quote:Op zondag 26 februari 2006 14:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Gezien de interesse is het handig om bovenstaande bericht ook op games.fok.nl te plaatsen...
Ik denk dat p-style een goede kans maakt, Retuobak zou het ook best kunnen, en Roy zou ik natuurlijk dolgraag terug zien. Verder moet het meer een Sony/Nintendo type zijn, peristilius neigt een beetje de Microsoft kant op.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:02 schreef Thomper het volgende:Dag MMaRsu
Het wordt vast iemand die geen modtitel verdiend, dus hier een eigen verkiezing. Wie moet de nieuwe mod worden? Een babe, Chanty87, Laniboekje, of toch Loontje88? De terugkeer van Roy of Daggla? Een Rayman-heerschappij met Bernie? Fanboys to the max met P-style voor de Sony-boys, Ruzbeh voor Nintendo, of Retuobak () voor de PC?
Het hele jaar door carnaval met Douwe, Rockstah, en capibar? Relnichten van de FOK!games crew? Of alleenheerser Thomper? Of zien we een mysterieuze nieuweling... usRaMM?
Wie wordt het? Sluit hier je weddenschappen af
Waarom zegt iedereen dat altijd, ik ben vanaf het beging al Sony fan!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Thomper het volgende:
Verder moet het meer een Sony/Nintendo type zijn, peristilius neigt een beetje de Microsoft kant op.
Ik ben nintendo fanboy en heb sinds kort een xbox 360 controller.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat altijd, ik ben vanaf het beging al Sony fan!
Wordt ik maar weer is gewoon overgeslagenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Thomper het volgende:
@=HellFire=: volgens mij door teveel gedoe en een beetje normale standaard FOK!onzingedoedingetjes. Ach, daar hou ik me buiten, maar het was iets van dat hij zich niet vond in het beleid of andersom.
[..]
Ik denk dat p-style een goede kans maakt, Retuobak zou het ook best kunnen, en Roy zou ik natuurlijk dolgraag terug zien. Verder moet het meer een Sony/Nintendo type zijn, peristilius neigt een beetje de Microsoft kant op.
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:15 schreef Roi het volgende:
[..]
Wordt ik maar weer is gewoon overgeslagen![]()
Kijk dan.quote:OF ROI MET ZIJN GEWELDIGE PIKACHUCK NORRIS NATUURLIJK
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:10 schreef Tain het volgende:
* Tain gaat ook solliciteren, ben benieuwd of ik in aanmerking kom
Lijkt zo, heb 2 parttime I.T.-collega's erbijquote:Op zondag 26 februari 2006 18:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd tijd zat.
quote:Op zondag 26 februari 2006 18:25 schreef mordradead het volgende:
Nou gooi mijn sollicitatie dan maar weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |