquote:Op maandag 6 maart 2006 21:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad niet dat jij de nieuwe moderator wordt.
Wat moeten mijn verwachtingen zijn???quote:Op maandag 6 maart 2006 21:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat de verwachtingen zijn.
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=57859quote:Op maandag 6 maart 2006 21:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat spel! Hoe! Kom! Ik! Daar! Aan!![]()
Daar was ik zooo verslaafd aan
Waarom kom je vandaag zo ongeloofwaardig over Roy? Je bent toch geen kloon he?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das dan heel goedHet is namelijk Bernie!
Tjaquote:Op maandag 6 maart 2006 21:22 schreef Thomper het volgende:
[..]
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=57859
Ik weet niet wat het is vandaagquote:Op maandag 6 maart 2006 21:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom kom je vandaag zo ongeloofwaardig over Roy? Je bent toch geen kloon he?
![]()
Ik ga de nieuwe CSI kijken. Daag beste GAM SC'ers.
Reken er maar niet opquote:Op maandag 6 maart 2006 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja![]()
's kijken of hij evt. in een winkel te halen is
[GEZ] GAM modquote:Op maandag 6 maart 2006 21:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat moeten mijn verwachtingen zijn???![]()
en dat is ??quote:
Nee je vergeet er 1quote:Op maandag 6 maart 2006 21:40 schreef King_of_cubes het volgende:
Gesolliciteerd hebben:
Bernie
Mordra
Capibar
Thomper
P-style
MMaRsu
En dat was het volgens mij.
Game is al tijden overal uitverkocht.. heb hem nu ook maar daar gekocht.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja![]()
's kijken of hij evt. in een winkel te halen is
zo hard wilde ik het niet zeggen maar inderdaad, ik ben verzocht door de crew een solli in te leveren wegens gebrek aan,quote:
Ik heb nog geen mailtje terug behalve die standaard-reply, dus ik ben het niet gok ik. Capibar en Mordra maken met alle respect ook geen kans, MMaRsu helaas ook niet, dus blijven over Bernie en P-Style.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:40 schreef King_of_cubes het volgende:
Gesolliciteerd hebben:
Bernie
Mordra
Capibar
Thomper
P-style
MMaRsu
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
zo hard wilde ik het niet zeggen maar inderdaad, ik ben verzocht door de crew een solli in te leveren wegens gebrek aan,![]()
Waarvan P-style er uiteindelijk met de blauwe kleur vandoor gaat.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:42 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mailtje terug behalve die standaard-reply, dus ik ben het niet gok ik. Capibar en Mordra maken met alle respect ook geen kans, MMaRsu helaas ook niet, dus blijven over Bernie en P-Style.
Morgen, en ik ben het nietquote:Op maandag 6 maart 2006 21:44 schreef taart het volgende:
hoelang nog voor de onthulling?
Let morgen maar op MED.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:44 schreef taart het volgende:
hoelang nog voor de onthulling?
Het lak aan posten in Gam zegt niks over de kennis/ interesse in gamesquote:Op maandag 6 maart 2006 21:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als ik zo in je profiel kijk kon ik je dat van tevoren al vertellen
Hij vergeet er wel meer.quote:
I know.quote:
P-Style heeft ook heel toevallig nog steeds geen PGR3 avatar.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waarvan P-style er uiteindelijk met de blauwe kleur vandoor gaat.
Classified!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat is alles wat ik weet peri.Wie heb ik gemist?
Ohoh!!! Lekkert!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef Thomper het volgende:
[..]
P-Style heeft ook heel toevallig nog steeds geen PGR3 avatar.
Nu wilde ik een grappige post plaatsen over dat de winaar dus user "classified" is, maar die bestaat nietquote:
Neger.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nu wilde ik een grappige post plaatsen over dat de winaar dus user "classified" is, maar die bestaat niet![]()
Thomper en Repmoht!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:56 schreef Thomper het volgende:
Khadgar en Ragdahk!
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:40 schreef King_of_cubes het volgende:
Gesolliciteerd hebben:
Bernie
Mordra
Capibar
Thomper
P-style
MMaRsu
Pkwarts
Hij is grappig met z'n Paris Hiltonquote:Op maandag 6 maart 2006 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nog 1 week en dan hebben we weer last van hem![]()
Hoera, ik heb gewonnenquote:Hoi Thomper
De keuze voor GAM-moderator is helaas op niemand anders gevallen, dus jij hebt gewonnen.
We willen je bij deze bedanken voor je sollicitatie, wie weet of er in de toekomst nog een plekje vrijkomt voor iemand anders die wel competent is, zoals Bernie. Of mordra.
met vriendelijke groet,
shmoopy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |