De onz users zijn over het algemeen Intellectueel hoogstaand, hierdoor leek het mij een uitermate goed idee om dit schokkende in ONZ te plaatsen zodat de ONZ users het nieuws op gepaste wijze verder kon brengen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:20 schreef c0nd0r het volgende:
De enige hierbij passende reactie:
Vanwege de hoeveelheid letters in de OP voor een ONZ topic, het duizelt me
Klopt helemaal..quote:Op maandag 6 maart 2006 15:21 schreef C2C het volgende:
[..]
De onz users zijn over het algemeen Intellectueel hoogstaand, hierdoor leek het mij een uitermate goed idee om dit schokkende in ONZ te plaatsen zodat de ONZ users het nieuws op gepaste wijze verder kon brengen.
Dat zou ook een slim idee zijn, dit omdat dat een nekschot zou zijn voor het fok!forum,quote:Op maandag 6 maart 2006 15:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt helemaal..
ik dacht dat ze Tubgirl snel er in zouden doen om een reden te hebben alle users voorzover op te tuimen/permbannen..
Fout!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:35 schreef C2C het volgende:
[..]
Dat zou ook een slim idee zijn, dit omdat dat een nekschot zou zijn voor het fok!forum,
deze kans is dan ook aanwezig dat ze daarop overstappen als dit plan mislukt door mijn bericht.
maar hierdoor zouden ze er alleen geld aan kunnen verdienen door het afpersen van Danny, en Yvonne zou RSI krijgen en overspannen raken door het dagenlang invoeren van bans.
De kans is dus groter op het eerder genoemde plan.
Ja die scripter is Yvonnequote:Op maandag 6 maart 2006 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Fout!
ik hoorde uit betrouwbare bron dat ze een goeie scripter hebben ingehuurt waardoor alles auto-permbanned kan worden..
behalve Cond0r ! mijn heldquote:Op maandag 6 maart 2006 15:38 schreef Slikchick het volgende:
Tering, wat onduidelijk allemaal die zelfde avatars
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
mmzz, het staat in onzin. geloof ik dit??
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:21 schreef C2C het volgende:
[..]
De onz users zijn over het algemeen Intellectueel hoogstaand, hierdoor leek het mij een uitermate goed idee om dit schokkende in ONZ te plaatsen zodat de ONZ users het nieuws op gepaste wijze verder kon brengen.
dit is ervoor bedoelt dat er een chaos op Fok uitbreekt, wat op het moment nog niet zo te merken is, dit komt tztquote:Op maandag 6 maart 2006 15:38 schreef Slikchick het volgende:
Tering, wat onduidelijk allemaal die zelfde avatars
Dit is uiterstserieus hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 15:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
mmzz, het staat in onzin. geloof ik dit??
c0nd0rquote:Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu mijn nick goed schrijven en je krijgt een handtekening
ja Danny, Yvonne en ik zijn al gebeld.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit is uiterstserieus hoor
ik heb zelfs gehoord dat ze hier bij Ddoscovery een interview willen afnemen van bepaalde mensen..
}:(quote:Ecteinascidin schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:24:
[...]
Fok mocht dat willen. Als Tnet het mooie tafelzilver is van iNet dan is FOk niet meer dan het ranzige bierfiltje waar plantjes uit groeien.
NOFI, maar de content en opzet van Fok is dermate onprofessioneel dat het volgens mij onverkoopbaar is. En als je het al koopt, moet je eerst je halve userbase bij het MDI aangeven.
Wat een lieverds daar hč? You gotta love emquote:Op maandag 6 maart 2006 15:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
nog veel erger, op GoT wordt kwaad over ons gesproken:
[..]
}:(
samenzwering van het NVU!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
nog veel erger, op GoT wordt kwaad over ons gesproken:
[..]
}:(
Als hier tegenover staat dat mijn gegevens geplundert worden ik niet!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:43 schreef MrDrako het volgende:
wie wil er nou niet kans maken op een mooie xbox 360
Prcs, vuile nazi's zijn het daar. }:(quote:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/24449563#24449563quote:Op maandag 6 maart 2006 15:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Prcs, vuile nazi's zijn het daar. }:(
ik moest lachenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers(...)ge/24449563#24449563
bwhehequote:
oeps, ik dus ookquote:Op maandag 6 maart 2006 15:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
bwhehe
Dan ben ik benieuwd wat er staat ..
het staat namelijk in SG..
en alleen een Goeie tweakz0rs heeft daar toegang tot
Fuck, ik zie nu dat ik m'n ava niet meer kan wijzigen. }:(quote:Op maandag 6 maart 2006 15:58 schreef C2C het volgende:
laten we het ontopic houden mensen, dit is een serieus topic!
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Fuck, ik zie nu dat ik m'n ava niet meer kan wijzigen. }:(
C2C.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef C2C het volgende:
[..]
ik hou van je schat!
wil jij een speech houden wil het zover komen?
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
C2C.
Wie was dat nou.
Het was een wiskundesom? C*2=C?
Nee, daar was hij niet geschikt voor, het arme schaap kon het nooit aan,
Was het een natuurkunde symbool voor Fok? C=mensen 2C = dan meerdere mensen.
Het zou kunnen, wat een lucratief persoon was het![]()
Aangezien C2C een tof plasma scherm heeft wens ik hem het beste toe.
doei14.gif.
Ik zie nu pas dat het cOndOr is en geen COndOmquote:Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu mijn nick goed schrijven en je krijgt een handtekening
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:13 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het cOndOr is en geen COndOm
Krijg ik dan nu ook een handtekening, je andere hand graagquote:Op maandag 6 maart 2006 16:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Als je het verschil dan NOG niet ziet, en dan heb ik het niet over de r
Aangezien je hem nog niet goed hebt geschreven.. Neuhjquote:Op maandag 6 maart 2006 16:17 schreef longinus het volgende:
[..]
Krijg ik dan nu ook een handtekening, je andere hand graag
c0nd0rquote:Op maandag 6 maart 2006 16:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aangezien je hem nog niet goed hebt geschreven.. Neuhj
Maar voor alle anderen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |